AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Har dere noen gang blitt sjekket opp på dagtid? Da mener jeg i hverdagslige situasjoner som på bussen, gata, shopping etc. Skjedde med meg her om dagen og merket at jeg ble litt satt ut. Ikke så vanlig i Norge tenker jeg, der sånt er mest vanlig på byen/fest? Han var ikke min type, men i etterkant tenker jeg at det var ganske modig gjort av av han å bare ta kontakt sånn ut av det blå.Anonymous poster hash: ef404...215
Avokado Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Blitt sjekket opp flere ganger på dagtid. T-banen, busstoppet, midt på gaten. Tøft gjort å gjøre det edru synes jeg. Hyggelig i grunn!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Ja, det har skjedd flere ganger. F.eks jobbet jeg et par år i en platebutikk, da var det ofte gutter og menn som "prøvde seg" og det ble alltid gjort på en ok måte En episode jeg husker godt er når jeg og noen venninner skulle ta en kaffe i Oslo på dagtid. Jeg la etterhvert merke til en fyr som satt leeenge ved bordet ved siden av oss. Han leste i en avis og sippet til sin tredje kopp kaffe. Da vi dro ut av kafeen og hadde gått et stykke, la jeg plutselig merke til samme fyr på andre siden av gata. Han fulgte diskre etter oss flere steder og da han til slutt tok kontakt med meg viste det seg at han hadde falt pladask på kafeen og bare måtte følge etter meg. Heldigvis var fyren hyggelig og normal og vi ble faktisk gode venner Anonymous poster hash: 8f15c...240 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Samfunnet er blitt helt skrudd. Sjekker man opp damer edru er man tydeligvis ikke lengre en frisk person.. Anonymous poster hash: 0c693...daf 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Opplevde det først etter at jeg flyttet til Oslo. På gaten til/fra jobb hender det jeg blir stoppet iblant, har også blitt sjekket opp på kollektivtransport og på butikken. Hyggelig, men tar det ikke så personlig, jeg tror flere av de som har stoppet meg gjør det ofte. De virker veldig sikre på måten de gjør det på, og prøver nesten selge seg inn. Anonymous poster hash: d09b3...70f 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Opplevde det først etter at jeg flyttet til Oslo. På gaten til/fra jobb hender det jeg blir stoppet iblant, har også blitt sjekket opp på kollektivtransport og på butikken. Hyggelig, men tar det ikke så personlig, jeg tror flere av de som har stoppet meg gjør det ofte. De virker veldig sikre på måten de gjør det på, og prøver nesten selge seg inn. Anonymous poster hash: d09b3...70f Men det jeg aldri har skjønt er at damer sier de liker at menn må tørre og det er jo det ultimate å kleinhet og sjekke opp til daglig det krever guts. Men når dere er full er det jo bare å kjøre på liksom hva er forskjellen egentlig?. Dette er rart syntes jeg... litt dobbeltmoral nesten. Anonymous poster hash: 0c693...daf 2
annebanane Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Har vel egentlig ikke blitt skikkelig sjekka opp ute på dagtid i Norge, men det har skjedd en del i utlandet.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Men det jeg aldri har skjønt er at damer sier de liker at menn må tørre og det er jo det ultimate å kleinhet og sjekke opp til daglig det krever guts. Men når dere er full er det jo bare å kjøre på liksom hva er forskjellen egentlig?. Dette er rart syntes jeg... litt dobbeltmoral nesten. Anonymous poster hash: 0c693...daf Kommer vel an på hvilke menn man liker da. De jeg har møtt på ute på gata var jeg sikker på skulle selge meg et eller annet. Hadde jeg faktisk sett at de hadde blitt litt kleine og nervøse når de kom bort til meg, så hadde jeg satt mer pris på det. Personlig foretrekker jeg litt beskjedne menn, synes det er sjarmerende. Anonymous poster hash: d09b3...70f 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 Opplevde det først etter at jeg flyttet til Oslo. På gaten til/fra jobb hender det jeg blir stoppet iblant, har også blitt sjekket opp på kollektivtransport og på butikken. Hyggelig, men tar det ikke så personlig, jeg tror flere av de som har stoppet meg gjør det ofte. De virker veldig sikre på måten de gjør det på, og prøver nesten selge seg inn. Anonymous poster hash: d09b3...70f Det er mange PUA er som flyr opp og ned KJ hele tiden: https://www.youtube.com/watch?v=TIt2BsjvXuA Anonymous poster hash: 72e24...e11
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 Kommer vel an på hvilke menn man liker da. De jeg har møtt på ute på gata var jeg sikker på skulle selge meg et eller annet. Hadde jeg faktisk sett at de hadde blitt litt kleine og nervøse når de kom bort til meg, så hadde jeg satt mer pris på det. Personlig foretrekker jeg litt beskjedne menn, synes det er sjarmerende. Anonymous poster hash: d09b3...70f En klein og flau person vil aaaaaldri sjekke opp på dagtid. Nettopp fordi de trenger alkohol og er usikker på seg selv. En ting er hva du sier du tror du vil ha og en annen er det som skjer i virkeligheten. Anonymous poster hash: 0c693...daf
Gjest hockeyfrue Skrevet 17. juni 2015 #11 Skrevet 17. juni 2015 Det skjer ganske ofte, både på t-banen og på gata. Nå har jo jeg samboer da, så jeg takker pent nei til en date, men det er absolutt veldig hyggelig! Jeg tror kanskje det er mer normalt å bli sjekket opp her i Oslo eller andre større byer, enn i småbyer og tettsteder.
Basun Skrevet 17. juni 2015 #12 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Jeg stopper nesten alltid opp om jeg ser en søt og forhåpentligvis hyggelig jente. Men jeg pleier bare å føre en normal samtale, ikke typiske "pick up lines", og ikke om det ser ut som om hun har det travelt. Endret 17. juni 2015 av Personenmeg
Gjest FruKG Skrevet 17. juni 2015 #13 Skrevet 17. juni 2015 Ja jeg blir ofte sjekka opp, på gata, på bussen, i butikken. Det er vel ikke uvanlig?
LadyL Skrevet 17. juni 2015 #14 Skrevet 17. juni 2015 Her er det uvanlig..pleier å få noen lange blikk servert, og det blir desverre med det. Så idag skrev jeg rett og slett ned navnet og nr mitt på en kvittering og ga det til en som var på jobb. Han ble helt satt ut, og prøvde å få blikkontakt med kollegaene sine for å fortelle hva som hadde skjedd, men ingen fulgte med. Så får vi se da, om jeg får en sms eller ikke 😉 3
OhLydia Skrevet 17. juni 2015 #15 Skrevet 17. juni 2015 Jeg liker det ikke spesielt godt. Hater når det skjer på jobb ,da føler jeg ikke at jeg kan si å gjøre helt som jeg vil . Og de fleste som har gjort noe slikt er ikke noen jeg ville sett to ganger på og det har nok mest betydning.Hadde nok blitt mindre brydd om det var en kjekkas.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #16 Skrevet 18. juni 2015 Det skjer ganske ofte, både på t-banen og på gata. Nå har jo jeg samboer da, så jeg takker pent nei til en date, men det er absolutt veldig hyggelig! Jeg tror kanskje det er mer normalt å bli sjekket opp her i Oslo eller andre større byer, enn i småbyer og tettsteder. Ikke rart det, du er jo vakker!Anonymous poster hash: 9f656...bce
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #17 Skrevet 18. juni 2015 Det avhenger vel om han er "mcdreamy" kjekk eller ikke. Er han ikke kjekk så er han et kryp og er han kjekk så er det sjamerende. Anonymous poster hash: 72e24...e11
Gjest hockeyfrue Skrevet 18. juni 2015 #18 Skrevet 18. juni 2015 Ikke rart det, du er jo vakker!Anonymous poster hash: 9f656...bce Hehe, takk! :-)
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #19 Skrevet 18. juni 2015 Hehe, takk! :-) Nå ble jeg veldig nysgjerrig 😊 Er det bilde av deg noe sted?Anonymous poster hash: 058de...e1a
Gjest hockeyfrue Skrevet 18. juni 2015 #20 Skrevet 18. juni 2015 Nå ble jeg veldig nysgjerrig 😊 Er det bilde av deg noe sted?Anonymous poster hash: 058de...e1a Det er et bilde av meg i den "hvordan ser du ut"-tråden ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå