AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Noen som har råd mot søtsug etter middag? Jeg har det alltid, uansett hva og hvor mye jeg har spist! Og sånn har det vært i år og dag. Har prøvd kromtabletter uten hell.Anonymous poster hash: e1549...98d
Tabris Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Jeg får også ofte det. Jeg løste det med å kjøpe inn mørk sjokolade, f.eks den fylt med karamell. Jeg er ikke så glad i mørk sjokolade, det blir for kraftig for meg. Men med karamell i så ble det akkurat søtt nok til å dekke søtbehovet, men kraftig nok til at èn bit var nok. Jeg trenger det ikke lenger daglig, men det var en fin overgang for å roe ned søtsuget for meg.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Sukkerfri pastiller eller harde drops funker ofte her:) Hørte en gang at grunnen til at man får søtsug etterpå er at en av smakssansene(søtt) ikke ble tilfredsstilt under måltidet:P Anonymous poster hash: e1632...9f2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Jeg pleier å spise en gresk yoghurt fra Synnøve Finden som dessert etter middag og da har jeg ikke noe søtsug etter middagen. Bedre å unne seg 125kalorier ekstra og slippe å ende opp med fråtsing og masse småspising på kvelden. Dette fungerer iallefall for meg. Slet med veldig søtsug etter middagen tidligere. Anonymous poster hash: c4c1e...d4b
urenluren Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 En kopp te med suketter i funker som regel for meg Blueberry muffin anbefales, skikkelig god! Eller grønn te med forest fruits.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Jeg spiser en frukt, eller drikker et glass fun light, eller lager proteinkaffe (kaffe med sjokoladeproteinpulver, mmm)... Anonymous poster hash: 33592...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå