AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Hva er det med sånne folk som "er så deppa" på nettet, og har et sykt stort behov for å heeele tiden påpeke hvor deppa de der, hvor ræva livet er eller at de til enhver tid har kjærlighetssorg (pga forskjellige gutter, seff...)? Er det en psykisk lidelse, et unormalt stort oppmerksomhetsbehov? Jeg vet om mange som er deppa, men som faktisk gjør noe for å føle seg bedre! Istedet for å sitte på kvinneguiden og klage, dag ut og dag inn. "Stakkars meg som er deppa". Tro meg, jeg har vært deppa selv og vet hvordan det er, men det hjelper ikke å smøre seg inn med en overdosering av selvmedlidenhet og sitte og søke trøst på nettet! Det blir ikke bedre av det, og det går ikke over. Er det noen som liker å være deppa? Er det "stilen" til enkelte? Litt sånn som emogreiene som var så poppis for endel år tilbake... Jeg lurer i bunn og grunn bare på hvorfor noen bruker dagene på å spre negativitet og ytre hvor trist man er, hele tiden, hver eneste dag. Hvorfor?Anonymous poster hash: eaf0a...79c
RompeRusk Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Jeg tror det er fordi man ikke "har lov til" å være deppa nå i dagens samfunn. Derfor må de få utløp for frustrasjonen et sted.. 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Jeg tror det er fordi man ikke "har lov til" å være deppa nå i dagens samfunn. Derfor må de få utløp for frustrasjonen et sted.. Depresjon er jo i 2015 mye mer akseptert enn bare for noen år tilbake. Det er en oppblomstring av åpenhet rundt angst/depresjon (som i og for seg er positivt, hvis man får hjelp og blir frisk)Anonymous poster hash: eaf0a...79c
RompeRusk Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Depresjon er jo i 2015 mye mer akseptert enn bare for noen år tilbake. Det er en oppblomstring av åpenhet rundt angst/depresjon (som i og for seg er positivt, hvis man får hjelp og blir frisk)Anonymous poster hash: eaf0a...79c Jeg opplever det som omvendt, at man har ikke lov å klage på noe siden vi bor i et flott velferdssamfunn med mat på bordet osv 4
Calleia Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Nettet er et flott sted å få ut frustrasjon på. Helt anonymt.. Ikke alle som har stort nettverk eller noen de kan stole på med slike saker. Flott at de kan få det ut, og få tilbakemeldinger, men synd mange ødelegger det med stygge /urettmessige kommentarer.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Man velger jo selv om man vil lese deppetrådene, så forstår ikke hvorfor de er så plagsomme. Om det hjelper de deprimerte å få det litt ut og snakke litt om det så er det bare fint. Kanskje litt stygt av meg å si, men synes egentlig det er greit at flere tar det ut her på nettet enn ute i virkeligheten. Jeg har egentlig ikke lyst til at folk skal komme bort til meg i virkeligheten og si at de er ensomme og slikt. Anonymous poster hash: cf481...406 1
Fluesopph Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Hva er det med sånne folk som "er så utrolig klagete og sytete" på nettet, og har et sykt stort behov for å heeele tiden påpeke hvor misfornøyde de der, hvor ræva andre er eller at de til enhver tid har irritasjonsutbrudd (pga forskjellige ting og tang, seff...)? Er det en psykisk lidelse, et unormalt stort oppmerksomhetsbehov som kanskje er årsaken?? Jeg vet om mange som er misfornøyde og leie men som faktisk gjør noe for å føle seg bedre! Istedet for å sitte på kvinneguiden og klage og syte over andre dag ut og dag inn. "Stakkars meg som er så irritert og bryr meg om absolutt alt og alle". Tro meg,jeg har vært bitter og sur selv og vet hvordan det er, men det hjelper ikke å smøre seg inn med en overdosering av aggresjon og sitte og hamre ut sinne på nettet! Det blir ikke bedre av det, og det går ikke over. Er det noen som liker å være sinte og kritisere alle andre? Er det "stilen" til enkelte? Litt sånn som emogreiene som var så poppis for endel år tilbake der man var misfornøyd og lei i et desperat forsøk i å få oppmerksomhetJeg lurer i bunn og grunn bare på hvorfor noen bruker dagene på å spre negativitet og ytre hvor misfornøyd man er, hele tiden, hver eneste dag. Hvorfor? Endret 17. juni 2015 av Fluesopph 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 Fordi de vet at livet er skakkjørt, og at det må endres, men har ikke energi/ork til å sette i gang. Anonymous poster hash: 2746a...d04
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 Hva er det med sånne folk som "er så deppa" på nettet, og har et sykt stort behov for å heeele tiden påpeke hvor deppa de der, hvor ræva livet er eller at de til enhver tid har kjærlighetssorg (pga forskjellige gutter, seff...)? Er det en psykisk lidelse, et unormalt stort oppmerksomhetsbehov? Jeg vet om mange som er deppa, men som faktisk gjør noe for å føle seg bedre! Istedet for å sitte på kvinneguiden og klage, dag ut og dag inn. "Stakkars meg som er deppa". Tro meg, jeg har vært deppa selv og vet hvordan det er, men det hjelper ikke å smøre seg inn med en overdosering av selvmedlidenhet og sitte og søke trøst på nettet! Det blir ikke bedre av det, og det går ikke over. Er det noen som liker å være deppa? Er det "stilen" til enkelte? Litt sånn som emogreiene som var så poppis for endel år tilbake... Jeg lurer i bunn og grunn bare på hvorfor noen bruker dagene på å spre negativitet og ytre hvor trist man er, hele tiden, hver eneste dag. Hvorfor?Anonymous poster hash: eaf0a...79c Kanskje det er nettopp det de gjør. Prøver å få hjelp og råd av andre. Dessuten kan det ofte være til hjelp å snakke om og dele følelsene sine, det burde du vite... Du som trossalt har vært deppa selv.... Anonymous poster hash: 1122b...736 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 Antakelig fordi mennesker som deg uten empati eller vurderingsevne kommer med bitre og hatfulle utsagn dersom de forsøker å åpne seg om problemene sine. Tips til deg: Skaff deg litt medfølelse, tenk før du dømmer, fokuser på deg selv og bli et bedre menneske. Er ikke rart folk er deprimerte når uvitende fjoller som deg skal uttale deg om ting du ikke vet noe om. Anonymous poster hash: 2d63b...290 4
Lostinparadise Skrevet 17. juni 2015 #11 Skrevet 17. juni 2015 Hva er det med sånne folk som "er så utrolig klagete og sytete" på nettet, og har et sykt stort behov for å heeele tiden påpeke hvor misfornøyde de der, hvor ræva andre er eller at de til enhver tid har irritasjonsutbrudd (pga forskjellige ting og tang, seff...)? Er det en psykisk lidelse, et unormalt stort oppmerksomhetsbehov som kanskje er årsaken?? Jeg vet om mange som er misfornøyde og leie men som faktisk gjør noe for å føle seg bedre! Istedet for å sitte på kvinneguiden og klage og syte over andre dag ut og dag inn. "Stakkars meg som er så irritert og bryr meg om absolutt alt og alle". Tro meg,jeg har vært bitter og sur selv og vet hvordan det er, men det hjelper ikke å smøre seg inn med en overdosering av aggresjon og sitte og hamre ut sinne på nettet! Det blir ikke bedre av det, og det går ikke over. Er det noen som liker å være sinte og kritisere alle andre? Er det "stilen" til enkelte? Litt sånn som emogreiene som var så poppis for endel år tilbake der man var misfornøyd og lei i et desperat forsøk i å få oppmerksomhetJeg lurer i bunn og grunn bare på hvorfor noen bruker dagene på å spre negativitet og ytre hvor misfornøyd man er, hele tiden, hver eneste dag. Hvorfor? Full score til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå