AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Hei! Kort om meg, er 20 år og har aldri satt tenna i alkohyler ever. Har liksom aldri følt behovet og har alltid følt meg for ung. Men skal har bestemt meg for å tillate meg å leve litt mer i nuet - og være mer sosial og lurer dermed på om noen har noen tips angående god alkohol? Tidenes LOL spm, men takk på forhånd Anonymous poster hash: 8aaf7...0a1
Heiheisann Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Drikk til du føler deg passe brisen så SLUTTER du å drikke. Om du skal drikke mer, drikker du en alkoholenhet med lite alkohol i typ cider eller øl. Anbefaller heller ikke cider, for det kan gjøre deg utrolig kvalm. Lykke til! :D
bruker_K Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 hadde nok begynt med breezer, da det smaker ikke alkohol. noe mildt. drikk vann, og vær bevisst på hvor beruset du blir, og ikke drikk for mye. vær forsiktig
urenluren Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Kan være lurt å starte rolig tenker jeg, og holde seg mest mulig unna sprit. Drikk til du har nådd et behagelig punkt og vedlikeholder med en enhet i timen(et glass/en shot). Hva slags smaker liker du? Liker du søtt er jo cider, breezer, mojito(på boks) og smirnoff ice ganske mildt og smaker som brus. Liker du øl er jo det også en grei start. Jeg personlig liker best hvitvin, og da er black tower, blue nun, san valentin og riesling kabinett noen ganske søte og friske viner. Maritni astra kan også være lett å like. Hvis du tenker å bestille drinker ute er egentlig de fleste ganske søte og gode Men jeg er spesielt fan av strawberry daiquiri, mojito og pina colada. Endret 17. juni 2015 av urenluren
Heiheisann Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 En ting til: ALLTID pass på drinken din. Ta deg med den på do, ta med deg den ut, ta med deg den OVER ALLT. Det er utrolig lett å putte noe oppi drinken din:
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Mitt tips nr 1: Husk at alkoholholdig drikke IKKE er brus! Små slurker, med lange pauser mellom. IKKE supe nedpå som om det var Pepsi Max. Da går det rett til hodet på deg, spesielt om du ikke er vant til alkohol. Jeg trodde jeg ikke tålte alkohol, siden jeg ble svimmel og susete allerede etter et halvt glass. Men kjæresten min lærte meg at det var fordi jeg supet i meg det halve glasset i én slurk... Har måttet lære meg å nippe til drikke, noe som er utrolig vanskelig når man kun har drukket bælmevennlig drikke hele sitt liv. Og så heller ha både et vannglass i tillegg til et glass øl/vin, som man kan bruke som tørstedrikk. Anonymous poster hash: 9a400...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå