Gå til innhold

Hva gjør dere i hvilke faser i datingen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første date møter man gjerne hverandre ute f.eks. Hva gjør dere på andre date, tredje osv?

Når synes dere det er greit å kysse, kose eller ha sex? 
Er bare nysgjerrig, for jeg dater litt selv nå. 

Anonymous poster hash: 72684...587
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel egentlig ingen faser... Tar det som det kommer, alt etter hva jeg føler for.

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg har vel egentlig ingen faser... Tar det som det kommer, alt etter hva jeg føler for.

Jeg også.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt ann på! Noen har jeg kanskje faktisk hatt sex med før vi bestemmer oss for å date. Andre har jeg hatt et godt øye til lenge, men aldri vært alene med før vi bestemmer oss for en date. Så utgangspunktet er jo helt forskjellig. 

Du må bare se når det er naturlig, TS.

Anonymous poster hash: 54942...d45
Skrevet

Jeg misliker disse "fasene". De sier man ikke skal ringe eller sende sms før tre dager etter første date. Er det noen som egentlig har fått veldig gode resultater ved å følge alle disse reglene slavisk? Alle andres krav til ditt eget kjærlighetsliv, eller deg selv og den du har valgt deg ut? Jeg sier ikke at det ikke er lurt å skippe sex på første date. Poenget mitt er at dette er noe man egentlig bør følge etter magefølelsen. Når to mennesker klikker fullstendig sammen er det få grenser i min bok. Hvor romantisk er det egentlig å følge disse reglene?  Hvem er det du egentlig søker å tilfredsstille? Vi lever bare én gang. Det er kjærlighet!

Jeg har en teori om at mange av disse reglene er laget for å opprettholde en interesse som kanskje ikke er så god i utgangspunktet. "Hard to get" er ikke laget for Romeo og Juliet, og hvis det ikke er ekte kjærlighet; hvorfor gidder'u a?

• Liker 2
Skrevet

Tar ting som det kommer egentlig. Han jeg dater nå møtte jeg etter en uke snakk på tinder. Vi møttes på byen, og begge var fulle. Jeg var uansett ikke ute etter noe seriøst, så da han ville ha meg med hjem ble jeg med og hadde sex første natta. Han sendte mld før jeg kom inn døra hjemme. Har sovet hos han flere ganger etter det, både med og uten sex. Og vi sender mld konstant.

Sånn gikk det når jeg ga f i reglene. Når jeg har fulgt de har jeg sjelden kommet meg til møte/date nr 4 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...