AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Hei! Jeg skal til Marbella med kjæresten min i sommer, og jeg har aldri vært der før! Har dere noen tips til shopping, fine strender, restauranter, utesteder, osv som er verdt å besøke der nede ? Anonymous poster hash: e8068...b5e
Serafina. Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Gamlebyen er koselig med mange butikker og en del restauranter. De fleste restaurantene er konsentrert rundt den store plassen jeg ikke husker navnet på i farten. Shopping fant jeg ikke så mye av i Marbella, men en båttur til Puerto Banus løser det problemet. Der er det en stor El corte Ingles og et litt mindre kjøpesenter. Morsomt å gå langs båthavna å se på livet og all luksusen også.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Er dere glade i biff, så må dere besøker Tango i Puerto Banus. Verdens beste argentinsk biff som smelter på tungen! Anonymous poster hash: c8286...9d4
Luckiness Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Gamlebyen er koselig med mange butikker og en del restauranter. De fleste restaurantene er konsentrert rundt den store plassen jeg ikke husker navnet på i farten. Shopping fant jeg ikke så mye av i Marbella, men en båttur til Puerto Banus løser det problemet. Der er det en stor El corte Ingles og et litt mindre kjøpesenter. Morsomt å gå langs båthavna å se på livet og all luksusen også. Helt enig i gamlebyen! Er også et kjøpesenter i nærheten av Marbella. Husker dessverre ikke navnet. Der har de greie butikker
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Tusen takk for tips :D! TS Anonymous poster hash: e8068...b5e
Jordbærkake Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 La canada (men med spansk n) heter kjøpesenteret. Det er svært og fantastisk! De har en El Corte Inglés i Marbella og. Plassen i gamlebyen heter appelsintorget, plaza de los naranas, eller noe sånt Anbefaler en tur til La Canada for shopping, hvertfall! 1
bruker_K Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 La canada (men med spansk n) heter kjøpesenteret. Det er svært og fantastisk! De har en El Corte Inglés i Marbella og. Plassen i gamlebyen heter appelsintorget, plaza de los naranas, eller noe sånt Anbefaler en tur til La Canada for shopping, hvertfall! Fantastisk kjøpesenter :D
Miklo Velka Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Hard Rock Café har fantastisk mat. Puerto Banús må oppleves på grunn av båtene og bilene. Er dyrt, men om man er på norsk lønn så er det overkommelig. Kjøpesenteret La Cañada er områdets beste. En fin og passe stor by, med lang strandlinje. Jeg har vært mest på Playa Europa, som ligger nedenfor Avenida España, og trives godt der, selv om det ikke er noe fancy eller spesielt med stranden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå