kjøttmeis Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Jeg har nettopp sett Dark Water (2005) og synes den var veldig god, mest pga. den uhyggelige, mørke og ekle stemningen i filmen. Har du sett filmer med liknende stemning som IKKE er overdreven?
Jon_Edvard_Longs Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Den norske filmen Naboer er supercreepy. 2
WubWub Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Event Horizon. Jeg har ikke sett hele da, det turte jeg ikke. Men hørt den er veldig bra 1
kjøttmeis Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2015 Den norske filmen Naboer er supercreepy. Å, ja den har jeg sett den er creepy ja!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 The OthersAnonymous poster hash: 06d6b...f74 1
Jon_Edvard_Longs Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Event Horizon. Jeg har ikke sett hele da, det turte jeg ikke. Men hørt den er veldig bra Den er også en av de mer ekle ja.
kjøttmeis Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Event Horizon. Jeg har ikke sett hele da, det turte jeg ikke. Men hørt den er veldig bra Har sett halve filmen, men var ikke helt det jeg så etter * Noe ala dette tenker jeg: https://www.youtube.com/watch?v=t24DuU9TXRM - Slutten var litt unødvendig følte jeg; kunne godt skjedd på en annen måte - ble litt "over the top", hehe, men ellers veldig mørk og creepy film. https://www.youtube.com/watch?v=SOxzXVGaEY8 - Denne er skummel, dyster og litt spennende. https://www.youtube.com/watch?v=7lCWKKNGiKs - En av de beste seriene jeg har sett, og har et veldig mørkt og dystert tema. Man må nesten se filmene for å få med seg stemningen; trailerne fikk det ikke med seg. Endret 17. juni 2015 av kjøttmeis
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 (endret) The Oculus, The Conjuring, Insidious 1 og 2, It Follows. Dette er gode skrekkfilmer. Anbefaler Oculus og It Follows hvis du vil se mørke, skumle filmer med veldige gode konsepter. Endret 17. juni 2015 av madara93
kjøttmeis Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2015 The OthersAnonymous poster hash: 06d6b...f74 Tenkte på The Woman In Black når jeg så traileren kanskje jeg ser den i kveld! :D
Gjest Hofmann Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 (endret) The Orphanage er creepy som satan sjølv, og i tillegg eit godt drama. Skrekk og tårer om ein annan, betre kan det ikkje bli. Endret 17. juni 2015 av Veslefrikk 1
kjøttmeis Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #11 Skrevet 17. juni 2015 The Orphanage er creepy som satan sjølv, og i tillegg eit godt drama. Skrekk og tårer om ein annan, betre kan det ikkje bli. Den er veldig god ja! Har sett den to ganger nå Liker at det ikke bare er skrekk, og at det ikke er super overdrevent. --- Har sett Insidious og The Conjuring, men det ble bare for mye for min del. Vindu som knuses, bilder som faller på gulvet og folk som blir dregd av spøkelser blir for dumt, synes jeg. De kunne blitt veldig gode filmer dersom de gjorde noen endringer. Jeg synes små ting, bare lyder (f.eks. fottrinn fra loftet e.l.) kan være mye skumlere enn det de fleste skrekkfilmer inneholder. Men men; fortsatt mange gode filmer der ute. 1
Gjest Hofmann Skrevet 17. juni 2015 #12 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Den er veldig god ja! Har sett den to ganger nå Liker at det ikke bare er skrekk, og at det ikke er super overdrevent. --- Har sett Insidious og The Conjuring, men det ble bare for mye for min del. Vindu som knuses, bilder som faller på gulvet og folk som blir dregd av spøkelser blir for dumt, synes jeg. De kunne blitt veldig gode filmer dersom de gjorde noen endringer. Jeg synes små ting, bare lyder (f.eks. fottrinn fra loftet e.l.) kan være mye skumlere enn det de fleste skrekkfilmer inneholder. Men men; fortsatt mange gode filmer der ute. Kva med "The Exorcism of Emily Rose"? Ikkje nokon ADHD-skrekk, den heller. Einig i din dom over Insidious og The Conjuring. Vil også anbefale "The Changeling" frå 1984 (trur eg). Endret 17. juni 2015 av Veslefrikk 1
susnora Skrevet 17. juni 2015 #13 Skrevet 17. juni 2015 Ils/Them Får frysninger når jeg tenker på den.. Veldig skummel..
Dresden Skrevet 17. juni 2015 #14 Skrevet 17. juni 2015 https://www.youtube.com/watch?v=_kbQAJR9YWQ Sinister har creepy stemning og er en bra film.
kjøttmeis Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #15 Skrevet 17. juni 2015 Kva med "The Exorcism of Emily Rose"? Ikkje nokon ADHD-skrekk, den heller. Einig i din dom over Insidious og The Conjuring. Vil også anbefale "The Changeling" frå 1984 (trur eg). Den er også bra, ja! Når jeg tenker meg om har jeg sett utrolig mange filmer opp igjennom årene! Sånn er det vel for oss film-elskere The Changeling... Hm, tror jeg har hørt om den må sjekke den ut.
kjøttmeis Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #16 Skrevet 17. juni 2015 Ils/Them Får frysninger når jeg tenker på den.. Veldig skummel.. Ooh, har ikke sett enda! Takk for tips alle sammen! Lager en liste nå.
Gjest Hofmann Skrevet 17. juni 2015 #17 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Den er også bra, ja! Når jeg tenker meg om har jeg sett utrolig mange filmer opp igjennom årene! Sånn er det vel for oss film-elskere The Changeling... Hm, tror jeg har hørt om den må sjekke den ut. Eg siktar til denne. Same tittel som ein Clint Eastwood-film frå 2008, som er ein helt urelatert film (som eg ikkje har sett). Må innrømme at eg også likte den første "Paranormal Activity" veldig godt, sjølv om folk flest ser ut til å vere ueinige med meg i den. Men den har du kanskje sett, vil eg tru? Endret 17. juni 2015 av Veslefrikk 2
kjøttmeis Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #18 Skrevet 17. juni 2015 Eg siktar til denne. Same tittel som ein Clint Eastwood-film frå 2008, som er ein helt urelatert film (som eg ikkje har sett). Må innrømme at eg også likte den første "Paranormal Activity" veldig godt, sjølv om folk flest ser ut til å vere ueinige med meg i den. Men den har du kanskje sett, vil eg tru? Okei, da er det en annen jeg tenkte på! Jepp, den har jeg sett, og jeg synes den var litt små-ekkel. Kun et par ting jeg synes var utrolig rart og unødvendig å ha med, men ellers var det faktisk en grei film!
Gjest Hofmann Skrevet 18. juni 2015 #20 Skrevet 18. juni 2015 Bates Motel har lyst til å sjå. Men apropos serie: Har du sett Lars Von Triers "Riket"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå