Gå til innhold

Strømper i senga!!?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg traff en herlig gutt i sommer; han er 18 år og rådeilig (jeg er 17). Vi storkoser oss sammen og jeg er utrolig forelsket. Det eneste jeg synes er litt rart ved ham, er at hun tenner så utrolig på at jeg har på meg stayups-strømper, gjerne også mens vi elsker :o :oops:

Jeg synes også det er digg med lekkert undertøy, og denne greia hans er jo egentlig bare søt og uskyldig, men er dette vanlig blant dere gutter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Ja, det er ganske vanlig at gutter tenner på sånt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres vel ikke fryktelig unormalt ut, nei. Min greie er forsåvidt mer å ta av slike ting, men du kunne absolutt ha truffet verre "greier"...

Gjest Anonymous
Skrevet
Damer med strømper er YUMMI!!  :sjarmor:

DAMER er YUMMI

Gjest Anonymous
Skrevet

Typen din er som typen min!! Dessuten er stayups glimrende dersom jeg bestemmer meg for å hviske typen i øret at jeg at jeg går uten truser...... :sjarmor:

Skrevet

Jeg har ALLTID på meg hvite tennissokker i senga.... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg digger det når dama har stay ups på. Syns det er erotisk og feminist, men så har hun da også verdens lekreste bein :wink:

Dessuten er tilgjengeligheten til "Himmelen" noe enklere enn når hun har strømpebuker under skjørtet eller kjolen, f. eks. for en liten kjapp en om morgenen etter frokost :sjarmor: , i juleselskap hos hennes foreldre :sjarmor: , eller på handicapen på et kjøpesenter :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg svarer på spørsmålet ditt selv om jeg er jente:

Ja, gutter tenner på strømper. i alle fall det min erfaring. Men, jeg merker at også jeg blir tent av å ha strømper på, spesielt når jeg ser hvordan gutta reagerer.

Skrevet

synes selv tanken i og ha på meg sexy undertøy med hofteholder og strømper uten tanga er pirrende..

serlig hvis vi er ute og jeg klarer og hviske i øret til samboeren min hva eg har på meg og ikke har på meg og bare sette i gang uten og ta av et plagg når vi kommer hjem igjen..

Skrevet

Sitat" :o Jeg traff en herlig gutt i sommer; han er 18 år og rådeilig (jeg er 17). Vi storkoser oss sammen og jeg er utrolig forelsket. Det eneste jeg synes er litt rart ved ham, er at hun tenner så utrolig på at jeg har på meg stayups-strømper, gjerne også mens vi elsker

Jeg synes også det er digg med lekkert undertøy, og denne greia hans er jo egentlig bare søt og uskyldig, men er dette vanlig blant dere gutter? :o

Hvem liker egentlig at hvem har på seg strømper....??

Jada, jeg er gutt, og har dame, og vi har strømper på oss begge 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...