Gå til innhold

Jenter som har "shopping" som blant hovedinteressene sine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som blir skeptisk til jenter som skriver "shopping" under interessene sine?

Anonymous poster hash: bfb32...077
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du utdype hvorfor du synes det?

Det ene utelukker ikke det andre.

Anonymous poster hash: 0c77a...c1b
AnonymBruker
Skrevet

Det er horder av jenter som har "shopping, trening og være med venner" som hovedinteresser. Er direkte deprimerende.

Anonymous poster hash: 63260...61c

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Det er horder av jenter som har "shopping, trening og være med venner" som hovedinteresser. Er direkte deprimerende.

Ja, jeg swiper alltid til høyre når jeg ser dem.

Anonymous poster hash: 80166...3a9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heterofil kvinne, og jeg har også mine tanker om folk som oppgir shopping som hobby. Det er faktisk menn også som gjør dette... 

Men enda verre: jeg kom over en jenge som oppga vesker som hobby.. Jeg lurte på om hun lagde dem, men neida. Restaurerte hum gamle vesker, eller pyntet opp vesker? Nope. Hun bare kjøpte dem og hadde dem, og anså det å kjøpe en veske og så ha den i hjemmet sitt som en hobby. Hun gjorde ikke noe med dem, bare kjørte dem... Jeg sliter fremdeles med å ta dette inn over meg, kjenner jeg. 

Anonymous poster hash: 216c3...030
  • Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, og jeg hater shopping dypt og inderlig. Kjøpesenter er satans verk, og de få gangene jeg må innom der pga apoteket, polet og bokhandelen ligger der så legger jeg alltid ei slagplan for hvilken butikk jeg skal gå først innom sånn at ruta igjennom senteret ikke tar så lang tid og jeg kommer meg fortere enn svint ut igjen! 

Trenger jeg klær så bestiller jeg heller på nett. Kjøp gode kvalitetsplagg som varer år etter år sier jeg bare, så slipper man å handle så ofte.

Gi meg heller ei fiskestang og ei kanne med kaffe så jeg kan stikke på et svaberg og fiske og ta livet med ro. Beste i verden!

Skjønner meg ikke på jenter som kan tilbringe timesvis på et kjøpesenter og kose seg! Har ei venninne som er sånn, hvis hun trenger fred og ro fra ungemas og styr så lar hun mannen ta ungene mens hun tilbringer noen timer på et kjøpesenter. Make no sense!

Anonymous poster hash: cb78f...b2b
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpesenter er satans verk

Jøss, så jeg er ikke den eneste som bruker dette uttrykket! 

Anonymous poster hash: 80166...3a9

• Liker 7
Skrevet

Bare jeg som blir skeptisk til jenter som skriver "shopping" under interessene sine?

Anonymous poster hash: bfb32...077

Nei, slike har ofte enorm forbruksgjeld.

Gjest EpleDrue
Skrevet

Hobby: Sort belte i shopping... *next* 

Skrevet

Nå har jeg aldri opplevd at en mann har hatt det under interesser, men hadde nok blitt ganske skeptisk ja... Hørtes ikke ut som en særlig sunn eller fornuftig hobby. Men hva vet vel jeg...

Skrevet

Det har vel skjedd ved flere enn en anledning at jeg har shoppet litt når jeg har kjedet meg. En fæl uvane.

Så en kan vel kanskje nesten si at shopping er en hobby, men det forteller jeg ingen.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er rart med å ha trening og være med venner som hobby? 

Anonymous poster hash: a7521...5b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er vel et byfenomen. Derfor liker jenter med andre kjerneverdier. Disse kommer gjerne fra disktriktet og små byer.

Anonymous poster hash: 7c611...af5
Skrevet

Jeg kjenner at jeg gremmes over det lave nivået på denne diskusjonen. Enten erru byjente som shopper deg til gjeld, eller så erru uflidd og opptatt av fisking... Det må gå an å legge seg på et Litt mer analytisk nivå enn som så folkens.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg er oppvokst i Oslo, men jeg kan ikke fordra "shopping". Selvfølgelig må jeg i en butikk hvis det er noe jeg trenger, men kjøper det jeg kan på nett, både for å spare tid og penger. 

Tullprat at man ikke har kjerneverdier fordi man er oppvokst i by. Selv påstår jeg at de som vokser opp i byer er mye mer åpne og tolerante fordi man møter så mange flere mennesker, men dette er selvfølgelig en grov generalisering.

Anonymous poster hash: 39b12...564
  • Liker 2
Skrevet

Jeg greier ikke ta personer som har shopping som hobby seriøst overhodet. Det er heller ikke noe jeg finner attraktivt, da det fyrer under verdier som jeg ikke er tilhenger av. Det viser også lite respekt for penger og økonomi. Jeg får også det inntrykket av at de er litt enkle, men det kan bare være i min krets.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg er oppvokst i Oslo, men jeg kan ikke fordra "shopping". Selvfølgelig må jeg i en butikk hvis det er noe jeg trenger, men kjøper det jeg kan på nett, både for å spare tid og penger. 

Tullprat at man ikke har kjerneverdier fordi man er oppvokst i by. Selv påstår jeg at de som vokser opp i byer er mye mer åpne og tolerante fordi man møter så mange flere mennesker, men dette er selvfølgelig en grov generalisering.

Anonymous poster hash: 39b12...564

For mange er det motsatt. Jo flere land man reiser til jo mer skeptisk og tolerant blir man på enkelte land og kulturer...

• Liker 1
Skrevet

Dette er vel et byfenomen. Derfor liker jenter med andre kjerneverdier. Disse kommer gjerne fra disktriktet og små byer.

Nå er vel dette å tilbringe dagen på kjøpesenter mer et bygdefenomen. Bor du I Oslo kan du stikke innom og kjøpe den genseren rett etter jobb eller på vei til trening. Kjøpesenterkulturen tilhører utkant-Norge.

Ellers tror jeg jenter som skriver "shopping" blant interesser enten er veldig unge eller umodne. Er man glad i stil, design og mote er det en grei sak, men da sier man heller det. Det å anse utvekslingen av penger mot vare som en "hobby" i seg selv er jo tullete.

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper at de ofte egentlig mener mote, noe jeg mener er helt fair å være interessert i. Dette med shopping blir jo som at min hobby er å bruke penger, men det kan man jo si det samme om med betting, til en viss grad biler(sett på luksusfellen?), interiør er det mange som bruker masse penger på, jeg kan ikke forstå hvorfor man skal kjøpe mer og mer juggel til hjemmet. 

Men det som faktisk er rart er at du tror at det drar gutter/menn. Som om det er det som er mest interessant ved deg. Det håper jeg virkelig ikke det er. 

Det blir: next!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker shopping OG fisking. Liker vesker OG turer i skog og mark.

Tenk det. Begge deler liksom! Erre mulig.

Anonymous poster hash: 64182...f28
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...