Gå til innhold

Skjer med at alle spør meg på date samtidig?!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fem år har jeg vært singel. Og ja, jeg har datet litt og slikt.. men ofte har det vært veldig rolig. Har den siste tiden lurt fælt på hvor jeg skal møte noen. På jobben har det vært umulig.. og på byen har jeg gitt opp..

Men i dag skjedde brått noe sinnsykt snålt.
De siste ukene har det kommet en ny gutt/mann på jobben og jeg har lurt fælt på hvem han har vært. Så i helgen, på jobbfesten, fikk jeg sjansen til å snakke med han. Det endte på en flørtende note og vi utvekslet nr. I dag spurte han meg ut på date.

Jeg har den siste tiden vært medlem av på en fritidsaktivitet. Et sånt sted hvor det egentlig ikke er takhøyde for å flørte - det passer seg ikke. En av de andre som er med har jeg fått ganske god kontakt med, men tenkt at han aldri kommer til å ville ta steget videre mtp. de andre i "klubben" osv. Men i dag spurte han meg på date!!

En gutt jeg har sett et par ganger på byen, men nesten aldri snakket med sendte meg brått melding i dag han også.. Det er så snålt. På samme dag som de to andre! Lurte på om jeg ville treffes en dag snart.

Den siste er kanskje ikke så spesiell, men det er en gutt som jeg har datet litt. Men jeg har ikke helt følt kjemien, så vi har ikke møttes så ofte den siste tiden. Har ikke helt ville kutte han ut da jeg fortsatt er litt usikker, men selvfølgelig så hører jeg fra han i dag også. Han spurte meg med på tur nå i sommer.

Hjelpes meg! Selvfølgelig er jeg smigret, men dette ble veldig vanskelig å håndtere. De to første guttene vil jeg jo virkelig si ja til. Men det å bo i liten by, samtidig date flere.. ikke en god match. Det kan lett ende opp i veldig kleine situasjoner for å si det mildt. Samtidig er jeg veldig lei av å være singel, og vil ikke lukke døren til drømmemannen. Jeg vet jo ikke hvem som kanskje kan være det.. så jeg vet ikke hvordan jeg skal løse dette altså..

Hilsen glad, men frustrert.

PS. kom gjerne med råd for hvordan dere ville ha løst dette :)

Anonymous poster hash: ad906...429
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke så mye løsning til det her akkurat, men må si at jeg ofte opplever at slikt kommer i puljer når det først skjer noe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt ja til alle. Kanskje ikke han som vil ha deg med på tur, men ja til å gå ut og ta en øl/kaffe i det minste. 

Anonymous poster hash: dc6c9...250
AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd med meg og. Ikke 4 på en gang da, men det har flere ganger skjedd at 2 har bedt meg med ut samme uka. Da jeg ikke hadde datet på leeenge hadde jeg plutselig 2 dates 2 kvelder på rad.

Jeg ville faktisk gått ut med dem alle, men vært ganske fokusert på å ikke fortsette å treffe alle fire. Å gå på 1-2 dates med flere samtidig er da helt innafor før man evt. blir mer seriøse. Forhåpentligvis finner du ut hvem du vil fortsette å se når du har vært ute med dem en gang.

Anonymous poster hash: fdc08...060
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...