AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Mye kan jo i teorien skje. Han kan rundstjele leiligheten din eller dope deg ned. Han kan bortføre deg. Men det er kanskje paranoid å være redd for det? Livet er vel til for å nyte? Er du skeptisk til fremmede? Anonymous poster hash: ed61e...a6e
Sandie Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Tar aldri fremmede med hjem,eller blir med dem hjem. Det er ikke verdt det hvis noe skulle skje.Så enkelt er det. 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Kunne aldri fallt meg inn å ta med fremmede hjem. Det er mitt sted Anonymous poster hash: 4f264...14c 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Tar aldri fremmede med hjem,eller blir med dem hjem. Det er ikke verdt det hvis noe skulle skje.Så enkelt er det. Dekker innboforsikringen eventuell skade eller tyveri som følge av ONS? Anonymous poster hash: ed61e...a6e 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Dekker innboforsikringen eventuell skade eller tyveri som følge av ONS? Anonymous poster hash: ed61e...a6e Har ikke ONS Anonymous poster hash: a9bfb...a1d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Jeg har blitt med helt fremmede hjem, men da har jeg gjerne snakket med dem ganske lenge og møtt noen av vennene deres på utestedet. Hadde jeg møtt en fyr som var alene og virket litt sketchy hadde jeg aldri blitt med han hjem. Passer også på at en venninne vet at jeg blir med han hjem, og kan f.eks sende adr til henne + melding om at ting går fint. I utlandet blir jeg aldri med noen hjem. Gått glipp av mye bra på den måten, men better safe than sorry. Anonymous poster hash: 148ec...f41 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Stort sett er det helt trygt. Anonymous poster hash: 5fe69...5f3 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 skal ta med en fremmed hjem i morgen(fordi vi har avtalt ons), skal senere ha firkant med noen andre som vi har avtalt neste uke. som jeg kjenner da Anonymous poster hash: de320...d6c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 Mye kan jo i teorien skje. Han kan rundstjele leiligheten din eller dope deg ned. Han kan bortføre deg. Men det er kanskje paranoid å være redd for det? Livet er vel til for å nyte? Er du skeptisk til fremmede? Anonymous poster hash: ed61e...a6e De fleste mennesker er ordentlige, men har en litt omløp i hodet, tar en ikke fremmede med hjem fordi en ikke kjenner dem. Anonymous poster hash: 4cc5d...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 Norsk mistenksomhet på sitt beste Det er ikke uten grunn at turister og innvandrere ser på nordmenn som lite gjestfrie og innesluttede. Vi er for paranoide. Anonymous poster hash: 54da6...9c5 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #11 Skrevet 17. juni 2015 Har blitt med fremmede hjem både i Norge og andre land, aldri skjedd noe som helst skummelt. Hatt med fremmede hjem også, gått like fint. Vært på date hjemme hos fremmede menn flere ganger, de oppførte seg som gentlemen. Gikk tur med en 1. date i en skog midt på natten. Tatt fly og møtt en mann fra nettet, kjørte flere timer inn i skauen og bodde hos han noen dager. Jaggu trygt det også. Dratt på ferie alene en uke til et fremmed land, møtt fremmede der. Fortsatt like trygt. Aldri vært redd for noe, og alt har gått bra hver gang. Anonymous poster hash: bc2aa...19a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå