AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Hei! Jeg og kjæresten min skal flytte sammen til studentleilighet neste semester, har fått tildelt plass på gjennom SiO. Vi søkte begge to til de samme boligene, men det var han som fikk tildelt plassen først og takket ja, så jeg har slettet min søknad nå. Jeg antar det er han som står som leietaker siden han takket ja til plassen og han har fått et KID nummer å legge ved depositumet, men saken er at det er jeg som skal legge depositumet i sin helhet. Kan jeg da få lagt det inn fra mitt kontonummer og under mitt navn, selvom det er han som står som leietaker? Hvordan får jeg i så fall gjort SiO oppmerksom på dette, får jeg et nytt KID nummer? Og er det slik at depositumet alltid leveres tilbake til samme kontonummer det ble sendt fra? Tusen takk for alle svar, jeg trenger de sårt. Anonymous poster hash: fb456...153
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Om han står som Leietaker er det det Sio forholder seg til. Hvem som betaler bryr de seg ikke om. Du kan betale regningen, og du bruker KiD-nummeret som står på regningen. Sluttavregingen fra SiO måtte jeg selv fortelle hvor skulle betales til Anonymous poster hash: 1e822...a2f 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Men kan man ikke allerede nå avgjøre hvor sluttsummen skal?Anonymous poster hash: 53c52...582
Pengebingen Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Jeg regner med dere fyller ut kontonr for utbetaling når dere flytter ut. Folk kan jo skifte bank, konto osv i mellomtiden, så jeg vil tro de ber om kontonr da. Men hvorfor spør du ikke Sio? De har aller svarene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå