AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Jeg går av og til kun med maskara, av og til uten noe sminke og av og til med full sminke (foundation, pudder, mascara og rouge). Dagsformen varierer, så da varierer sminken også. Er det rart å variere sånn?Anonymous poster hash: 7d2dd...e77
FruHudson Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Nei, det er nok ganske normalt. Gjør det samme selv. 1
Mardina Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Jeg går av og til kun med maskara, av og til uten noe sminke og av og til med full sminke (foundation, pudder, mascara og rouge). Dagsformen varierer, så da varierer sminken også. Er det rart å variere sånn?Anonymous poster hash: 7d2dd...e77 Synes ikke det. Gjør det du føler deg mest komfortabel med. Selv bruker jeg stort sett bare mascara. Men innimellom føler jeg for å pynte meg litt ekstra, så da bruker jeg litt foundation. Men det er ikke ofte. Synes mascara holder i massevis
Anim92 Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Hehe, akkurat dette tenkte jeg også på idag tidlig! Gikk nemlig igår med "full sminke" som for meg er foundation, pudder, rouge, mascara, og litt eyeliner, og en lys leppestift. Idag? Nada. niks. Trur det har mye med formen å gjøre - men det varierer det også. Noen dager føler jeg meg dritt, og gidder ikke fikse meg så veldig. Andre dager fikser jeg meg ekstra nettopp fordi jeg føler meg pjusk. Mens andre dager igjen sminker jeg meg fordi det er en god dag.. Eller jeg lar være - nettopp fordi det er en god dag. And the list goes on.. haha 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Nei, jeg er sånn selv! Vanlig sminke for meg er bb cream, pudder, maskara og av og til eyeliner, mens de dagene jeg føler for å pynte meg litt ekstra tar jeg en flytende eyeliner og tegner cateye i tillegg. Veldig liten detalj egentlig, men den gjør stor forskjell for meg
julie90 Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Jeg synes ikke det er rart Varierer sminken min selv fra dag til dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå