Gå til innhold

Gruppesex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke noe med hva DU ville valgt! Jeg ville valgt det samme som deg. Poenget er at det ikke er vits å se ned på mennesker som velger annerledes enn deg!

Er du ung har du uansett for lite erfaring. Du skjønner det ikke nå, men det kan hende deg selv som 40 ikke er like dømmende. Det er min erfaring, selv om jeg er like streit selv nå som da.

Herregud er patetisk når folk her babler om at den ene og den andre høyesterettsdommeren sikkert har gruppesex osv. Det vet folk lite om MEN å sette grenser for hva som er ok i fortid /nåtid hos de en selv vurdere knulle er på sin plass. Ja! Jeg takker nei til billig fyr med 400 damer i historien OG en gruppesex deltager. Det er ekstrem turn off for meg å bare forestille meg en jeg selv vurderer holde på slikt. De færreste ville nok gifte seg med Gunda som så ivrig knuller 10 menn hver lørdag og det må respekteres. På viddene å prate om moralister og annet piss. Typisk de som selv angrer bittert på ting de har funnet seg i, eller er som møll på manipulerende idioter å prate om det. "Kom igjen da- er du moralist eller? ?det er så vanlig lille venn, kom og knull kompisene mine og jeg vil spandere middag på deg. Not"

Anonymous poster hash: fe7ea...423

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var yngre fantaserte jeg om gruppesex, men jeg var usikker, sjenert og redd for moralsk fordømmelse. Fantasien ble derfor aldri realisert. Jeg hadde aldri sex utenfor etablerte forhold. Noen av mine faste partnere fantaserte om trekant med en ekstra kvinne, men det var ikke noe som tente meg. De ytret ønske om å bruke sexleketøy, men jeg synes det er "ekkelt". I mine seksuelle forhold har jeg vært relativt forsiktig og tilbakeholden.

Etter at jeg ble eldre og tryggere på meg selv, har jeg vært med på noen tilfeller av MMF trekant og gangbangs med tre-fire menn. For meg har det vært utelukkende positive opplevelser. Det er sosial og morsom sex. Jeg er sjenert, men liker den spesielle kontakten man får med mennesker i intime situasjoner. Jeg har også stor glede av kjærlig og intim sex med én partner som jeg elsker. Dette er to helt forskjellige opplevelser. For meg blir det helt feil å sammenligne gruppesex og prostitusjon. Ved samtykkende gruppesex er det snakk om likeverdige individer som respekterer hverandre og sammen nyter seksualitetens gleder. Hva andre mennesker gjør bak lukkede dører er det ingen som har noe med. Ikke engang "de som driver med slikt" kan se at jeg tenner på gruppesex. Mine seksuelle preferanser gjør meg ikke til et dårligere menneske. Det at jeg har levd ut mine seksuelle fantasier har faktisk gjort meg mer fornøyd og tryggere i min seksualitet.

Noen liker gruppesex - noen liker det ikke. La oss bare respektere at folk er forskjellige :)

Anonymous poster hash: e54f4...69b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sjalu på at ingen vil ha gruppesex med deg?  :fnise: Neida, men la nå folk så ha seksualiteten sin i fred uten å dømme. Du har sikkert dine "uting" du også.

Har hatt gruppesex med 3 andre jenter. Eller regnes deg heller som firkant kanskje? Det var ihvertfall lenge siden. Vi var 15 år, fulle og eventyrlystne  :lur:

Hm....minner om mitt lille eventyr..litt for mye vin.......kjenner jeg deg? hahahahhaha

Anonymous poster hash: 61ca6...767

Skrevet

ja noen ganger faktisk :-) himmelsk deilig å være med flere på en gang.

• 1 måned senere...
Skrevet

Kanskje horete er et bedre ord da :-) Ja man har ikke så mye å være stolt over å være billig.

Såklart er det typisk med slikt at jaja jeg er bitter eller man lever bare en gang osv..

Men det er like skittent og like vemmelig som de som går og selger seg på gata om ikke værre.. De tar seg ihvertfall betalt..

Når man gjør det gratis så vet jeg sannelig ikke om det finnes ord..

Men live on in pride.. Sannheten er nok ikke så gøy å innse så du får heller gå og være "stolt" av deg selv ; -)

Hva med å akseptere at andre har et annet syn enn deg ute å kalle de billig, skitten og vemmelig. Det er lov å være uenig, men ikke med slik ordbruk.

Jeg er stolt av meg selv, og jeg liker det vi gjør. 

• Liker 1
Skrevet

Hva med å akseptere at andre har et annet syn enn deg ute å kalle de billig, skitten og vemmelig. Det er lov å være uenig, men ikke med slik ordbruk.

Jeg er stolt av meg selv, og jeg liker det vi gjør. 

Det er dømmende mennesker, det er det mest turn-off som finnes. La de lide.

• Liker 1
Skrevet

ja noen ganger faktisk :-) himmelsk deilig å være med flere på en gang.

Enig med det å være flere på en gang, har selv opplevd å være 1 kvinne og 3 menn. Og det var en drøm, da alle 3 gikk inn for at jeg skulle ha maks nytelse.  Oppfordrer andre til å prøve det samme

• Liker 1
Skrevet

Det er utrolig hvor ludrete mennesker er igrunn.. ganske utrolig og ikke eie noen form for moral eller selvrespekt :-)

Undermennesker er nesten en for svak kategorisering på slikt som dette.

Enig i at det er ludrete. Om man har sex med flere enn 1 på et døgn og ikke engang vasker seg mellom hvert besøk så er det definisjonen på "løs".

Anonymous poster hash: 31050...b16

Skrevet

Enig med det å være flere på en gang, har selv opplevd å være 1 kvinne og 3 menn. Og det var en drøm, da alle 3 gikk inn for at jeg skulle ha maks nytelse.  Oppfordrer andre til å prøve det samme

Jeg er så enig med deg. Maks nytelse og oppmerksomhet fra flere. Det kan ikke bli bedre.

Enig i at det er ludrete. Om man har sex med flere enn 1 på et døgn og ikke engang vasker seg mellom hvert besøk så er det definisjonen på "løs".

Anonymous poster hash: 31050...b16

Den definisjonen har jeg aldri hørt før, men isåfall er jeg "løs" ;)

Skrevet

Jepp, men kun som singel. I forhold blir det for komplisert.

Var nok ikke like bra som jeg hadde tenkt.. Fantasier er som regel veldig bra, helt til man lever dem ut....

Men likte veldig godt å oppleve DP, så det har jeg gjort noen ganger etterpå. En merkelig følelse å ha en kuk opp i hvert hull samtidig, i tillegg til en i munnen. Anbefales.

Anonymous poster hash: ba8fd...e8f
Skrevet

Jepp, men kun som singel. I forhold blir det for komplisert.

Var nok ikke like bra som jeg hadde tenkt.. Fantasier er som regel veldig bra, helt til man lever dem ut....

Men likte veldig godt å oppleve DP, så det har jeg gjort noen ganger etterpå. En merkelig følelse å ha en kuk opp i hvert hull samtidig, i tillegg til en i munnen. Anbefales.

Anonymous poster hash: ba8fd...e8f

Signerer på den, det er deilig og bør prøves :)

Det er ikke alltid det blir like bra, noen ganger kan det bli litt kleint og rart, andre ganger helt utrolig.

Det er de som er med på det som gjør at det blir bra. 

Skrevet

I tillegg, så skal jeg spør deg siden du mener det er så ærefullt og normalt og bedrive med slik skitnas greier..

Jeg er spent på hvor mange seriøse jobber og firma som vil ha noen som de vet bedriver slikt :)

Ser for meg man vil bli oversvømt av lederjobber, bankjobber og lignende hvis man gir ut at man er en slik person :-)?

Ja jøss, det må nok være så ærefullt at kanskje jeg burde delta i gruppesex og gangbang for å få komt meg fren og opp her i livet og få litt status.

:skratte:

Naive sjel, dømme basert på dine egen fantasier og fordommer kan du, men der stanser jaggu fantasien din også.

Ikke spør folk du, - for ikke vil du få svar og ikke ville du hatt godt av svarene om du hadde fått noen.

Selvsagt er det et helt naturlig spørsmål i alle jobb intervjuer å spørre om kandidatens detaljerte seksuelle preferanser :Hehe:

Du snakker så fælt om disse avskyelige menneskene som de alle var single. Skal jeg fortelle deg en 'hemmelighet'? - den store overket er faktisk svært, svært godt gift og det er en felles seksuell preferanse mellom dem ! :blink:

Anonymous poster hash: 05968...2ab

Skrevet

Signerer på den, det er deilig og bør prøves :)

Det er ikke alltid det blir like bra, noen ganger kan det bli litt kleint og rart, andre ganger helt utrolig.

Det er de som er med på det som gjør at det blir bra. 

Jepp! Gruppesex med mange menn er utrolig deilig!! :)

Gjest Hummels
Skrevet

Ja. En gang med like mange menn og damer, og en gang med kun damer og meg. Det var en bursdagsgave ;)

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse 

Nikee, mod.

Skrevet

Det er utrolig hvor ludrete mennesker er igrunn.. ganske utrolig og ikke eie noen form for moral eller selvrespekt :-) 

Undermennesker er nesten en for svak kategorisering på slikt som dette.

Det er utrolig hvor mange som begrenser sin egen nytelse ved å la en samfunnsskapt norm og moral styre sine (sex)liv.

Det er enda mer utrolig at disse stakkarne legger seg borti og fordømmer andre som faktisk har funnet ut at dette er mitt liv og jeg bestemmer selv over min egen kropp, nytelse og preferanser. 

Mulig det grunner i endel frustrasjon pga. uforløste lyster ;)

Skrevet

Jeg er spent på hvor mange seriøse jobber og firma som vil ha noen som de vet bedriver slikt :)

De aller fleste vil jeg tro.

Siden den som intervjuer strengt talt må bedrive slikt selv hvis vedkommende "VET" at du gjør det.

Med mindre de har leid inn en privatetterforsker på samtlige aktuelle kandidater som sitter i buskene med kamera og en notatblokk på kveldstid.

Skrevet

Jeg skal ha det for første gang veldig snart. Med to menn, som kanskje har med seg en kompis. De to kjenner hverandre fra før, og har gjort dette sammen flere ganger. Jeg kjenner ingen av dem.

Vi er helt på samme side når det kommer til ja-ting og nei-ting, regler og fantasier.

Gleder meg :D

Anonymous poster hash: 44421...495
Skrevet

Gruppesex med ei dame + flere menn = høres kult ut :wink:

Jeg digger at de aller fleste menn er med på dette, men jeg må lure på hvorfor? Helt oppriktig, hvorfor synes dere det er så fantastisk å dele med andre?

Anonymous poster hash: 44421...495

• 5 måneder senere...
Skrevet

Ja,  har vært med på gruppesex flere ganger. UtroligUtrolig spennende! 

Det har vært med fra fem til tolv personer 😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...