Gå til innhold

Det nye serviset hos Perfect home


majan

Anbefalte innlegg

Åh nå har perfect home kommet ut med ny katalog og jeg er helt forelsket i dette serviset Har så lyst til og ha det på kjøkkenet vårt. De har også tekopper, kaffekopper og diverse andre ting. Dere kan jo kikke inne på www.perfecthome.no på resten av produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja Herregård er jo bare helt nydelig da, og jeg synes ikke det er så altfor ille pris på det heller jeg da.

Hadde det ikke vært for at jeg sparer på et annet finservise hadde jeg nok begynt og spare på Herregård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TYRA bestikksettet var jo bare helt sinnsykt stilig da!!! *vil haaaa* Hvor mye koster slikt da?? Aldri hørt om "Perfect home" før jeg... Var masse fint på disse sidene gitt... Usj, måtte du vise fram den siden nå da??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er kjempe stillig!!

sett med kniv, gaffel, skje og tskje koster 298,-

så selger de 4pk med dessertskje og 4 pk med kakegaffel. De har også kakespade og sauseskje.

Jeg har veldig lyst på det, men jeg får vente. Men har du sett bestikkofferten da??? Den er jo bare kjempe stillig den også da.

Foresten glemte og si de har serviettringer også i Tyrabestikket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestikk koffrerten, kjøpte den med en gang den kom,til 798 kroner+ at jeg fikk den til halv pris (hadde fått solgt mye) Har dere sjekket nissene der da? Er veldig fint bestikk og er godt å bruke og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg samler på herregaard, det er et kjempefint servise!Syns faktisk ikke prisen er så ille. Får det til hver bursdag og jul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majan! Vi to har vel så ulike smak som går ann! :wink: Det serviset synes jeg var alldeles grusomt. Sånt som bestemor ville elska! :ler:

Hehe. Enig. Skjønner ikke det der med dyr på servise. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majan! Vi to har vel så ulike smak som går ann!  :wink:  Det serviset synes jeg var alldeles grusomt. Sånt som bestemor ville elska! :ler:

godt vi mennesker er forskjellige da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Enig. Skjønner ikke det der med dyr på servise. :-)

Må si meg enig her....

men jeg har da vitterlig lagt igjen noen kroner på Perfect Home party selv.....

Som fex på noen nydelige nisser.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...