Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Må jeg ha ISDN for å få ADSL. Jeg har ADSL og på sist regning så jeg at jeg betalte for ISDN også.

Håper noen vet dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, adsl og isdn er to helt forskjellige ting, så da ville jeg ringt og bedt om å avslutte isdn abonnementet hvis du ikke har bruk for det på annen måte(som å se hvem som ringer)

Skrevet

Før hadde du nok isdn slik at folk kunne nå deg på den ene linja mens du surfet på den andre, men med adsl går dataen over samme linje uten å ødelegge for hverandre så da er det unødvendig med isdn, hvis du ikke har fax da.

Så den kan du godt droppe, er bare ekstra kostnader, husk at du mister nummervisningen med analog telefon hvis du ikke betaler ekstra og at isdn telefoner ikke funker på analogt nett

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg skal nå si opp mitt ISDN-abonnement. Føler meg litt "dum" :wink: .. Jeg har betalt for både ISDN og ADSL i ett år uten å tenke over det.... Har rett og slett ikke greie på data-ting.

Ja ja, ikke noe å gjøre med det :wink:

Skrevet

Vi har bare ADSL og har sagt opp telefonabonnement. Så med ADSL og mobil føler jeg at jeg er temmelig godt tilgjengelig!

Skrevet

Såvidt jeg vet krever Telenor at man har telefonlinje for å få ADSL, ellers må man betale en ekstra avgift. Men de krever ikke at du ISDN, det holder med vanlig analog linje.

Skrevet

Det stemmer. Det må være linje inn så visst du skal har ren ADSL må du betale for opprettholdelsen av linja.Men det er vel snakk om 50 60.- ekstra i måneden.

Skrevet

Vi har ikke telefonlinje, har ADSL gjennom NextGentel.

Skrevet

NextGenTel og andre krever ikke telefonlinje, jeg tror det bare er Telenor som gjør det..

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
NextGenTel og andre krever ikke telefonlinje' date=' jeg tror det bare er Telenor som gjør det..[/quote']

Neida, telenor krever ikke telefonlinje. Alle i telenornettet må betale 60 kroner ekstra. Dvs. at også de som har f.ek tele2 og Tiscali må betale 60 kroner ekstra. Hos Nextgentel er det ikke noe forandring i prisen.

Skrevet

Formulerte meg klønete ja.. Mente krever linje eller ekstra penger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...