Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Er på jakt etter et par mørkeblå jeans med rette eller smale ben. Over alt jeg har vært finnes det faded, stonewashed, dirty fargevarianter men ikke indigoblå eller rett og slett mørkeblå som ikke har vært "behandlet"/ slitt på en eller annen måte. Hadde et par jeans fra Elle en gang, som var myke i stoffet- børstet liksom, men de var kjøpt i Paris. Noen som vet hva jeg mener og evt hvilke merker jeg skal se etter?
Gjest Cuddly Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Har sett en Fornarina i helt mørk blå, ikke lenge siden
Dru Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 På Vero Moda har de jeans som er veldig mørke, nesten på grensa til svart. De er ikke "fabrikkslitt", og er faktisk veldig pene.
Gjest Ethereal Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 Jeg har indigo jeans fra Fornarina; modell Flirt, men den er ikke helt smal i beina (bootcut, men ikke mye).
glaciera Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Jeg har et par fra Armani som er smale og mørkeblå. Kjøpt på Ferner Jacobsen (på salg.... )
Mackenzie* Skrevet 3. september 2004 #6 Skrevet 3. september 2004 Har et par mørke,rette jeans fra crocker. Fine de
Dagensdiva Skrevet 3. september 2004 #7 Skrevet 3. september 2004 På Vero Moda har de jeans som er veldig mørke, nesten på grensa til svart. De er ikke "fabrikkslitt", og er faktisk veldig pene. Synes Veromoda/Only har rare jeans..modellene..og fassongene...eller så er det bare meg som er vant til dkny, for, lee, lei, og hele den pakken! har fordommer mot veromoda jeans..hehe merkelig..
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #8 Skrevet 4. september 2004 Takk for svar alle sammen. I dag har jeg prøvd 3 mørke alternativer nemlig Fornarina, Levis og Crocker. Nå er det bare det å velge da...decisions, decisions....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå