Gå til innhold

Gruppesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du hatt gruppesex? Hvor mange var med? Og hvor mange menn?

Anonymous poster hash: 0c374...0a5

Er en trekant gruppesex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjalu på at ingen vil ha gruppesex med deg?  :fnise: Neida, men la nå folk så ha seksualiteten sin i fred uten å dømme. Du har sikkert dine "uting" du også.

Har hatt gruppesex med 3 andre jenter. Eller regnes deg heller som firkant kanskje? Det var ihvertfall lenge siden. Vi var 15 år, fulle og eventyrlystne  :lur:

Jeg kan en vits om det der. Den er ikke selvbiografisk, la meg bare si det helt først.

Okay, here goes:

"Heisan, hva skjer. Planer for kvelden?"

"Næh, ikke noe spess. Du, da?"

"Hva tror du om et gruppesex-opplegg, da?"

"DET er jeg med på, vettu!! Hvor mange er det som skal være med?"

"Konge! Ja, hvis kjærringa di stiller, så blir vi iallfall 3!"

:lol:

• Liker 2
Skrevet

Nei du sier noe, min mann liker at jeg er et ludder da :)

Ikke bry deg om de negative kommentarene!

Innerst inne har Fluesopph veldig lyst til å være med på gruppesex også!! :laugh:  Tror jeg.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje horete er et bedre ord da :-) Ja man har ikke så mye å være stolt over å være billig.

Såklart er det typisk med slikt at jaja jeg er bitter eller man lever bare en gang osv..

Men det er like skittent og like vemmelig som de som går og selger seg på gata om ikke værre.. De tar seg ihvertfall betalt..

Når man gjør det gratis så vet jeg sannelig ikke om det finnes ord..

Men live on in pride.. Sannheten er nok ikke så gøy å innse så du får heller gå og være "stolt" av deg selv ; -)

Ikke at det er min sak, men jeg har liksom litt vondt for å forstå hva det er som er galt med det. Kan du utdype? Nøyaktig hva er det som er skammelig med det? Hvis man altså liker det, og de man har sex med har den samme innstillingen.

Det er riktig nok ikke alle det PASSER for, men det er en annen sak, Jeg er ute etter å forstå hva som gjør det galt i enkeltes øyne. F.eks dine.

• Liker 4
Skrevet

Er jeg ludrete fordi jeg har sex med flere menn?

Til fluesopp, hvordan i alle dager kom du på ordet ludrete???😳

Og fruKG, nei. Så lenge du står inne for og ikke minst nyter det du gjør, kan noen kalle deg ludrete (unnskyld men :skratte: ) og du kan gå med hodet høyt hevet!

• Liker 4
Skrevet

Gruppesex med ei dame + flere menn = høres kult ut :wink:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh så tøff du er! Gjør det deg til et bedre menneske av å rakke ned på andres valg? Det er ganske vemmelig og ekkelt ;) Ikke mye å være stolt av ;)

Du kan si akkurat hva du vil men å tro det bare er å lett og ledig gå videre etter gruppesex og tro solide bra folk (som knuller og elsker sex men gjør det ikke billig )skal digge deg er rimelig naivt! Det kommer med, og å sutre fordi folk sier vedkommende har opptrådt billig må man jaggu godta! Må le da- tror virkelig noen at å ha gruppesex er toppen av kransekaka og "da har jeg levd" : ikke mye spennede liv de må ha sammenligning med mange!. Inkludert mitt.

Anonymous poster hash: fe7ea...423

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er en trekant gruppesex?

Neh, trekant er trekant. Fire eller flere er gruppesex, bortsett fra to par som swapper, som er rent partnerbytte. Gruppesex fordrer også seksuell kontakt mellom en viss andel av deltakerne. 

Anonymous poster hash: 7aa23...dcf

Skrevet

Du kan si akkurat hva du vil men å tro det bare er å lett og ledig gå videre etter gruppesex og tro solide bra folk (som knuller og elsker sex men gjør det ikke billig )skal digge deg er rimelig naivt! Det kommer med, og å sutre fordi folk sier vedkommende har opptrådt billig må man jaggu godta! Må le da- tror virkelig noen at å ha gruppesex er toppen av kransekaka og "da har jeg levd" : ikke mye spennede liv de må ha sammenligning med mange!. Inkludert mitt.

Nei, det er ikke naivt. Jeg har ikke noe mindre respekt for folk som har gruppesex enn for de som mener at sex hører innenfor ekteskapet. Det er ikke sexlivet til en person som definerer dem. For alt du vet kan det godt være at folk i omgangskretsen din driver med det, men det er jo ikke alt man sier høyt ;)

Hvem er du til å sammenligne hvordan man skal leve? Du vet ikke mer om folk som har gruppesex enn det de forteller selv.

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger samt. svar til dette.

- Pavilion, mod

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke naivt. Jeg har ikke noe mindre respekt for folk som har gruppesex enn for de som mener at sex hører innenfor ekteskapet. Det er ikke sexlivet til en person som definerer dem. For alt du vet kan det godt være at folk i omgangskretsen din driver med det, men det er jo ikke alt man sier høyt ;)

Hvem er du til å sammenligne hvordan man skal leve? Du vet ikke mer om folk som har gruppesex enn det de forteller selv.

"Mindre respekt " my as.. Alle er like mye verdt og bla bla MEN som en solid elskelig partner vil jeg ikke vurdere en ivrig gruppesex deltager. Det er mitt og manges andres valg og det for DE respektere! Valg har alltid konsekvenser - også å delta på slikt. På samme vis at jeg ikke trenger date menn som har knullet uhorvelig antall kvinner /billige "sjarmtroll" eller solgt ræva si velger jeg å ikke innlede forhold med en gruppesex person. Andre som kan styre med de- jeg foretrekker annet.

• Liker 1
Skrevet

Jøss, der traff du sannelig spikeren på hodet gitt :-) 

Kan vel godt tenkes du ligger i samme kategori siden du ikke evner å se hva som er fullstendig forkastelig og direkte vemmelig i verden? :-) Det er et stort fåtall som vil ha noen som er så billige og skitne av oppegående personer vel og merke..

Nei stakkars de som blir sammen med slikt søppel og som mest sannsynlig er uvitne om at de er sammen med noen som har gjort noe som scorer lavere enn gateprostitusjon.

Jeg har aldri hatt gruppesex forøvrig, så jeg aner ikke hvorfor du trekker den slutningen.

Derimot så har jeg troen på at mennesker er ikke kun sex, men også mye mer. Så lenge en person faktisk har tatt et selvstendig valg, dømmer jeg ingen basert på seksuelle preferanser. Jeg stempler ikke folk basert på deres seksualitet og seksuelle aktiviteter. I det minste så stempler jeg ikke andre mennesker som søppel, basert på sex. Det er et menneskesyn jeg absolutt ikke støtter.

• Liker 3
Skrevet

"Mindre respekt " my as.. Alle er like mye verdt og bla bla MEN som en solid elskelig partner vil jeg ikke vurdere en ivrig gruppesex deltager. Det er mitt og manges andres valg og det for DE respektere! Valg har alltid konsekvenser - også å delta på slikt. På samme vis at jeg ikke trenger date menn som har knullet uhorvelig antall kvinner /billige "sjarmtroll" eller solgt ræva si velger jeg å ikke innlede forhold med en gruppesex person. Andre som kan styre med de- jeg foretrekker annet.

Mennesker er faktisk like mye verdt, uavhengig seksuelle preferanser. Det du skriver om preferanser når det kommer til valg av partner, blir en helt annen kategori. Nettopp fordi vi alle differensierer. Likevel ville jeg ikke omtalt mennesker som har seksuelle preferanser som billige, vemmelige, ekle, ludder, horete etc. Fordi de er mennesker de også, med lik verdi som deg og meg. Jeg ønsker feks en partner som er opptatt av samfunn, men jeg stempler da ikke andre som mindre verdt av den grunn. Tiltrekning kan være så mangt, og det skal selvsagt respekteres. Det er ordlyden og fordømmelsen jeg ikke ser noen grunn til å bruke mot andre mennesker.

Vi velger alle partnere basert på preferanser og tiltrekning, dette kan variere fordi det er en subjektiv oppfatning uten et rett eller galt svar. Samtidig så er en sannhet det vi velger å dele med andre, med andre ord så kan sannheten variere. Liker du en person med et puritansk syn på sex, forteller du kanskje ikke at du egentlig foretrekker BDSM og motsatt. Hvordan seksuell omgang en person foretrekker vil ikke nødvendigvis være representativt for hvordan personen er som partner, eller hvor solid partner personen faktisk er. Det samme med personlighet. Derfor skal man ikke dømme mennesker for deres seksuelle preferanser, fordi det egentlig ikke sier så mye om en person. Jeg kunne forstått den type retorikk dersom en person hadde mange tilfeldige partnere uten å ofre en tanke på kondom og kjønnssykdommer. Nettopp fordi da kan valget om tilfeldig sex få alvorlige konsekvenser for personen selv og eventuelle fremtidige partnere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker er faktisk like mye verdt, uavhengig seksuelle preferanser. Det du skriver om preferanser når det kommer til valg av partner, blir en helt annen kategori. Nettopp fordi vi alle differensierer. Likevel ville jeg ikke omtalt mennesker som har seksuelle preferanser som billige, vemmelige, ekle, ludder, horete etc. Fordi de er mennesker de også, med lik verdi som deg og meg. Jeg ønsker feks en partner som er opptatt av samfunn, men jeg stempler da ikke andre som mindre verdt av den grunn. Tiltrekning kan være så mangt, og det skal selvsagt respekteres. Det er ordlyden og fordømmelsen jeg ikke ser noen grunn til å bruke mot andre mennesker.

Vi velger alle partnere basert på preferanser og tiltrekning, dette kan variere fordi det er en subjektiv oppfatning uten et rett eller galt svar. Samtidig så er en sannhet det vi velger å dele med andre, med andre ord så kan sannheten variere. Liker du en person med et puritansk syn på sex, forteller du kanskje ikke at du egentlig foretrekker BDSM og motsatt. Hvordan seksuell omgang en person foretrekker vil ikke nødvendigvis være representativt for hvordan personen er som partner, eller hvor solid partner personen faktisk er. Det samme med personlighet. Derfor skal man ikke dømme mennesker for deres seksuelle preferanser, fordi det egentlig ikke sier så mye om en person. Jeg kunne forstått den type retorikk dersom en person hadde mange tilfeldige partnere uten å ofre en tanke på kondom og kjønnssykdommer. Nettopp fordi da kan valget om tilfeldig sex få alvorlige konsekvenser for personen selv og eventuelle fremtidige partnere.

Kort svar - jo det sier mye om en person , på dens karakter om deltar på slikt. Selvfølgelig består vi av mer enn kun seksualitet ! Men for mange betyr det noe å vite at personen man velger være sammen med ikke har vært grenseløs og delt ut i hytt og pine. Vi vet takk og pris lite om hva som foregår bak de lukkede dører, men hvem vi bringer inn i vårt eget hus og hva slags standard vi har der får også de ekstremt løsslupne /billige respektere.

• Liker 1
Skrevet

Og her kan vi komme med følgende konklusjon :

Sludder og pølsevev, alle mennesker er ikke like mye verdt. Langt ifra, men du må bare skrive hva du mener i den tro at det skal hjelpe :-)

Sannheten er det jeg har beskrevet og ord eller handlinger kan ikke endre fakta og fortid. :-)

Det er bare desperasjon hos folk som angrer og prøver og rettferdigjøre forkastelige handlinger på lik linje med prostitusjon og det å selge seg.. og de er tilogmed nesten ti ganger mer "verd" enn skitnaser som bedriver gruppesex..

Sykt vemmelig faktisk, hadde jeg hatt venner som bedrev dlikt ville jeg ditcha dem på lik linje som mordere, voldtektsmenn eller de som ruser seg på sprøyter..

Seriøst det er like skittent..

Skrevet

I tillegg, så skal jeg spør deg siden du mener det er så ærefullt og normalt og bedrive med slik skitnas greier..

Jeg er spent på hvor mange seriøse jobber og firma som vil ha noen som de vet bedriver slikt :)

Ser for meg man vil bli oversvømt av lederjobber, bankjobber og lignende hvis man gir ut at man er en slik person :-)?

Ja jøss, det må nok være så ærefullt at kanskje jeg burde delta i gruppesex og gangbang for å få komt meg fren og opp her i livet og få litt status.

Skrevet

Kort svar - jo det sier mye om en person , på dens karakter om deltar på slikt. Selvfølgelig består vi av mer enn kun seksualitet ! Men for mange betyr det noe å vite at personen man velger være sammen med ikke har vært grenseløs og delt ut i hytt og pine. Vi vet takk og pris lite om hva som foregår bak de lukkede dører, men hvem vi bringer inn i vårt eget hus og hva slags standard vi har der får også de ekstremt løsslupne /billige respektere.

Nei, det sier ikke mye om karakteren. Det sier noe om seksuelle preferanser. Dermed kan man heller ikke vite om personen er grenseløs eller bare "deler" ut. Du vet ikke mer om den personens seksuelle preferanser enn hva personen velger å dele med deg. Respekt går faktisk begge veier, merkelig nok i slike tråder er det kun de med fordommer som forventer respekt. Spesielt.

Og her kan vi komme med følgende konklusjon :

Sludder og pølsevev, alle mennesker er ikke like mye verdt. Langt ifra, men du må bare skrive hva du mener i den tro at det skal hjelpe :-)

Sannheten er det jeg har beskrevet og ord eller handlinger kan ikke endre fakta og fortid. :-)

Det er bare desperasjon hos folk som angrer og prøver og rettferdigjøre forkastelige handlinger på lik linje med prostitusjon og det å selge seg.. og de er tilogmed nesten ti ganger mer "verd" enn skitnaser som bedriver gruppesex..

Sykt vemmelig faktisk, hadde jeg hatt venner som bedrev dlikt ville jeg ditcha dem på lik linje som mordere, voldtektsmenn eller de som ruser seg på sprøyter..

Seriøst det er like skittent..

Alle mennesker er like mye verdt, vi har til og med en egen erklæring om verdien av mennesker. Står ingenting om at personer med den og den seksuelle preferansen er mindre verdt der. Det velger jeg å forholde meg til. Forøvrig kan den leses HER. Se spesielt på artikkel 27.C og 29.2 Dessuten trenger jeg ikke å tro på at alle mennesker er like mye verdt, når det faktisk er fastslått. Hvorfor ellers skulle vi hatt en egen erklæring og FNs arbeid?

Jeg tror nok de du hadde dumpet som venner hadde vært glad til. Mennesker som degraderer andre menneskers verdi, er ikke mye å samle på i den store sammenheng.

En god definisjon på moral kan du lese HER. Der vil du også finne at det finnes mange ulike svar på hva som kan defineres som moral eller umoralsk.

I tillegg, så skal jeg spør deg siden du mener det er så ærefullt og normalt og bedrive med slik skitnas greier..

Jeg er spent på hvor mange seriøse jobber og firma som vil ha noen som de vet bedriver slikt :)

Ser for meg man vil bli oversvømt av lederjobber, bankjobber og lignende hvis man gir ut at man er en slik person :-)?

Ja jøss, det må nok være så ærefullt at kanskje jeg burde delta i gruppesex og gangbang for å få komt meg fren og opp her i livet og få litt status.

Jeg har ikke skrevet hva jeg mener er ærefullt eller normalt i denne tråden. Nettopp fordi det er høyst subjektivt og jeg dømmer ikke mennesker basert på gruppesex som seksuell preferanse. Hvordan skal firmaer og annet finne ut om en person bedriver gruppesex på fritiden? Hvorfor skulle det ha noe å si så lenge personen er rett for den jobben?

Jeg har heller aldri fremhevet eller ytret en mening om at man er nødt til å ha gruppsesex for å oppnå status. Det er meninger konstruert hos andre enn meg i hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Holder meg til hva som er fakta i samfunnet og ikke latterlige linker :-)

Det er ingen skrevne lover som skal bestemme hva folk synes om forkasteligheter som dette.

Så du må bare sløse tid på å prøve å forherlige noe som uansett er skittent.

Mennesker som gjør slikt tilhører den laveste rang i samfunnet og fortjener tilnærmet lav status.

som sagt :)

Skrevet

Holder meg til hva som er fakta i samfunnet og ikke latterlige linker :-)

Det er ingen skrevne lover som skal bestemme hva folk synes om forkasteligheter som dette.

Så du må bare sløse tid på å prøve å forherlige noe som uansett er skittent.

Mennesker som gjør slikt tilhører den laveste rang i samfunnet og fortjener tilnærmet lav status.

som sagt :)

Hva som er fakta? Verdenserklæringen om menneskerettigheter ER fakta.

Jeg har hele tiden slått fast at subjektive emninger ikke er annet enn subjektive meninger. Fakta derimot, blir i en helt annen kategori enn subjektivitet ;)

• Liker 3
Skrevet

Verdensærklæringen hva skal den si ? :-)

den endrer ikke situasjonen hvor skitne menneskersom bedriver gruppesex o.l går under gruppen undermennesker og blir sett ned på av storparten. Noe som er helt riktig og gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...