Jolene Skrevet 19. juni 2015 #41 Skrevet 19. juni 2015 Verdensærklæringen hva skal den si ? :-) den endrer ikke situasjonen hvor skitne menneskersom bedriver gruppesex o.l går under gruppen undermennesker og blir sett ned på av storparten. Noe som er helt riktig og gjøre. Da har du sikkert massevis av kilder for påstandene dine regner jeg med? For de vil jeg veldig gjerne lese Hvordan mennesker tenker om moral, selvrespekt og fordommer er alltid en tematikk jeg vil utforske videre
Fluesopph Skrevet 19. juni 2015 #42 Skrevet 19. juni 2015 Kilder ? Hele samfunnet er en kilde. Så tror ikke det er mye mer og si ;-) Undermennesker er dem uansett hvor mye du linker til ærklæringer eller hva enn det er ;- )
Jolene Skrevet 19. juni 2015 #43 Skrevet 19. juni 2015 Kilder ? Hele samfunnet er en kilde. Så tror ikke det er mye mer og si ;-) Undermennesker er dem uansett hvor mye du linker til ærklæringer eller hva enn det er ;- ) Ah, ingen kilder altså. Greit det Klart, FN er ikke en troverdig organisasjon, Verdenserklæringen er selvsagt bare tull, for samfunnet er en kilde. Problemet oppstår når man ikke kan vise til troverdige kilder. Da har ikke argumentasjonen noen substans lengre, fordi argumentasjonen faller sammen som lite troverdig. Igjen, det er helt greit å ikke kunne vise til kilder. Det er bare troverdigheten av argumentasjonen det går utover. 3
Fluesopph Skrevet 19. juni 2015 #44 Skrevet 19. juni 2015 Har man bitt på et dusin ganger så har man allerede tapt. Når man i tillegg ikke evner og kunne se innlysende fakta, men skal linke til all verdens tåpelige ting for å prøve å si at folk som deltar i gruppesex ikke er skitne og er undermennesker så har man iallfall tapt :-) Som jeg og sa, man ser ikke akkurat at man blir tatt imot med åpne armer i seriøse leder stillinger o.l. Hei jeg deltar i gruppesex og gangbang jeg skal være din advokat, bankrådgiver, terapaut and the list goes on. Man tilhører bermen av mennesker hvis man har sunket ned til et slikt nivå. Synd men sant. Det er like nedverdigende som å ha rave rundt som en skitten prostitueet på gata bare her gjør man det ikke for å overleve eller tjene annet enn å være en skam for familienavnet. Man greier vel å holde det skjult, men man har uansett besudlet både seg selv og familienavnet..
Mann 42 Skrevet 19. juni 2015 #45 Skrevet 19. juni 2015 Har man bitt på et dusin ganger så har man allerede tapt. Når man i tillegg ikke evner og kunne se innlysende fakta, men skal linke til all verdens tåpelige ting for å prøve å si at folk som deltar i gruppesex ikke er skitne og er undermennesker så har man iallfall tapt :-) Som jeg og sa, man ser ikke akkurat at man blir tatt imot med åpne armer i seriøse leder stillinger o.l. Hei jeg deltar i gruppesex og gangbang jeg skal være din advokat, bankrådgiver, terapaut and the list goes on. Man tilhører bermen av mennesker hvis man har sunket ned til et slikt nivå. Synd men sant. Det er like nedverdigende som å ha rave rundt som en skitten prostitueet på gata bare her gjør man det ikke for å overleve eller tjene annet enn å være en skam for familienavnet. Man greier vel å holde det skjult, men man har uansett besudlet både seg selv og familienavnet.. Hvis jeg trenger en advokat, finansrådgiver, terapeut eller noe annet som krever kompetanse, så spør jeg etter vedkommendes kvalifikasjoner som advokat, terapeut eller finansrådgiver, og ofte blir vedkommende anbefalt av andre som er fornøyd med den faglige kompetansen. Vedkommendes seksuelle preferanser er temmelig likegyldige, jeg ville ikke spørre etter dem, og om noen hadde informert meg om at min utmerkede finansrådgiver, terapeut eller advokat også var en swinger som i helgene er sentrum i en og annen orgie, ville jeg tatt det som et interessant datum. Hvis jeg derimot hadde fått å vite at min advokat, terapeut eller finansrådgiver var en dømmesyk moralist som var villig til å flekke menneskeverdet av en kompetent kollega pga sider ved vedkommendes privatliv, så tror jeg faktisk at jeg ville sett meg om etter en annen. Det er noe sjukt med moralister. De har liksom ikke nok med å leve sine egne liv. De skal bestemme over andres, også. 9
Jolene Skrevet 19. juni 2015 #46 Skrevet 19. juni 2015 Hvis jeg trenger en advokat, finansrådgiver, terapeut eller noe annet som krever kompetanse, så spør jeg etter vedkommendes kvalifikasjoner som advokat, terapeut eller finansrådgiver, og ofte blir vedkommende anbefalt av andre som er fornøyd med den faglige kompetansen. Vedkommendes seksuelle preferanser er temmelig likegyldige, jeg ville ikke spørre etter dem, og om noen hadde informert meg om at min utmerkede finansrådgiver, terapeut eller advokat også var en swinger som i helgene er sentrum i en og annen orgie, ville jeg tatt det som et interessant datum. Hvis jeg derimot hadde fått å vite at min advokat, terapeut eller finansrådgiver var en dømmesyk moralist som var villig til å flekke menneskeverdet av en kompetent kollega pga sider ved vedkommendes privatliv, så tror jeg faktisk at jeg ville sett meg om etter en annen. Det er noe sjukt med moralister. De har liksom ikke nok med å leve sine egne liv. De skal bestemme over andres, også. Veldig, veldig enig med deg. Godt skrevet! 5
Gjest Angry Man Skrevet 19. juni 2015 #47 Skrevet 19. juni 2015 Hvis jeg trenger en advokat, finansrådgiver, terapeut eller noe annet som krever kompetanse, så spør jeg etter vedkommendes kvalifikasjoner som advokat, terapeut eller finansrådgiver, og ofte blir vedkommende anbefalt av andre som er fornøyd med den faglige kompetansen. Vedkommendes seksuelle preferanser er temmelig likegyldige, jeg ville ikke spørre etter dem, og om noen hadde informert meg om at min utmerkede finansrådgiver, terapeut eller advokat også var en swinger som i helgene er sentrum i en og annen orgie, ville jeg tatt det som et interessant datum. Hvis jeg derimot hadde fått å vite at min advokat, terapeut eller finansrådgiver var en dømmesyk moralist som var villig til å flekke menneskeverdet av en kompetent kollega pga sider ved vedkommendes privatliv, så tror jeg faktisk at jeg ville sett meg om etter en annen. Det er noe sjukt med moralister. De har liksom ikke nok med å leve sine egne liv. De skal bestemme over andres, også. Nå er du for streng med dømmesyke moralister! Jeg er en dømmesyk moralist, men jeg sier da ikke at folk som liker gruppesex er skitne undermennesker av den grunn. Not my cup of tea definitivt, men det får da være måte på. Og du vil altså ikke ha meg som advokat, terapeut eller finansrådgiver <sukk> Dette var triste nyheter dog forstålig gitt at jeg ikke innehar noen av disse titlene.
Gjest O.G. Skrevet 19. juni 2015 #48 Skrevet 19. juni 2015 Verdensærklæringen hva skal den si ? :-) den endrer ikke situasjonen hvor skitne menneskersom bedriver gruppesex o.l går under gruppen undermennesker og blir sett ned på av storparten. Noe som er helt riktig og gjøre. Ikke enig.
MrSmith Skrevet 19. juni 2015 #49 Skrevet 19. juni 2015 Og denne tråden handlet egentlig om.......?? Hva var det ts spurte om? 1
Safiye Skrevet 19. juni 2015 #50 Skrevet 19. juni 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt og trolleanklager. - Pavilion, mod
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #51 Skrevet 20. juni 2015 Hva som er fakta? Verdenserklæringen om menneskerettigheter ER fakta. Jeg har hele tiden slått fast at subjektive emninger ikke er annet enn subjektive meninger. Fakta derimot, blir i en helt annen kategori enn subjektivitet Ærlig talt - å komme med Menneskeretts-erklæringen er drøyt mht temaet her. Ekstrem turn off med billige folk og jeg ville aldri dannet forhold med en tidligere gruppesex-deltager! På samme vis som jeg aldri vil "respektere " rasister eller dyremishandlere. Jeg vet vi alle er mennesker og like mye verdt men det er enkelte ting jeg aldri vil godta ,dulle med eller innlede nært forhold til. Det er ikke del av vanlig prøving av seksuelle preferanser å knulle mange på en gang og er det gjort kan det ikke fjernes uansett hvor mye man selv vil. Er få , både kvinner og menn som ønsker en partner med ekstrem utagerende, ukritisk fortid. Noen- ja. Men fleste- nei. Man kan le litt av det,tulle osv men seriøst - nei. Typisk norsk forøvrig at alt er liksom greit hele tiden inntil man selv blir stående med skjegget i postkassen.Anonymous poster hash: fe7ea...423
Jolene Skrevet 20. juni 2015 #52 Skrevet 20. juni 2015 Ærlig talt - å komme med Menneskeretts-erklæringen er drøyt mht temaet her. Ekstrem turn off med billige folk og jeg ville aldri dannet forhold med en tidligere gruppesex-deltager! På samme vis som jeg aldri vil "respektere " rasister eller dyremishandlere. Jeg vet vi alle er mennesker og like mye verdt men det er enkelte ting jeg aldri vil godta ,dulle med eller innlede nært forhold til. Det er ikke del av vanlig prøving av seksuelle preferanser å knulle mange på en gang og er det gjort kan det ikke fjernes uansett hvor mye man selv vil. Er få , både kvinner og menn som ønsker en partner med ekstrem utagerende, ukritisk fortid. Noen- ja. Men fleste- nei. Man kan le litt av det,tulle osv men seriøst - nei. Typisk norsk forøvrig at alt er liksom greit hele tiden inntil man selv blir stående med skjegget i postkassen.Anonymous poster hash: fe7ea...423 Foreslår at du leser konteksten det ble skrevet i jeg og ikke bare vri om på ord.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #53 Skrevet 20. juni 2015 Er det j#velig vanskelig å svare på spørsmålet, ingen spør om det moralske her. Nei, jeg har ikke hatt gruppesex. Anonymous poster hash: 4dc36...537 2
Ulla Ullsokk Skrevet 20. juni 2015 #54 Skrevet 20. juni 2015 Hvis jeg trenger en advokat, finansrådgiver, terapeut eller noe annet som krever kompetanse, så spør jeg etter vedkommendes kvalifikasjoner som advokat, terapeut eller finansrådgiver, og ofte blir vedkommende anbefalt av andre som er fornøyd med den faglige kompetansen. Vedkommendes seksuelle preferanser er temmelig likegyldige, jeg ville ikke spørre etter dem, og om noen hadde informert meg om at min utmerkede finansrådgiver, terapeut eller advokat også var en swinger som i helgene er sentrum i en og annen orgie, ville jeg tatt det som et interessant datum. Hvis jeg derimot hadde fått å vite at min advokat, terapeut eller finansrådgiver var en dømmesyk moralist som var villig til å flekke menneskeverdet av en kompetent kollega pga sider ved vedkommendes privatliv, så tror jeg faktisk at jeg ville sett meg om etter en annen. Det er noe sjukt med moralister. De har liksom ikke nok med å leve sine egne liv. De skal bestemme over andres, også. Amen! Jeg har aldri hatt lyst til å ha gruppesex, men jeg kjenner flere som har det, og noen av dem har lederstillinger, bare så det er sagt. Vi snakker skikkelig bra folk og hva de gjør i senga er helt uinteressant for meg. Jeg tror mennesker som klarer å kalle andre "undermennesker" pga seksuelle gleder i livet, er unge og uerfarne og ikke særlig oppegående. Sier jeg, som er skikkelig A4 på sex og har vært sammen med samme mann i 17 år. Så det er er ikke for å overbevise meg selv. Jeg synes forresten at JA, man kan si at man virkelig har levd livet hvis man har hatt masse glede av sine seksuelle lyster og overvunnet skammen for særheter! Det er ikke sånn at man må dra på jordomseiling for å leve, akkurat! Det er disse påstandene som forteller meg om den begrensede livserfaringen til de som ser ned på andre grunnet ting de ikke har noe mer. Jeg er så lykkelig for at jeg ikke er et så snerpete og trist menneske. 1
Charmander Skrevet 20. juni 2015 #55 Skrevet 20. juni 2015 (endret) Det er utrolig hvor ludrete mennesker er igrunn.. ganske utrolig og ikke eie noen form for moral eller selvrespekt :-) Undermennesker er nesten en for svak kategorisering på slikt som dette. Du er den person som er dømmende, du tilhører kategorien av mennesker jeg ikke liker. Jeg selv har hatt muligheten til det med MMK, men det er ikke min greie. Skal jeg gjøre det må det være med to kvinner. Endret 20. juni 2015 av Charmander
Safiye Skrevet 20. juni 2015 #56 Skrevet 20. juni 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #57 Skrevet 20. juni 2015 Amen! Jeg har aldri hatt lyst til å ha gruppesex, men jeg kjenner flere som har det, og noen av dem har lederstillinger, bare så det er sagt. Vi snakker skikkelig bra folk og hva de gjør i senga er helt uinteressant for meg. Jeg tror mennesker som klarer å kalle andre "undermennesker" pga seksuelle gleder i livet, er unge og uerfarne og ikke særlig oppegående. Sier jeg, som er skikkelig A4 på sex og har vært sammen med samme mann i 17 år. Så det er er ikke for å overbevise meg selv. Jeg synes forresten at JA, man kan si at man virkelig har levd livet hvis man har hatt masse glede av sine seksuelle lyster og overvunnet skammen for særheter! Det er ikke sånn at man må dra på jordomseiling for å leve, akkurat! Det er disse påstandene som forteller meg om den begrensede livserfaringen til de som ser ned på andre grunnet ting de ikke har noe mer. Jeg er så lykkelig for at jeg ikke er et så snerpete og trist menneske. Vel. Jeg er ikke den som kaller det undermennesker, jeg er ung men oppegående og har mye erfaring. Forøvrig velger jeg jordomseiling any day over gruppesex! Nok sex uansett. Ville aldri inngått forhold med gruppesex deltager. Ettersom jeg vet hvor enkelt det er å finne sexpartnere ville jeg mister respekt for noen som delte seg så villig. Hadde også tenkt at personen er grenseløs,litt manglende integritet (i MINE øyne ). Vet det motsatte også hadde vært tilfellet med menn jeg har vært i forhold med. Folk får jaggu godta at en har ulik standard. Tror også mange,spesielt jenter, går akkord med deg selv fordi noen er redde for å ikke være "kule " nok. Jeg har aldri hatt problem med å utrykke egne grenser. Og menn?.mitt minste problem.Anonymous poster hash: fe7ea...423
Gjest Angry Man Skrevet 20. juni 2015 #58 Skrevet 20. juni 2015 Hatt muligheten. Takket nei. 1 er mer en nok for meg.
Ulla Ullsokk Skrevet 20. juni 2015 #59 Skrevet 20. juni 2015 (endret) Vel. Jeg er ikke den som kaller det undermennesker, jeg er ung men oppegående og har mye erfaring. Forøvrig velger jeg jordomseiling any day over gruppesex! Nok sex uansett. Ville aldri inngått forhold med gruppesex deltager. Ettersom jeg vet hvor enkelt det er å finne sexpartnere ville jeg mister respekt for noen som delte seg så villig. Hadde også tenkt at personen er grenseløs,litt manglende integritet (i MINE øyne ). Vet det motsatte også hadde vært tilfellet med menn jeg har vært i forhold med. Folk får jaggu godta at en har ulik standard. Tror også mange,spesielt jenter, går akkord med deg selv fordi noen er redde for å ikke være "kule " nok. Jeg har aldri hatt problem med å utrykke egne grenser. Og menn?.mitt minste problem.Anonymous poster hash: fe7ea...423 Det har ikke noe med hva DU ville valgt! Jeg ville valgt det samme som deg. Poenget er at det ikke er vits å se ned på mennesker som velger annerledes enn deg! Er du ung har du uansett for lite erfaring. Du skjønner det ikke nå, men det kan hende deg selv som 40 ikke er like dømmende. Det er min erfaring, selv om jeg er like streit selv nå som da. Endret 20. juni 2015 av Ulla Ullsokk 1
Gjest HarryDotter Skrevet 21. juni 2015 #60 Skrevet 21. juni 2015 Hvis jeg trenger en advokat, finansrådgiver, terapeut eller noe annet som krever kompetanse, så spør jeg etter vedkommendes kvalifikasjoner som advokat, terapeut eller finansrådgiver, og ofte blir vedkommende anbefalt av andre som er fornøyd med den faglige kompetansen. Vedkommendes seksuelle preferanser er temmelig likegyldige, jeg ville ikke spørre etter dem, og om noen hadde informert meg om at min utmerkede finansrådgiver, terapeut eller advokat også var en swinger som i helgene er sentrum i en og annen orgie, ville jeg tatt det som et interessant datum. Hvis jeg derimot hadde fått å vite at min advokat, terapeut eller finansrådgiver var en dømmesyk moralist som var villig til å flekke menneskeverdet av en kompetent kollega pga sider ved vedkommendes privatliv, så tror jeg faktisk at jeg ville sett meg om etter en annen. Det er noe sjukt med moralister. De har liksom ikke nok med å leve sine egne liv. De skal bestemme over andres, også. Hehe...WORD! Tenkte jeg skulle svare denne karen når jeg leste posten hans, men det du skriver satte igrunn skapet greit på plass der det bør stå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå