Blod Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Jeg trenger et virus program, men jeg aner ikke hvilke som er bra.. Programmet MÅ kunne fjerne virus/trusler jeg allerede har, og blokkere fremtidige obviously, og det må kunne lastes ned på minst 2 pc-er, da jeg har to stk som jeg trenger det på... Også må det ikke være for dyrt. Hjelp meg
Minya Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 AVG antivirus, gratis å laste ned og bruke, lett program både for maskinen å drive og for deg å bruke, veldig god gratisversjon. Oppgraderer du til betalversjonen, er det både brannmur og litt andre sikkerhetsting inkludert, da koster det rundt 250 kroner for ett års abonnement for komplett antivirus. Vil du dobbeltsjekke at alt av evt faenskap virkelig er borte fra maskinen din, laster du ned Malwarebytes også og kjører en deep scan (full scan av alle harddisker og mapper). Det gir en ukes gratis fullversjon, men skal du fortsette å bruke det, bør du betale for det. Gratisversjonen er mindre bra enn fullversjonen du får tilgang til først.
Blod Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2015 AVG antivirus, gratis å laste ned og bruke, lett program både for maskinen å drive og for deg å bruke, veldig god gratisversjon. Oppgraderer du til betalversjonen, er det både brannmur og litt andre sikkerhetsting inkludert, da koster det rundt 250 kroner for ett års abonnement for komplett antivirus. Vil du dobbeltsjekke at alt av evt faenskap virkelig er borte fra maskinen din, laster du ned Malwarebytes også og kjører en deep scan (full scan av alle harddisker og mapper). Det gir en ukes gratis fullversjon, men skal du fortsette å bruke det, bør du betale for det. Gratisversjonen er mindre bra enn fullversjonen du får tilgang til først. Må jeg kjøpe 2 stk for å beskytte 2 pc'er? Skjønte ikke helt det
Mann 42 Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Jeg trenger et virus program, men jeg aner ikke hvilke som er bra.. Programmet MÅ kunne fjerne virus/trusler jeg allerede har, og blokkere fremtidige obviously, og det må kunne lastes ned på minst 2 pc-er, da jeg har to stk som jeg trenger det på... Også må det ikke være for dyrt. Hjelp meg Høres mer ut som du trenger et antivirusprogram, spør du meg. Sorry....... 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Avast er gratis og veldig bra:) Kan laste ned på filehippo:) Anonymous poster hash: 069de...7ed
Blod Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2015 Høres mer ut som du trenger et antivirusprogram, spør du meg. Sorry....... Haha
Minya Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Må jeg kjøpe 2 stk for å beskytte 2 pc'er? Skjønte ikke helt det Du må ikke kjøpe det i det hele tatt siden det er gratis og AVG er et godt program i gratisversjonen, men en lisens på AVG kan ihvertfall brukes på to pc'er, jeg har samme lisensen på både desktop og laptop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå