Gå til innhold

Slikkeslave

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde ikke vært meg i mot! :rodmer:

:sikle:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja takk!

Anonymous poster hash: e44ed...fd7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En av mine favoritt fantasier! Har en mann som elsker å Slikke meg, så av og til ber jeg om det. Blir ofte noe mer, men ikke alltid

Anonymous poster hash: df767...e3d

Gjest Sleeve
Skrevet

Liker å gi tilbake, så tror det ville blitt kjedelig i lengden.

Skrevet

Hvor skal man melde seg som frivillig?  :P 

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er i grunn det. Det pluss mye annet :):fnise: Fornøyd jeg!

Anonymkode: 30d9a...b67

Skrevet

Ville ikke hatt en slave jeg. Det blir helt feil for min del, men elsker å bli slikket. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå i perioder hatt suge-slaver. Merkelig hvor mange jenter som innfinner seg med denne rollen. Altså, der vår sosiale relasjon stort sett består av at jeg fritt får munnknulle henne. + At vi henger litt sammen og kanskje ser en film i ny og ne.

Anonymkode: 348e9...421

• 7 år senere...
Skrevet

Hadde vært gøy å vært slikkeslave. Men jeg hadde kanskje markedsført meg med noe slikt som oral tilkallingsvakt :tunge:, i tilfelle jeg vurderte firmabil med logo. Tenk å kjøre rundt som pizzabud og vite at du skal gi noe du får 🤣

Anonymkode: 73fd3...953

• Liker 1
Gjest Mannonym20
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2015 den 23.40):

Jenter, hva tenker dere om å kunne ha en slikkeslave å møte jevnlig? Realistisk eller ikke gjennomførbart. Jeg forutsetter at han er vanlig pen og kjekk.

Bare å motta, uten å måtte gi noe?

Anonymous poster hash: 1c261...8c4

Sinnsykt respektløst. Hva om jeg hadde spurt menn i en forumtråd om hva de synes om å skaffe seg en sugeslavinne..? Det hadde ikke vært akseptabelt å snakke om i det hele tatt

Skrevet
Mannonym20 skrev (14 minutter siden):

Sinnsykt respektløst. Hva om jeg hadde spurt menn i en forumtråd om hva de synes om å skaffe seg en sugeslavinne..? Det hadde ikke vært akseptabelt å snakke om i det hele tatt

Hvorfor ikke?

Gjest Mannonym20
Skrevet
Flintis skrev (9 minutter siden):

Hvorfor ikke?

Da hadde hylekoret kommet om utnyttelse av kvinner, mannskjåvinistiske svin etc etc.

Men det hadde vært digg å fått en ungjente på besøk, kommet i munnen hennes og sendt henne på dør da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...