AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Jeg har sett at det finnes en del av de. Men er det noen på forumet som er/har vært medlem i noen sentre? Har lyst til å begynne med karate, krav maga eller noe sånt, men vil ikke begynne på blandete grupper.. det har jeg prøvd før, og de andre var mye flinkere enn meg. Fikk ingen innføring, og ingenting ut av det egentlig Anonymous poster hash: e213e...ac6
Christiania_Oslo Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 mudo.no er taekwondo. har trent taekwondo,karate,kickboksing og litt MMA. de fleste kampsport steder har egne nybegynnerkurs.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Kan anbefale karateklubben Hiryukan http://www.karateklubben.no/ De har egne nybegynnerpartier. Nytt parti starter i august. Jeg trener karate i en annen klubb i samme forbund, og treffer folkene fra Hiryukan flere ganger i året på samlinger. Det er veldig godt sosialt miljø i klubben, og mye trivelige folk. Anonymous poster hash: 9e5d4...774
Basun Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Anbefaler ikke at du starter på krav maga som din første kampsport. Du lærer kombinasjoner og hva slags slag teknikker du bør bruke, men ikke hvordan du faktisk skal gjøre teknikkene mest mulig effektivt. Blir litt som å lære å kråle før du har lært deg å flyte i vannet. Anbefaler heller krav maga som en kampsport nr 2 når du har lært grunnleggende teknikker. Hvor gammel er du? Hvor høy er du? Har du lange armer og bein? Har du et høyt eller lavt tyngdepunkt? Hva skal du bruke kampsporten til (selvforsvar, gøy eller turneringer)? Trener du noe annet ved siden av (styrke eller kondisjon)? Trr du at du passer best til å drive med sirkulære kampsporter som boksing og tradisjonell kung fu eller lineære stilarter som kick-boksing, karate og wing chun? Endret 17. juni 2015 av Personenmeg
tutti.frutti94 Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 En av venninnene mine gikk noen år hos Oslo Karateklubb. følte seg godt tatt imot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå