AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Hei! Jeg har siden jeg sluttet på pring hatt sykluser fra 33 til 37 dager. Prøvd to pp, og denne syklusen er første jeg bruker el tester fra billig tester. Jeg begynte å teste fra syklusdag 10, og er nå på syklusdag 20. Har testet litt forskjellig, men de siste dagene har jeg testet både tidig og sent. Den tydeligste streken fikk jeg på syklusdag 17. Men iflg det jeg leser kan ikke denne regnes som positiv. Alle jeg har tatt etterpå har vært mer eller mindre svake, selv om jeg ikke har fått noen helt hvite. Er redd jeg ikke har el jeg nå. I dag er det jo dag 20, burde den ikke egentlig har slått ut...? Eller i det minste begynt å nærme seg sterkere? Huff, kjente at disse testene og resultatene gjør meg litt stresset og nedstemt. Begynner å bli ganske sikker på at kroppen min ikke har eggløsning. Legger ved bilde av den sterkeste testen, tatt syklusdag 17 på kveld. Den svakere (under) er tatt på morgen. Testen jeg tok syklusdag 18, på morgen, var svak igjen.... Blir glad for alle svar og tanker Blir veldig glaf for svar. Anonymous poster hash: 297bc...f47
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Anonymous poster hash: 297bc...f47 Anonymous poster hash: 297bc...f47
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Jeg fikk aldri positiv med billige tester, bare sterkere strek slik som du. Jeg hadde EL, så det trenger ikke bety noe.Anonymous poster hash: cb3e6...d7e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Jeg fikk aldri positiv med billige tester, bare sterkere strek slik som du. Jeg hadde EL, så det trenger ikke bety noe.Anonymous poster hash: cb3e6...d7e Samme her. De billigstripsene slår ikke ut på meg. Stavene og digital slår ut. TS: HVis du har regelmessig syklus som du nevner så har du mest sannsynligvis EL også. Anonymous poster hash: 43033...bdd
Gjest Wei Wei Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Ta tester på samme tid på ettermiddag, for eksempel kl. 17-19. Da blir det lettere å sammenlikne. Testene om morgen er oftest svakere. Der fungerer ikke el-tester som g-tester og morgen urin er nødvendig. Hvis du har noen sykluser på 37 dager, så kan det jo hende du får en positiv test i løpet av neste 2 dager. Så prøv og test på ettermiddag fra sd 17 til sd 25 og se om du får en positiv test der. Hvis du ikke får noen tydelige positive, så kan du regne det sterkeste resultatet som en positiv for deg.
Gjest Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Hvis du kan ha syklus på 37 dager er det jo ikke for sent med EL ennå - da vil du jo ikke ha EL før på dag 23-25 eller noe. Kan jo også hende denne syklusen blir lengre. Det kan også hende du er blant dem som EL-tester aldri blir helt positive hos. Temping er sånn sett en mye sikrere metode, men på den annen side sier den når EL _har vært_, så det er en dårlig metode for å planlegge når man skal ha sex. Men en mye mer sikker metode for å slå fast om man har EL.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Tusen takk for svar dere! Betryggende, takk! Jeg tenker at jeg jo har et par dager til hvor el kan inntreffe på, heldigvis. Men godt å høre at noen har fått samme som meg på det sterkeste, og at det var positiv. Dersom denne syklusen er på 33 dager, så kan det jo stemme med el på syklusdag 17....? Heldigvis skal jeg til lege om en uke ca, har bestilt blodprøve av el. Tenker at da får jeg jo et svar på om jeg har det denne syklusen, for innen en uke så BØR den jo ha vært. Aldri harr lengre syklus en 37, eller kortere enn 33, så sånn sett er den jo regelmessig...(?). Kan virke på det jeg har loggført, at den annenhver gang er på 33, kan dette stemme ifht hvilken eggstokk som slipper egg? Nå har jeg snart et a4 ark med disse el.testene, så dersom ingen blir sterkere enn den på dag 17, så går jeg ut fra at det var el.... er det for øvrig vanlig at teststreken alltid vises? Jeg har ingen blendahvite el tester. Leste noe om det ifht pcos(s)... er det et tegn på det, at testene aldri viser kun enstrek? Eller er det bare det dersom man får utslag på el flere ganger ilpa en syklus? Mye spm her, men dere kan jo så mye Anonymous poster hash: 297bc...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå