AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Del Skrevet 17. juni 2015 Det er flaut og trist å innrømme det, men jeg har egentlig bare 3 venner - de er ikke ordentlige venner engang. Ser de sjeldent... Ingen av de jeg kan snakke med alt om og som jeg ser på som ordentlig venn... Jeg er flau rett og slett, tør nesten ikke møte nye mennesker for at de skal få vite at jeg ikke har venner.. Vet folk har det verre i verden men har ingenting å stå opp for, føler meg mislykket og som en taper.. Noen som kanskje har solskinnshistorier mtp. på dette temaet? Veldig lyst til å flytte til en annen by og "starte på nytt", men har en samboer og han studerer her vi bor nå.. Huff.. Anonymous poster hash: 0437e...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Del Skrevet 17. juni 2015 Samme her.. Hvor bor du? Alder?Anonymous poster hash: 88c0d...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Del Skrevet 17. juni 2015 Det er flaut og trist å innrømme det, men jeg har egentlig bare 3 venner - de er ikke ordentlige venner engang. Ser de sjeldent... Ingen av de jeg kan snakke med alt om og som jeg ser på som ordentlig venn... Jeg er flau rett og slett, tør nesten ikke møte nye mennesker for at de skal få vite at jeg ikke har venner.. Vet folk har det verre i verden men har ingenting å stå opp for, føler meg mislykket og som en taper.. Noen som kanskje har solskinnshistorier mtp. på dette temaet? Veldig lyst til å flytte til en annen by og "starte på nytt", men har en samboer og han studerer her vi bor nå.. Huff.. Anonymous poster hash: 0437e...e89 Samme her... og jeg går på VGS, der ALT handler om å ha venner og være populær osv ((((( Anonymous poster hash: b4c3d...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Del Skrevet 17. juni 2015 Samme her! Har flere gode venner, men ingen "skikkelige venner" om du skjønner hva jeg mener. Har ingen jeg føler jeg kan stikke innom på besøk, snakke skikkelig med osv. Anonymous poster hash: 45bc5...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg har det også sånn. De vennene jeg har er jeg ikke helt komfortabel med.Anonymous poster hash: 3cbbb...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Del Skrevet 17. juni 2015 Samme her.. Hvor bor du? Alder?Anonymous poster hash: 88c0d...7a0 21, bor i Oslo.. TS Anonymous poster hash: 0437e...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #7 Del Skrevet 17. juni 2015 Samme her... og jeg går på VGS, der ALT handler om å ha venner og være populær osv ((((( Anonymous poster hash: b4c3d...440 Ja.. desverre TS Anonymous poster hash: 0437e...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #8 Del Skrevet 17. juni 2015 Samme her! Har flere gode venner, men ingen "skikkelige venner" om du skjønner hva jeg mener. Har ingen jeg føler jeg kan stikke innom på besøk, snakke skikkelig med osv. Anonymous poster hash: 45bc5...e09 Ikke jeg heller. Føler meg utrolig ensom :-( TS Anonymous poster hash: 0437e...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #9 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg har det også sånn. De vennene jeg har er jeg ikke helt komfortabel med.Anonymous poster hash: 3cbbb...12e Ikke jeg heller. Føler ikke jeg kan åpne meg for de ordentlig.. TS Anonymous poster hash: 0437e...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppa96 Skrevet 17. juni 2015 #10 Del Skrevet 17. juni 2015 har det sånn jeg også! Føler også alt blir vanskeligere nå som jeg er ferdig på vgs og skal ut i lære i et yrke hvor de fleste andre er "voksne".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #11 Del Skrevet 17. juni 2015 søk etter venner på si det med ord Anonymous poster hash: 0c851...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 17. juni 2015 #12 Del Skrevet 17. juni 2015 Ja.. desverre :(TS Anonymous poster hash: 0437e...e89 Bare å sende meg en pm hvis du vil snakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullehøna Skrevet 17. juni 2015 #13 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg er 22 år og har 1 venn. Jeg føler jeg er litt outsider, har liksom ingenting å snakke om med folk fordi jeg har ikke møtt noen som har noe til felles med meg uten om den ene vennen min. Prøver jeg så prøver jeg for hardt, så da er jeg nok skikkelig teit og ukul. Blir bare sånne som kontakter en fordi de er nyskjerrig eller snakker overfladisk når man møter de på butikken etc. Gitt opp folk fordi alle er så høye på seg selv og opptatt av status. hilsen ukul jente. haha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #14 Del Skrevet 17. juni 2015 Hvordan skiller dere en god venn fra en "skikkelig god venn"? Hvor går liksom skillet? Jeg har heldigvis gode venner og bestevenner, selv om jeg ikke ser alle så ofte. Men jeg forstår hva dere mener, er ikke lett å finne seg gode venner. Vi er ganske overfladiske her til lands, og de fleste bekjente snakker man bare om overfladiske ting med. Synes sånne overfladiske bekjentskaper er veldig lite givende da jeg ikke kan ha dype samtaler med dem, så jeg fokuserer heller på å beholde de jeg allerede har. Anonymous poster hash: cb445...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #15 Del Skrevet 18. juni 2015 Er det tiden vi er inne i eller er det forumet?? Så mange har trøbbel med omgangskretsen sin eller mangel på sådan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyvendeBie Skrevet 26. oktober 2015 #16 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har noen venner jeg er glad i men jeg har alt for få venner så når den ene er bortreist er kanskje den andre opptatt osv. så er greit med noen fler! Jeg står med åpne armer for nye venner! :-) Fremmede er venner vi ikke har blitt kjent med ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #17 Del Skrevet 27. oktober 2015 Samma her. Gift, med små barn, har så og si ingen venner, mens kona har flere. Finner ingen som deler mine interesser og hobbyer, og de venna jeg har hatt, har for lengst vendt meg ryggen. Kun overfladiske bekjentskaper igjen nå.Anonymous poster hash: acb43...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #18 Del Skrevet 27. oktober 2015 Er det tiden vi er inne i eller er det forumet?? Så mange har trøbbel med omgangskretsen sin eller mangel på sådan... Ensomhet er blitt et ganske stort problem, også for mange som er yngre. Tallene går opp og ned, men i følge en undersøkelse fra i fjor er i alle fall en av seks studenter ensomme. Jeg er student selv, er ensom. Har ingen stor vennegjeng å henge med. Har to - tre bekjentskaper som jeg finner på ting med av og til, men vi er neppe venner. Kan gå uker uten at jeg hører fra dem, og om jeg sender melding og spør om vi skal finne på noe er det alltid et eller annet annet. De har mange venner, jeg "har" bare dem. Blir ikke invitert med på noe på nyttårsaften, ingen å spise frokost med på 17-mai, ingen som feirer bursdagen min. Ingen å gå ut med i helgene. Jeg kan ikke invitere meg selv med på ting, men kan heller ikke invitere folk til meg heller akkurat siden jeg ikke har noen å invitere..Anonymous poster hash: 39421...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #19 Del Skrevet 27. oktober 2015 Ikke jeg heller. Har to-tre jeg kan kalle venninner, men det er aldri de som tar initiativ til å treffes, kun meg som gjør det. Det er trist og føles ensomt. Jeg har heldigvis en snill mann og snart får vi barn, men kjenner jeg blir lei meg fra tid til annen. Skulle så gjerne hatt en venninne som ga like mye tilbake.Anonymous poster hash: 23e14...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #20 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg synes mange misbruker ordet "venn". Jeg mener at en ordentlig venn er en du kan snakke med om det meste, dere stiller opp for hverandre og har total tillit. Det er ikke vanlig å ha en sånn relasjon med drøssevis av folk. Folk man omgås, finner på ting med osv. men ikke er særlig nær personlig/privat, ser jeg mer på som bekjente. Har man en virkelig venn, har man på en måte nok. Men det er selvsagt hyggelig å ha noen å henge med, hvor relasjonen er mer overfladisk. Anonymous poster hash: b5f31...c0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå