AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Del Skrevet 17. juni 2015 Driver og får faktura fra elkjøp på et produkt jeg allerede har betalt. Det er ikke mange pengene, og det er nærmest slik at jeg ikke gidder å betale det. Jeg betalte produktet i butikk da jeg hentet det. Jeg ringte elkjøp, men de bare sender meg videre til noen andre hele tiden og så blir linjen brutt. Det er lite å krangle om, men synes det er en prinsippsak. Men hvis jeg ikke betaler regningen vil de vel bare purre og purre på meg. Mitt problem er at jeg heller ikke har kvittering på at jeg har betalt, men har selvsagt kontoutskrift, men ARGH. Orker ikke å styre så mye for 35 kroner. Skal jeg bare ringe dem og kjefte, eller skal jeg fortsette å være så sinnsykt tolmodig uten at de klarer å slette den fakturaen på 30 kroner? Er nærmest slik at jeg bare ikke orker mer og leverer tilbake produktet, for jeg har ikke printer til å vise kontoutskrift heller. Herregud for noe styr. Anonymous poster hash: d07da...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Del Skrevet 17. juni 2015 Gå i banken din og be om utskrift av transaksjonen, eller gå til et bibliotek eller tilsvarende og skriv ut transaksjonen. Møt opp på Elkjøp og vis transaksjonen på at du har betalt. Anonymous poster hash: bb183...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 17. juni 2015 #3 Del Skrevet 17. juni 2015 Send mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå