Gå til innhold

Hvorfor er det så mange jenter som har vært forelska i en sjef?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 8d579...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tenker vel at om han kan ta vare på sine ansatte, er han flink med både folk og penger og kan ta vare på dem også? :)

Selv liker jeg ikke å forelske meg i typiske folk andre forelsker seg i, det blir så mye drama for et kort liv, så en veldig populær sjef hadde egentlig vært litt turn-off...  :rolleyes: 
Dessuten har jeg penger selv.
Men jeg kan forstå dem som gjør det.

Skrevet

Kanskje de tenner på autoriteten. Har selv ikke vært forelsket i noen av mine sjefer.

AnonymBruker
Skrevet

Kilder, takk

Anonymous poster hash: 9939f...208

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke jeg vært, liker ikke autoriteter er min egen autoritet.

Anonymous poster hash: a1d06...993

AnonymBruker
Skrevet

Ukjent problemstilling for meg.

Anonymous poster hash: 1b3c4...53c
  • Liker 1
Skrevet

Det har jeg aldri hørt har vært en vanlig problemstilling. Men vi i Norge er meg bekjent i verdenstoppen i å møte livspartnere på jobb.

Skrevet (endret)

Varm og omtenksom, men samtidlig autoritær. Fantastisk kombo

Endret av Alvea
Skrevet

Er det så vanlig ? I min omgangskrets er det mange som er oppgitte over sjefen , sure på sjefen , synes han/hun er kjedelig/ kravstor/ autoritær , hva som helst . Men ingen jeg vet er forelsket i sjefen sin .

Skrevet

Trenger noen kilder på hvor vanlig dette er. Selv om jeg har hatt en 'crush' tidligere selv, kjenner jeg ingen andre som har det.

Men om jeg skal svare for meg selv - det er vel ganske enkelt slik at jeg ser hvorfor han er kommet så langt som han er kommet. En blanding av intelligens, selvdisiplin og utrolig god sosial intelligens. Han kan snakke med alle, om alt, er selvsikker og skarp. Man når jo ikke til topps uten disse egenskapene - man varer i alle fall ikke.

Skrevet

Nå har jeg hatt flest kvinnelige sjefer da, så det har vært lite crush på dem. Vet ikke hvis jeg hadde hatt mannlige. Skal aldri si aldri. Men jeg fikk en crush på kjørelæreren min da:) Vanlig det også. Likte at han var autoritær, snill og morsom på en gang ;) Så kanskje det er litt det som gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg undrer meg over hvor mye uvitenhet det er i denne tråden her. Ja, dette er helt vanlig. Det er helt vanlig for jenter å forelske seg i en mann i en overordnet posisjon, slik som sjef, lærer, psykolog etc. Å være forelsket i en lærer, psykolog, sjef eller annet er jo heller ikke noe man skriker noe særlig høyt om, så det er ikke så rart at dere ikke har sett så mye av dette. 

Anonymous poster hash: a6bf7...b6e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...