Gå til innhold

Blondiner eller brunetter?

32 stemmer

1. 1. Hva foretrekker du?

• Blondiner
      12
    • Brunetter
      14
    • Umulig å velge
      6

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva foretrekker du? Selv foretrekker jeg brunetter.

11sgmed.jpg

Anonymous poster hash: fb334...9f4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du fake pupper også?.

Anonymous poster hash: e4339...5f4

AnonymBruker
Skrevet

Hm?

AnonymBruker
Skrevet

Hm?

Sorry, lurte om du foretrekker fake pupper. Vet det ikke er temaet så tenger ikke svare-:). Interessant hva og hvorfor folk foretrekker ulike ting:). Selv er jeg veldig veldig lys og liker afroamerikanere best

Anonymous poster hash: e4339...5f4

Skrevet

Sånn med tanke på barn, så ville jeg valgt ei blondine. Men det jeg blir seksuelt tiltrukket av ..., det vet jeg ikke altså. Tror kanskje jeg blir mest sexuelt tiltrukket av kvinner med brunt hår, men det er så marginalt att.

Skrevet

Har ikke noe å si, det er det indre som teller

• Liker 1
Skrevet

Seksuelt tiltrukket blir jeg av kvinner, punktum. Ser hun bra ut så bryr det meg fint lite hvilken farge hun har på håret. Men jeg foretrekker brunetter, og om de er svenske, latinske eller nordlendinger i tillegg, så er jeg solgt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hårfarge har jeg aldri brydd meg om. Som WubWub sier det er det indre som teller og med indre mener jeg det ytre utenom hårfargen.

Anonymous poster hash: de0b1...450
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånn med tanke på barn, så ville jeg valgt ei blondine. Men det jeg blir seksuelt tiltrukket av ..., det vet jeg ikke altså. Tror kanskje jeg blir mest sexuelt tiltrukket av kvinner med brunt hår, men det er så marginalt att.

Er det viktig for deg at dine fremtidige barn har blondt hår?  :P

Anonymous poster hash: 58009...6fa

Skrevet

Hvorfor er det alltid fokus på kun blondiner og brunetter? Ja, de andre hårfargene er i mindretall - men hey, diskriminerende altså  :fnise: Foretrekker redheads 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne her. Foretrekker blonde menn når som helst. 

Anonymous poster hash: 4f002...be1
Skrevet

Hva med de rødhårede da?

1195444816475588749Gerald_G_Lady_Face_Ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med de rødhårede da?

1195444816475588749Gerald_G_Lady_Face_Ca

Sjelden fint, men det finnes fine rødhetter også.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det alltid fokus på kun blondiner og brunetter? Ja, de andre hårfargene er i mindretall - men hey, diskriminerende altså  :fnise: Foretrekker redheads 

Svart er ikke i mindretall. Ser du på verdensbasis så har vel flertallet svart?

• Liker 1
Skrevet

Svart er ikke i mindretall. Ser du på verdensbasis så har vel flertallet svart?

Hey, ja beklager, du har rett. Synes generelt det er teit at det bare er brunetter mot blondiner, som om ingen andre hårfarger eksisterer, da ikke minst svart også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes asiater kan være pene. 

AnonymBruker
Skrevet

Hey, ja beklager, du har rett. Synes generelt det er teit at det bare er brunetter mot blondiner, som om ingen andre hårfarger eksisterer, da ikke minst svart også. 

Sort er jo ikke så vanlig på ariske/hvite/vestlige mennesker å ha sort hår, som blondt eller brunt, og det er som regel de som blir stilt spørsmålet om hvilken hårfarge de foretrekker da det er de som har litt mer å velge i mellom, i Asia, Afrika og sør-amerika blir det jo bare sort å velge mellom. 

Mens i den vestlige verden blir det liksom "brun eller blond" blir litt for mye å skulle velge mellom brun, blond, rød, sort, kommunegrått osv

Anonymous poster hash: 3f79f...847

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...