Gå til innhold

eldre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes eldre menn er så ufattelig sexy! Gjerne et sted mellom 30 og 40 (jeg er i 20åra), og grå i håret. Helst i dress, og gjerne med barn.

Jeg kjenner at jeg ikke engang bryr meg om han er gift, jeg vil bare ha han på lån. Det selvsikre, sexy, bestemte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du ikke fange oppmerksomheten fra jevnaldrende? Eldre gifte menn med barn er det mest USEXY jeg kan forestille meg. En gammel patetisk utro hengerævv- nei takk. Jeg sikter høyere!!

• Liker 1
Skrevet

Klarer du ikke fange oppmerksomheten fra jevnaldrende? Eldre gifte menn med barn er det mest USEXY jeg kan forestille meg. En gammel patetisk utro hengerævv- nei takk. Jeg sikter høyere!!

Joda, jeg har datet på min egen alder, men nå kjenner jeg at jeg ikke har noen interesse av dem. En eldre mann trenger ikke ha hengeræv. Ofte er de i veldig, veldig god form.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes eldre menn er så ufattelig sexy! Gjerne et sted mellom 30 og 40 (jeg er i 20åra), og grå i håret. Helst i dress, og gjerne med barn.

Jeg kjenner at jeg ikke engang bryr meg om han er gift, jeg vil bare ha han på lån. Det selvsikre, sexy, bestemte.

Da tenker du på han hotte som var hot i 20-åra og er hott videre? Tenker at du er kresen på hvem som du liker i av 30-40 åringer.

Anonymous poster hash: 80556...649

Skrevet

Da tenker du på han hotte som var hot i 20-åra og er hott videre? Tenker at du er kresen på hvem som du liker i av 30-40 åringer.

Anonymous poster hash: 80556...649

Er nok litt kresen. Jobber i et firma hvor jeg absolutt er yngst, og det er overflod av menn, og jeg ville ikke gått til sengs med alle, bare fordi de er eldre. Var innom en som var skikkelig nerd, og litt smålubben i 20åra. Han har virkelig tatt tak og blitt dritsexy.

Så litt kresen er jeg nok. Ser fortsatt kun på de jeg synes er kjekke, så synet har bare flyttet seg fra kjekke 20åringer til kjekke 30åringer

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke du gift selv, da?

Anonymous poster hash: e0693...022

Skrevet

Er ikke du gift selv, da?

Jeg er det nå, ja. Nylig. Men jeg ser fortsatt på disse sexy kara.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er det nå, ja. Nylig. Men jeg ser fortsatt på disse sexy kara.

Herregud. ......hurra meg rundt! Ektemannen din har virkelig skutt gullfuglen med deg. Maken!

Anonymous poster hash: 6e6ef...a0d

• Liker 2
Skrevet

Herregud. ......hurra meg rundt! Ektemannen din har virkelig skutt gullfuglen med deg. Maken!

Anonymous poster hash: 6e6ef...a0d

Godt vi har et ærlig og lykkelig ekteskap hvor vi begge føler vi har skutt gullfugler :)

Skrevet

De du snakker om er ikke eldre menn. Fyrer over 55 derimot...

AnonymBruker
Skrevet

De du snakker om er ikke eldre menn. Fyrer over 55 derimot...

For meg er de eldre, fordi de er betydelig eldre enn meg. TS

Anonymous poster hash: bf51b...192

Skrevet

Ja, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du plutselig AB? Glemte du at du startet tråden med nick?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...