Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Hvilken farge legger dere der? Påfører dere den langs hele linjen eller? Mascara på de nederste vippene i tilegg, eller enten eller? Trenger litt hjelp akkurat der.. Vanskelig å få det pent synes jeg. Blir så veldig sort hvis jeg tar sort kajal på våtkanten og mascara samtidig. Jeg har grønne øyne, farger å anbefale?
Gjest Lilleulv Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Bruker svart kajal på våtkanten + litt mascara nede også. Blir kanskje mye svart, men jeg liker den sota øyne-looken Jeg har blågrønne øyne...
aline Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 Dere vet at øynene virker mindre dersom du tar sort/sterkt farget farge på våtranden? Jeg brukte det når jeg var fjortis, men fikk streng beskjed fra søsters om hva det gjorde. Ser det når jeg ser på andre som bruker det. men synes man ikke det gjør noe at øynene virker mindre, så gjør det jo ikke noe. Om jeg bruker noe på våtranden så er det hvitt, og jeg legger bare i ytterkant og toner ut innover, mest for å åpne øynene der vippene møtes mest. Bruker stort sett ikkenoe der, men alltid maskara på innerste del av øyevippene.
Gjest Rio Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 Jeg bruker brunt, grått eller svart på våtkanten og under. Fargen på våtkanten forsvinner fort uansett, så det blir ikke så hardt. Bruker sjelden mascara på vippene nede. Jeg har mørk blå øyner.
Gjest Lilleulv Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Dere vet at øynene virker mindre dersom du tar sort/sterkt farget farge på våtranden? Jeg vet... Jeg har store, runde øyne skjønner du. Og tar jeg svart eyeliner under vippekanten så blir de enda større Svart kajal på våtkanten gjør øynene litt smalere og gir litt sånn katte-øyne. Perfekt til mine øyne.
SimSim Skrevet 3. september 2004 #6 Skrevet 3. september 2004 Jeg ruker grønn kajal på våtlinjen og har grønne øyne. Bruker også en grønn strek ved vippekanten samt to lag maskara Jeg har en våtkant som er veldig rød....Uten kajal ser det ut som om jeg har felt tårer. Skal man bruke kajal eller øyenskygge - er det nesten et must å samtidig bruke maskara. I alle fall hvis man ikke har lange, sorte vipper i utgangspunktet.
Gjest Cuddly Skrevet 3. september 2004 #7 Skrevet 3. september 2004 Jeg bruker hvit...ser litt teit ut med en gang, men etter å ha blunket noen ganger blir det dust og fint. Jeg har ganske så røde våtkanter, så dette gjør blikket mye klarere!
~Viva~ Skrevet 3. september 2004 #8 Skrevet 3. september 2004 Bruker hvit på hele våtkanten. Syns i likhet med sistnevnte at det gir klarere og åpnere blikk. Så bruker jeg sort eyeliner på vippekanten i tillegg til festmakeup og alltid maskara på vippene.
sommerfuglene Skrevet 3. september 2004 #9 Skrevet 3. september 2004 Har blå øyne og bruker litt kajal på våtkanten og alltid mascara på vippene oppe og nede. Jeg bruker grå, brun, svart, hvit eller blå. Det kommer an på humør, stil og farge på klær/tilbehør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå