Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown
Skrevet

Hei! Jeg skal selge macen mın nå, og lurer på hva jeg må gjøre for å få den til å se ut som ny? Altså hvordan jeg renser den og slikt! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Unknown
Skrevet

Og hvor mye tror dere den kan selges for? Det finnes ingen riper, den har aldri blitt mistet i bakken og den er akkurat 1 år.

Skrevet

Nå er jeg ingen mac bruker, men t.o.m. jeg vet at det finnes forskjellige typer mac. Så kanskje kom med litt mer info?

Gjest Unknown
Skrevet (endret)

Nå er jeg ingen mac bruker, men t.o.m. jeg vet at det finnes forskjellige typer mac. Så kanskje kom med litt mer info?

Om du sikter til førsteposten trenger man vel ikke noe tilleggsinformasjon for å svare på spørsmålet mitt? :)

Men det er en Macbook Pro, 13 tommer :) 

Endret av Unknown
AnonymBruker
Skrevet

Om du sikter til førsteposten trenger man vel ikke noe tilleggsinformasjon for å svare på spørsmålet mitt? :)

For dette var ikke tilleggsinformasjon, eller? ;)

Anonymous poster hash: b39bb...f30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skrev ingenting i førsteposten om hva slags mac det er. Det er imac, macbook air, macbook pro alle disse med forskjellig tommer, lagringskapasitet, skjerm osv..!

Anonymous poster hash: c29fc...1a5

• Liker 1
Skrevet

Før den overleveres til ny eier må den settes tilbake til de opprinnelige fabrikkinnstillingene. Når det er gjort er din brukerkonto og alt av dens innhold slettet fra harddisken.

Skrevet

Så hvis jeg lager en tråd og sier at jeg skal selge bilen min, og ikke skriver noe mer enn det. Er det bra nok info til å komme med en prisantydning?

Gjest Unknown
Skrevet

Så hvis jeg lager en tråd og sier at jeg skal selge bilen min, og ikke skriver noe mer enn det. Er det bra nok info til å komme med en prisantydning?

Er det vits i å være frekk? Jeg glemte å legge til tilleggsinformasjon, noe jeg ga deg. Jeg trodde jeg hadde lagt ut en link her, noe jeg så jeg ikke hadde gjort. :) 

Skrevet

Er det vits i å være frekk? Jeg glemte å legge til tilleggsinformasjon, noe jeg ga deg. Jeg trodde jeg hadde lagt ut en link her, noe jeg så jeg ikke hadde gjort. :)

Greit, jeg gikk kanskje over streken.

Gjorde et kjapt Finn.no søk og fikk opp dette. Ut ifra hvor gammel maskinen din er så ser det ut som den billigeste går for ca 2500.-  (2010 modell) mens den dyreste 2015 modell går for altfor mye.

Skrevet

Denne generelle artikkelen hjelper deg nok håper jeg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...