Heiheisann Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Tenkte å begynne med Betakaroten for å få en dypere og lengre brunfarge til sommeren sånn som reklamene sier. Jeg søkte dette opp på google og kom inn på aviser der forskere mente at dette bare var tull. Om dette bare er tull hvorfor får de lov til å selge det da? Noen som allikevel har hatt bra erfaring med Betakaroten og i så fall hvilket merke og hvor lenge varte det? Hadde du noen bieffekter som gulaktige håndflater? Skal til Syden i to uker i slutten av sommer så om jeg skal bli skikkelig brun der hjelper det om jeg bare begynner med det feks 2 uker før? Hadde jo vært utrolig kjekt om det faktisk hadde fungert!
mereo Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Jeg har tatt betakaroten, det funket i grunn for min del - med tanke på at jeg ikke har esktreme pigmenter. Jeg fikk farge og fikk heller ingen bieffekter. Det kommer sannsynligvis ann på hvilket merke du velger og hvor mange du putter i deg av gangen. Tror en del tar for mange i forhold til hva man skal ila en dag. Men jeg kan jo ikke si om det kommer til å funke for deg. Jeg begynte å ta de en liten stund før jeg reiste på ferie. Merket jeg har brukt er Now Foods - Natural Beta Carotene.
Heiheisann Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2015 Tusen takk for svar! Har utrolig sterke pigmenter selv, så da burde det i grunn funke for meg også. Varte fargen lenge? Sånn flere måneder etter at du hadde vært på ferie og hvor lenge etter du hadde vært på ferie fortsatte du med Betakaroten?
LukaFrost Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Når bør man begynne å ta betakaroten? Det er foreløbig ikke mye til sommer og det der ikke spesielt lovende ut framover heller. Er det noe vitd i å ta det lenge før man begynner å sole seg?
gohege Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Når bør man begynne å ta betakaroten? Det er foreløbig ikke mye til sommer og det der ikke spesielt lovende ut framover heller. Er det noe vitd i å ta det lenge før man begynner å sole seg? Jeg har hørt at man får best effekt av å begynne litt før, men om det var et salgstriks eller et velment råd aner jeg ikke Jeg har brukt det siden først i mai siden jeg hvert år sliter med soleksem og ville være føre var. Har heldigvis ikke fått noen bieffekter, og håper at soleksemen holder seg unna!
Gjest Trappetroll Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Jeg bruker det 2-3 uker før ferie for å forberede huden. Jeg slipper lettere unna soleksem, får en dypere brunfarge som varer, samt jeg merker at synet er bedre. 😊
mereo Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Tusen takk for svar! Har utrolig sterke pigmenter selv, så da burde det i grunn funke for meg også. Varte fargen lenge? Sånn flere måneder etter at du hadde vært på ferie og hvor lenge etter du hadde vært på ferie fortsatte du med Betakaroten? Nå er jeg tilnærmet lik bleik! Så jeg gjør det faktisk bare for å hjelpe de få pigmentene jeg har. Men det lille jeg får av farge holder lenge, men sånn har jeg alltid vært. Men ta det i ett par uker etterpå, så går det nok bra 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå