Gå til innhold

Under brudekjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pent/sexy undertøy under kjolen er en selvfølge, men mitt problem er litt for store lår som gnister mot hverandre og rett og slett blir vondt i varmen. Er det noen andre som har det sånn? Eller noen som har noen geniale tips og triks for å unngå dette? Hat vurdert en sånn hold-in shorts som jeg har og stadig bruker i andre anledninger, men den sitter så langt opp på magen og blir trolig ikke så pen (eller praktisk) under korsettet i kjolen. Alt av tips tas imot med stor takk!

Anonymous poster hash: cc473...cfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste i en annen tråd at mange bruker babytalkum for å unngå sårhet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg plastrer faktsk noen ganger

Anonymous poster hash: c2a47...a9f
Gjest økonomifrue
Skrevet

Jeg vurderer holdin strømpebukse med høyt liv og hold in her også...

Gjest økonomifrue
Skrevet

Skal naturligvis ha strømpebånd og en finere truse/underbukse av noe slag. Kjolen min har korsett og fint brystparti, så jeg tror jeg står over bh.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk for pent, men behagelig undertøy som jeg brukte hele dagen, og byttet til noe mer sexy når natten kom. Synes uansett det var deilig å få av det jeg hadde hatt på hele dagen og freshe meg litt

Anonymous poster hash: 7079c...492

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å presse inn det som presses kan med hold-in strømpebukse, hvor jeg skal skifte til noe snasent og tiltrekkende undertøy og slikt når jeg får skiftet etter festen, før.... you know ;)

Anonymous poster hash: fc767...67a

Gjest Sobril
Skrevet

"You know" er ofte litt oppskrytt har jeg hørt. Ikke er det annerledes, og ofte er man dødssliten :P

Jeg hadde på meg en slik hudfarget "sykkelshorts" for å unngå gnissende lår. Hadde en pen, lysblå/lilla blondetruse fra HM under (som jeg aldri hadde brukt før selvsagt).

Mannen er NULL interessert i undertøy, så da var det ingen vits å legge masse penger i den biten.

AnonymBruker
Skrevet

"You know" er ofte litt oppskrytt har jeg hørt. Ikke er det annerledes, og ofte er man dødssliten :P

Ikke veldig rart det blir sånn om man allerede før dagen har den oppfatningen.

Om det er oppskrytt spørs vel på hva man forventer. Klart det er oppskrytt om man forventer noe helt annet enn det noensinne har vært før; de fleste har jo tross alt hatt sex noen år før bryllupsnatten.

Anonymous poster hash: 1221d...b3e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en ny hvit hipster fra HM, gikk for komfort isteden for sexy, hadde ikke med ekstra å bytte til heller da vi kom på hotellet. Mannen hjalp gladelig med å få av både kjole, strømper og undertøy når vi kom så langt :)

Vanligvis bruker jeg strømpebukse under kjoler for å hindre gnissing av lår, men på bryllupsdagen ble det stay ups fordi det ville være enklere å gå på do (kun underbukse som skulle ned og opp under kjolen)

Anonymous poster hash: c379d...4ae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte en hold-in underkjole, og en hvit "sykkelshorts" for å unngå at lårene gnisset. Så behagelig som det gikk an i den trange kjolen med korsettliv. Vil anbefale å droppe det pene undertøyet under kjolen den dagen, og heller ha med noe å skifte til der dere skal overnatte, jeg syns ihvertfall det var digg å kunne skifte ut av undertøyet jeg hadde hatt på meg hele dagen til noe rent og fresht. Men så ankom vi ikke hotellet før 4 på natta heller, og da var det egentlig ganske irrelevant hva jeg hadde under kjolen- eller hva jeg skifta til. He he. 

Anonymous poster hash: 578e8...926
Gjest økonomifrue
Skrevet

Jeg brukte en hold-in underkjole, og en hvit "sykkelshorts" for å unngå at lårene gnisset. Så behagelig som det gikk an i den trange kjolen med korsettliv. Vil anbefale å droppe det pene undertøyet under kjolen den dagen, og heller ha med noe å skifte til der dere skal overnatte, jeg syns ihvertfall det var digg å kunne skifte ut av undertøyet jeg hadde hatt på meg hele dagen til noe rent og fresht. Men så ankom vi ikke hotellet før 4 på natta heller, og da var det egentlig ganske irrelevant hva jeg hadde under kjolen- eller hva jeg skifta til. He he.

Anonymous poster hash: 578e8...926

Hvor kjøpte du denne hvite "sykkelshortsen"?

Skrevet

De har sånne sykkelshortser på HM, evnt kan du klippe av en strømpebukse, hvis de ikke siger opp på deg.

Hørt at takum og deodorant-stick fungerer. Kan vel og prøve å tape med sportstape?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...