Gjest Lizbet Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Er innmari sår nedentil. Var til GU i dag, fikk bare beskjed om å bruke en fuktighetskrem uten parfyme. Men hvor lang tid tar det før slikt går over? Og hvordan er det i sammen med mensen - blir det verre av bind og slikt?? :oops: vondtvondtvondtvondt :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Prøv et sittebad med 4-5 poser kamille te oppi. Jeg ville ikke brukt fuktighetskrem nedentil (eller på resten av kroppen forsåvidt!) bruk heller en vegetabilsk olje, du har sikkert litt solsikke eller raps olje på kjøkkenet, og tilsetter du en dråpe lavendel (lag en svaak blanding) vil dette lindre og forhåpentligvis gjøre saken litt bedre. Tviler på at bind har noe å si, bare ikke bruk tampong på en stund. god bedring !!
starie Skrevet 4. september 2004 #3 Skrevet 4. september 2004 Dra på apoteket og få deg Aco Intimcreme. Jeg var kjempeskeptisk i begynnelsen, men denne hjelper faktisk. Skyll med bare vann og tørk deg så godt du klarer med et rent handkle. Ta på krem og gjenta hver gang du har vært på do. Jeg var så sår at jeg nesten ikke kunne gå, men med denne gikk det verste over på noen timer. Det var forresten gynekologen min som anbefalte denne.
Bandula Skrevet 4. september 2004 #4 Skrevet 4. september 2004 Det samles masse basselusker i bind, og en gang jeg var sår nedentil, ble jeg frarådet av gynekologen min å bruke bind ved mensen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå