Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Hva er den beste sangen du vet om å høre når forhold tar slutt? Må si jeg har sansen for "Sexed Up" med Robbie Williams... Blir litt sånn småsinna og litt gi faen-stemning av den.
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Har heldigvis ikke hatt så mange forhold at jeg har rydda plass i CD-hylla for "brutte-forhold-samling"
Timian Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 Husker en venninne og jeg sang for full hals til Alanis Morissette... Æsj, jeg husker selvfølgelig ikke sangen! En fra Jagged Little Pill... Hvor han har fått en ny, tror jeg.. Jaja.. Noen som skjønner hvilken jeg mener? Har ikke cd'en her heller :-?
Gjest Lizbet Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 Det er en strofe i den som går noe sånn som "I wish nothing but the best for you both...."?? Vent litt skal jeg se...
Gjest Lizbet Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Kan det være "You oughta know"? Husker jeg spilte den da det skar seg med exen. Ikke at han var noe tap....men det så jeg ikke den gangen...
Sheba Skrevet 3. september 2004 #6 Skrevet 3. september 2004 Stop - med Sam Brown (ihvertfall hvis man har blitt dumpa og typen har kjørt dobbelt løp...) :-(
Thea Skrevet 3. september 2004 #7 Skrevet 3. september 2004 Stronger med Sugababes.Da spiller det egentlig ingen rolle hva dritten gjorde,for du klarer deg likavæl
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #8 Skrevet 3. september 2004 Numb-Linkin Park Spilles med meget høy lyd! Det hjelper faktisk!
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #9 Skrevet 3. september 2004 Someone New med Eskobar & Heather Nova. Det hele forutsetter så klart at begge skjønner dette ikke kan fortsette, og bare ønsker en man er veldig glad i en fin reise videre. Det samme temaet har vel White Flag med Dido.
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #10 Skrevet 3. september 2004 "Another one bites the dust" med Queens. Peluche, ikke pålogget.
Gjest Pet Skrevet 3. september 2004 #11 Skrevet 3. september 2004 Nothing Compares To You med Sinead O'Connor.
Brunhilde Skrevet 3. september 2004 #12 Skrevet 3. september 2004 Nothing Compares To You med Sinead O'Connor. Må være den ultimate kjærlighetssorgsangen!
Catzy Skrevet 3. september 2004 #13 Skrevet 3. september 2004 Har bare vært med på et brudd en gang, og da var det jeg som gjorde det slutt. Hørte mye på "The Sweetest Embrace of All" med Nick Cave og Barry Adamson. Catzy
pusla Skrevet 3. september 2004 #14 Skrevet 3. september 2004 "When you're gone" med Bryan Adams og Mel C. Ikke at den hjelper, men...
Gjest gjestN Skrevet 3. september 2004 #15 Skrevet 3. september 2004 "Øppna din dørr" m/Tommy Nilsson. "Makin Love Out of Nothing at all" m/Air Supply "Don't Know what you've got till It's Gone" m/Cinderella "I Will Survive" m/Gloria Gaynor "Crying" m/KD Lang&Roy Orbison "Good Luck" m/Basement Jaxx "I Rather Sleep alone" m/Berenice "Lost Without You" m/Delta Goodrem "Big Big World" m/ Emilia "The Last Goodbye" m/Atomic Kitten "Cry me a River" m/Justin Timberlake "I Try" m/ Macy Gray "Whitout You&bringin On The heartache" m/ Mariah Carey "Hær kommer alla kenslorna" m/Per Gessle "Wish I Didn't Miss You" m/Angie Stone "Alone" m/Heart "I Keep On Loving You" m/Reo Speedwagon "Someone new" m/Eskobar "With Or Without You" m/U2 "Hard To Say Goodbye" m/Stage Dolls "Cryin & Hole In My soul & What It Takes" m/Aerosmith "Love Hurts" m/Nazareth "It Aint Over till its Over & Again " m/Lenny Kravitz "Bed Of Roses & Wild Is The Wind"" m/Bon Jovi Sånn det va mye og mangt og velge mellom. Da en ex av meg hadde kjærlighetsorg over meg,da spilte han inn Øppna din dørr til meg.Den minner meg alltid om han.Sikkert for evig.
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #16 Skrevet 3. september 2004 The Verve - the drugs dont work
xklara Skrevet 3. september 2004 #17 Skrevet 3. september 2004 "Should I stay or should I go" med Sex Pistols. Akkurat nok rock'n roll til å takle et brudd.
birgitte242 Skrevet 3. september 2004 #18 Skrevet 3. september 2004 Hørte mye på "The Sweetest Embrace of All" med Nick Cave og Barry Adamson. Jeg også!
Gjest Dazed Skrevet 3. september 2004 #19 Skrevet 3. september 2004 Må være den ultimate kjærlighetssorgsangen! feller nesten en tåre når jeg hører den sangen og tenker på eksen :-(
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #20 Skrevet 4. september 2004 Søskenbarnet mitt har hatt en sang hun kaller brudd-sangen, den hører hun på når hun trenger å føle seg bedre i forhold til mannfolk... Da jeg ble singel etter et 6årig forhold, snakka jeg med henne på telefon, og hun rådet meg til og sette på DumDumBoys så høyt jeg bare kunne med sangen "Møkkamann" Selv liker jeg den til Cher, "Strong enought" Har faktisk ikke brukt den da jeg ble singel, men hørt den mange ganger da jeg var i et forhold, og tenkt at den må jo funke, den er bare så bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå