AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Jeg leter etter arm band til iphone/ipod som kan brukes til jogging i all slags vær. Finner mange forskjellige, men få som har informasjon om hvorvidt de er vanntette eller ikke. Noen som har gode erfaringer med noen? Helst et som finnes i norsk nettbutikk, da jeg helst vil ha det så raskt som mulig. Anonymous poster hash: ce881...e93
lillsunshine Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Sjekk mytrendyphone.no. De sender fra Danmark, men de sender raskt, så det går veldig fort. De har veldig godt utvalg og gode beskrivelser av produktene. Jeg har selv et armband til Samsung, og den er vanntett. Tror igrunn de fleste er det ganske vannsikre. Det eneste du må passe på å er å ikke overstige tollgrensa, men det skal godt gjøres, da produktene er veldig billige.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Armbånd. I ett ord. Anonymous poster hash: dad68...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Anbefaler flip belt i stedet for armbånd. Mye mer behagelig!Anonymous poster hash: e0de5...095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå