Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #1 Skrevet 5. juli 2002 Nå er hjemmesiden min også på nett. Den er ikke helt ferdig, og alle linker virker ikke enda. Så jeg har fremdeles litt å jobbe med. Jeg velger likevel å legge den ut her, kom gjerne med tilbakemeldinger. http://unnierik.bravepages.com/
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #2 Skrevet 5. juli 2002 Jeg tror jeg ville ha funnet et annet sted å legge den ut jeg, for det var fryktelig masse reklame på de sidene, så masse at jeg ikke orket å kikke på alle sidene fordi det spratt opp vinduet i øst og vest. Legg ut siden deres på: http://nettavisen.spray.no/ så slipper dere den reklamen. Ellers var siden fin den, men det var jo en del sider som ikke virket da. Men altså, reklamen irriterte meg virkelig og det tror jeg ikke bare dte er meg som kommer til å synes!
Maggie74 Skrevet 5. juli 2002 #3 Skrevet 5. juli 2002 Ellers var siden fin den, men det var jo en del sider som ikke virket da. Men altså, reklamen irriterte meg virkelig og det tror jeg ikke bare dte er meg som kommer til å synes! Og i steden for å bry seg om hvor folk legger sidene sine kan du vel heller bytte browser til f.eks. Opera, som har en funksjon som gjør at den ikke tillater popups hvis det er det man velger? Maggie!
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #4 Skrevet 5. juli 2002 Jeg syntes det var ei fin side jeg :-) you go girl
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #5 Skrevet 5. juli 2002 Hvorfor blir folk "sure" bare fordi man prøver å gi et konstruktivt tips da? Jeg fatter ikke hvorfor alle er sånn på KG som dagen! :o Som sagt var det ment som et godt tips, og det er desverre ikke alle som har muligheter til å laste ned ulike browsere fordi de ikke alltid sitter på sin egen private PC...
Gjest svenskbrud Skrevet 5. juli 2002 #6 Skrevet 5. juli 2002 Jag tycker att er hemsida är jättefin och bättre lär den väl bli när den är färdig! Lycka till med både bröllop och hemsida. Mest kul just nu på er hemsida är fotot på "Adrian" i gästboken. gullig bebis!
scorpion73 Skrevet 5. juli 2002 #7 Skrevet 5. juli 2002 Jeg synes den var fin jeg. Lykke til videre...........
Babyface Skrevet 6. juli 2002 #8 Skrevet 6. juli 2002 Synes du har vært flink jeg! Men jeg er enig i at det er for mye reklame.
Maggie74 Skrevet 6. juli 2002 #9 Skrevet 6. juli 2002 Hvorfor blir folk "sure" bare fordi man prøver å gi et konstruktivt tips da? Jeg fatter ikke hvorfor alle er sånn på KG som dagen! Det er ikke noe galt i å komme med kontruktiv kritikk, men det er ikke nødvendigvis et must å gjøre det åpent i forumet. Hva med å sende en privat melding til den det gjelder? Synes forøvrig at siden var flott! Maggie!
Gjest sandix Skrevet 6. juli 2002 #10 Skrevet 6. juli 2002 Privat melding?! Gjest 1 ber jo om tilbakemeldinger, noe gjest 2 gir henne på en høflig og grei måte. Såpass må man tåle i et diskusjonsforum.
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2002 #11 Skrevet 7. juli 2002 Det er ikke noe galt i å komme med kontruktiv kritikk, men det er ikke nødvendigvis et must å gjøre det åpent i forumet. Hva med å sende en privat melding til den det gjelder? Privat melding er selvsagt kjempefint å sende, men ikke i dette tilfelle der brukeren er en gjest. Da er dette komplett umulig. I tillegg synes jeg det skal være unødvendig å måtte sende kritikk på en PM når brukeren selv ber om tilbakemeldinger. Skal det være slik at man ikke har lov til å gi tilbakemeldinger om det er noe man kanskje synes er litt negativt med en ting? Har man ikke lov til å si sin mening om man ikke er 100% enig og synes ting er superflott? Nei, da hisser jeg meg litt opp og beklager det. Når noen spør, sier jeg min oppriktige mening og ikke finne på en del ting som høres positivt ut. Dessuten var kritikken ment godt. Slik reklame er utrolig irriterende om man er vant til å bruke Internett. Javisst, går det fint med andre browsere. Men det er nettopp det som er når man skal lage seg en hjemmeside, man skal tenke på alle browserene og alle brukerene, ikke bare de som er mest optimale for det man selv lager! det var også derfor jeg foreslo et annet sted å legge ut siden. Da blir siden oppfattet mye mer positiv med en gang, det skal ikke mer til. Av utseende er siden fin, men desverre forsvinner noe av fokusen bort fra dette på grunn av all reklamen, og det er jo fryktelig synd. Er det ikke? Og hvis ikke dette er konstruktiv kritikk, da vet ikke jeg hva som er konstruktiv kritikk!
August Skrevet 9. juli 2002 #12 Skrevet 9. juli 2002 Det er min hjemmeside, jeg vet ikke hvorfor jeg ble gjest. men jeg er helt enig med de som irriterer seg over reklamen, men det var det beste jeg fikk til nå. Jeg har egentlig kjøpt meg domenenavn og web-hotell hos Artic Host, men får det ikke til å virke. Ellers så takker jeg for gode tilbakemeldinger om innholdet på hjemmesiden.
Stein Skrevet 9. juli 2002 #13 Skrevet 9. juli 2002 Syntest sida var bra jeg :D Rart waco ikke har vært her med en umulig komentar: han lukter jo diskusjoner relativt fort...... Beklager avsporinga August...... Mvh Stein.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå