Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe jeg fortsatt sliter med. De satans brystene mine fortsetter å bli større og hver gang jeg har funnet den perfekte størrelsen etter forsøk, ender det med at jeg må begynne slitet på nytt etter en liten stund.

Jeg har brukt bh i sånn 2 år nå, men jeg sliter fortsatt med å finne bh størrelse. Skjønner meg virkelig ikke på det???

Også går det meg grundig på nervene at bh skal enten være dyrt, eller med pushup :///

Samtidig så elsker jeg å kjøpe ny bh og bruke dem når jeg kommer hjem (selvfølgelig etter all prøvinga og slitet i butikken)

Anonymous poster hash: 1d84d...3d7
Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Jeg lærte meg ikke å kjøpe BH'er før jeg var 20, altså i år :fnise: Nå skal det sies at jeg alltid har hatt en veldig anstrengt forhold til brystene mine, og hadde en reduksjon i en alder av 16 så mye av grunnen ligger nok i det.

Vet jeg ikke hvor gammel du er, men hvis de fortsatt er i voksefasen så er det lurt å bare ha et par stykker. Man trenger ikke så mange BH'er egentlig. H&M pleier å ha sånne 2-pack med t-shirt BH'er til 149,-. Kanskje du kunne prøvd de? De er jo uten push up og koster ikke all verdens :)

Skrevet (endret)

Anbefaler deg å gå å måle deg i en undertøysforretning, som Change, der har de ansatte peiling og erfaring. Jeg gikk med feil bh størrelse til jeg var 21 år, da fant jeg ut at jeg brukte HELT feil størrelse :P  
Er virkelig verdt det, da med rett bh størrelse så vil brystene se bedre ut og man får bedre selvtillit, iallefall jeg som har relativt små pupper ;)

Jeg liker å veksle mellom bh etter humøret mitt, så jeg har alltid hatt 3-5 stk jeg vekslet på. Men nå har jeg ca 15 stk i alle mulige størrelser ettersom jeg har vært jo-jo i noen år :P

Endret av Fliko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...