Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har råd mot søtsug etter middag? Jeg har det alltid, uansett hva og hvor mye jeg har spist! Og sånn har det vært i år og dag. Har prøvd kromtabletter uten hell.

Anonymous poster hash: e1549...98d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også ofte det. Jeg løste det med å kjøpe inn mørk sjokolade, f.eks den fylt med karamell. Jeg er ikke så glad i mørk sjokolade, det blir for kraftig for meg. Men med karamell i så ble det akkurat søtt nok til å dekke søtbehovet, men kraftig nok til at èn bit var nok. 

Jeg trenger det ikke lenger daglig, men det var en fin overgang for å roe ned søtsuget for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Sukkerfri pastiller eller harde drops funker ofte her:) Hørte en gang at grunnen til at man får søtsug etterpå er at en av smakssansene(søtt) ikke ble tilfredsstilt under måltidet:P

Anonymous poster hash: e1632...9f2
Skrevet

Pleier å ta meg en tyggis. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å spise en gresk yoghurt fra Synnøve Finden som dessert etter middag og da har jeg ikke noe søtsug etter middagen. Bedre å unne seg 125kalorier ekstra og slippe å ende opp med fråtsing og masse småspising på kvelden. Dette fungerer iallefall for meg. Slet med veldig søtsug etter middagen tidligere.

Anonymous poster hash: c4c1e...d4b

Skrevet

En kopp te med suketter i funker som regel for meg :) Blueberry muffin anbefales, skikkelig god! Eller grønn te med forest fruits. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser en frukt, eller drikker et glass fun light, eller lager proteinkaffe (kaffe med sjokoladeproteinpulver, mmm)... 

Anonymous poster hash: 33592...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...