Gå til innhold

Nettside uten priser og får ikke pris på mail

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurte på om det er flere som har opplevd det? Jeg vurderer/vurderte å se nærmere på en coaching utdannelse, men de oppgir ikke prisene på hjemmesiden sin eller i mailene jeg får hvor de reklamerer for kurset. Jeg sendte mail og spurte om pris men fikk til svar at jeg måtte fylle inn kontaktinfo så skulle de ringe meg.

Jeg får altså ikke vite det uten å gi de telefonnummeret mitt og snakke med de. Er det ikke en lov som sier at alle må ha prisene på nettsiden? Og synes dere dette virker litt mistenkelig? Litt "sekt-aktig" eller hva jeg skal si. Jeg vet ikke om det er så attraktivt for meg å gå de kursene lenger? Hadde dere blitt skeptiske?

Anonymous poster hash: 186ec...69e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt skeptisk

• Liker 1
Skrevet

Hvis kurset er rettet inn mot private hadde jeg blitt skeptisk, hvis det er hovedsaklig rettet mot firmaer (f.eks. fokus på en firmaroll eks. leder) er det ganske vanlig, da ulike firma gjør ulike avtaler.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis kurset er rettet inn mot private hadde jeg blitt skeptisk, hvis det er hovedsaklig rettet mot firmaer (f.eks. fokus på en firmaroll eks. leder) er det ganske vanlig, da ulike firma gjør ulike avtaler.

Nei, det ser ut som det er nesten utelukkende til private. Skal visstnok også lære hvordan man driver eget firma. Det er denne jeg har vurdert mest: http://petersvenning.no

Anonymous poster hash: 186ec...69e

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg har sett det samme hos de fleste firmaer innen bygg. De skriver ikke hva materialene koster for å ikke vise prisene til konkurrentene. Vil man få tilgang til prisene, så må man sende kontaktinformasjon/registrere seg som kunde. Da blir de samme sidene i nettbutikken vist med prisene.

Det er vel vanligere enn mange tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...