Sandman Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Etter Spidey's anti-menn-på-kg-innspill, så har jeg, i et akutt øyeblikk av noe så sjeldent som selvkritikk, gjort meg noen tanker.. Det er jo svært sjelden, nærmest aldri, som jeg og andre menn frekventerer et dametoalett, men får vel i blant den ekle følelsen her inne, at det er nettopp på en dame-dass jeg befinner meg... Derfor går jeg nå i tenkeboksen, i forhold til mine framtidige besøk her inne...det er rett og slett for flaut å forville seg inn på jentedo...
Suzy Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Sutring kler deg ikke Sændis :-? Mann deg opp og ignorer - og bli
Gjest Madley Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 Tenk deg hvordan det ville blitt i hønsegården uten en hane??? :o Neinei..bli her du
Gjest GreenSky Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 KG kan være en dass av og til, men dere fyrer gjør ikke KG verre akkurat, vil jeg si. Liker dere, jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Anyway: Hvis KG er en dass, hvem sitt ansvar er det å sørge for at dolokket ligger der det skal ligge? *leder tråden på rett spor, i retning aktuelle saker*
Malou Skrevet 3. september 2004 #6 Skrevet 3. september 2004 Tenk deg hvordan det ville blitt i hønsegården uten en hane??? Men hvordan ville det blitt i hønsegården med haner?
Sheba Skrevet 3. september 2004 #7 Skrevet 3. september 2004 Ikke dra da! Et stort og rungende JA til unisex-toaletter... (en berikelse i hverdagen)
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2004 #9 Skrevet 5. september 2004 Greit med menn her, men jeg er glad kjæresten min ikke har forvillet seg hit...
Gjest LoisLane Skrevet 5. september 2004 #10 Skrevet 5. september 2004 Kan du gå vekk litt, Sandman, jeg må så innmari tisseeeee! Noen som blir med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå