Gå til innhold

Vanlig å motta bilder fra fremmede på snap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min sier at han mottar bilder av fremmede på snap hele tiden. (Jeg oppdaget at han hadde fått bilde av en naken jente??) Men han påstår også at han har fått bilde av en penis! Jeg har aldri mottatt en eneste snap av noen som ikke er på vennelista mi. Juger han eller ??

Anonymous poster hash: 545c9...5ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har faktisk hendt på meg også.. Husker jeg fikk et snuskebilde tilsendt på snapchat, med dårlig kvalitet. Jeg hadde ikke lagt til henne, og hun hadde ikke spurt om å bli venn med meg! Endret bare instillingene til at kun venner kan sende snap :)

Skrevet

Ja, tror ikke det er uvanlig? : )

AnonymBruker
Skrevet

Er vel instillingene som gjør det, om du skal motta snaps fra alle eller bare vennene dine.

Anonymous poster hash: bbe59...2ba
AnonymBruker
Skrevet

De legger nok til selv også. Ei hviss FITFAGER har min lagt til, ei som har blogg og viser ræva og puppene sine hele tiden. Festlig!! Not.

Anonymous poster hash: 45d72...8f5
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde kjæresten min også, men han hadde lagt til flere personer som sendte nakenbilder. Sånne som sender slike bilder til alle.

Anonymous poster hash: 1bee9...a92

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min sier at han mottar bilder av fremmede på snap hele tiden. (Jeg oppdaget at han hadde fått bilde av en naken jente??) Men han påstår også at han har fått bilde av en penis! Jeg har aldri mottatt en eneste snap av noen som ikke er på vennelista mi. Juger han eller ??

Anonymous poster hash: 545c9...5ea

Er ikke så veldig uvanlig det. får både kuker og fitter på snap av helt randome

Anonymous poster hash: 51559...2f9

Gjest Allergikeren
Skrevet

Aner ikke, men han kan jo bare endre innstillingene til å kun motta snap fra venner. Det gjorde jeg da jeg laget kontoen, siden jeg ikke er interessert i å få snaps fra folk jeg ikke vet hvem er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...