AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Nå holder jeg på å bli sprø! Jeg har iPhone 6 med 16 GB lagringsplass, fikk av den nye jobben i høst. Har vært fornøyd, men nå har jeg kjempeproblem med lagring. Mobilen påstår at den er full, men når jeg summerer hvor mye plass bilder, musikk, meldinger og apper tar, så er det bare litt over 1 GB. Jeg forsøker å rydde mobilen for tull, overføre bilder til PC, slette musikk, men jo mer jeg gjør jo dårligere lagringsplass får jeg. iCloud er ikke full, der har jeg rundt 17-18 GB ledig plass. Hva er det som skjer? Toppet seg helt i går. Hadde ca 1 GB ledig plass. Lastet ned noen sanger. På kvelden slettet jeg sangene igjen. Har ikke tatt noen bilder, lastet ned nye apper e.l. Men nå er mobilen helt full! Får ikke en gang lastet ned de sangene jeg slettet, eller tatt et bilde. Kan noen hjelpe??Anonymous poster hash: 2e60c...263
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Nå holder jeg på å bli sprø! Jeg har iPhone 6 med 16 GB lagringsplass, fikk av den nye jobben i høst. Har vært fornøyd, men nå har jeg kjempeproblem med lagring. Mobilen påstår at den er full, men når jeg summerer hvor mye plass bilder, musikk, meldinger og apper tar, så er det bare litt over 1 GB. Jeg forsøker å rydde mobilen for tull, overføre bilder til PC, slette musikk, men jo mer jeg gjør jo dårligere lagringsplass får jeg. iCloud er ikke full, der har jeg rundt 17-18 GB ledig plass. Hva er det som skjer? Toppet seg helt i går. Hadde ca 1 GB ledig plass. Lastet ned noen sanger. På kvelden slettet jeg sangene igjen. Har ikke tatt noen bilder, lastet ned nye apper e.l. Men nå er mobilen helt full! Får ikke en gang lastet ned de sangene jeg slettet, eller tatt et bilde. Kan noen hjelpe??Anonymous poster hash: 2e60c...263 Har samme problemet med en 5S..Anonymous poster hash: c7366...ce1
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Hadde samme problem med min 5S i vinter. Etter å ha prøvd å slette utallige apper uten at det hjalp, så nullstilte jeg den. Det løste problemet. Nå har jeg fler apper, bilder og sanger på den enn før, uten at minnet er fult
Cermet Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Ikke ha offline spillelister på Spotify på mobilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå