Gå til innhold

P20 solkrem, erfaringer?

Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Disse høres fantastiske ut iom. at det holder å smøre seg en gang om dagen.  Det eneste negative jeg har funnet på nett er at man bør passe seg hvis man bader i basseng da klor visstnok binder seg til stoffer i kremen og bleker klær og strandhåndklær.  

811999.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen min brukte den sist vi var på Mallorca, det fungerte helt utmerket på han i hverfall :)

Men da hadde han litt grunnlag fra før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eneste negative er at den ikke lukter særlig godt ettter min mening. Men de er likevel den beste jeg vet om, holder lenge og lett å smøre på. Griser ikke.

Anonymous poster hash: 11757...0e7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker denne fordi jeg er så lat. :P Og den fungerer slik den skal, den. Påfører den (rikelig) før jeg går ut, står naken og tørker i kanskje 20 minutter, så holder den faktisk hele dagen. Går greit å bade også, men passer på å lufttørke etterpå, og ikke gnikke med et håndkle når jeg er våt.

Den er veldig flytende, og STINKER sprit (blir nesten litt påvirket mens jeg tar den på). :P Men holder det den lover. Bruker den ikke i ansiktet da, siden den er så sterk.

Anonymous poster hash: b85c7...ca4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var svært skeptisk til denne,for hva kan den inneholde når den varer en hel dag? Ble ikke mindre skeptisk da jeg luktet hvor sterkt den lukter. Som andre skriver; den lukter sterkt av sprit.

Men den fungerer! Helt utrolig hvor god den er faktisk. Jeg er sånn hysterisk så smører meg med annen krem sånn etter lunsj,men kjæresten sverger til denne da den ikke er klissete og han slipper å smøre seg underveis.

Anonymous poster hash: c3d7b...c3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt denne på min sønn som har sol-eksem, og etter det har eksemen blitt nesten borte.

Vi bruker den på hele familien!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker den! Har hatt masse soleksem og utslett tidligere, men det er borte etter jeg begynte å bruke denne. Man må tørke litt etter påføring, men den holder det den lover. Stinker litt, men syns det er verdt det. Bruker den i ansiktet også faktisk, null problem! Ikke opplevd bleking på noe selv om jeg bader i klorvann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare denne faktisk :) Driver mye med vannsport, og slipper å smøre meg så ofte selv om vi er mye ute på vannet! Bruker den ikke i ansiktet.

Den gule fargen smitter litt over på lyse klær, så jeg unngår hvite bikinis og hvite topper o.l, ellers har jeg aldri erfart at den bleker noe eller binder seg til klor.

Fantastisk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig fornøyd med den! bruker alltid den på sydenturer. smører meg om morgenen og så slipper jeg å tenke på det resten av dagen :-) den lukter ikke spesielt godt, men lukten plager meg ikke heller. bruker den i ansiktet også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...