Gå til innhold

Hvor mye på byen versus antall ONS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt - hvor mange ganger har du ONS i sammenligning med hvor ofte du går ut?

Skjer det hver helg liksom?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelt - hvor mange ganger har du ONS i sammenligning med hvor ofte du går ut?

Skjer det hver helg liksom?

Drukner i kuk både på tinder og på byen ikke rart jeg og venninne mine er blitt så løs.

Knuller vær gang jeg går ut jeg selvsagt er en skikkelig hore

Anonymous poster hash: 87f3a...ef1

Skrevet

Hehe, ingen dømming fra min side - jeg er bare nyskjerrig

Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Ca. 1 ons hver 6. tur på byen.

Men så er jeg bare ute på byen ca. 1 gang hvert 3. år.

• Liker 1
Skrevet

sikkert 1 ons per 26 byturer :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ofte på byen, ca 2 - 3 ganger i mnd og jeg har aldri hatt ONS. Så i mitt tilfelle er det ikke noen sammenheng mellom å gå på byen og å ha ONS. Jeg har egentlig aldri gått inn for å unngå ONS, har litt lyst til å prøve, for jeg har jo behov og har vært singel lenge og ser ut til at jeg kommer til å være singel en stund til... Men jeg finner det aldri helt naturlig å bli med en fremmed hjem? Eller ta med seg en fremmed hjem?  :sukk: Ikke ment som kritikk eller noenting, jeg bare lurer oppriktig på hvordan dere går frem? 

Anonymous poster hash: 53d79...ae3
Skrevet

Kanskje en gang hvert 4. år? Og jeg er ute på byen nesten hver uke, dog ikke der en får ONS. Liker å ta det rolig, har ikke noe behov for å ha sex med gud og hvermann :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hver helg, kanskje annenhver helg. Eller, jeg har hatt 34 sexpartnere de siste 3 årene, så det blir vel egentlig bare hver fjerde uke  :fnise:

Anonymous poster hash: 62a36...74d
Skrevet

Varierer, jeg har perioder der jeg går helt uten sex også. Sjelden jeg tar med/blir med helt fremmede hjem, men blir jo et ons om det er en engangsting med en halvkjent en også.

Kanskje hver 10 gang heller noe..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ofte på byen, ca 2 - 3 ganger i mnd og jeg har aldri hatt ONS. Så i mitt tilfelle er det ikke noen sammenheng mellom å gå på byen og å ha ONS. Jeg har egentlig aldri gått inn for å unngå ONS, har litt lyst til å prøve, for jeg har jo behov og har vært singel lenge og ser ut til at jeg kommer til å være singel en stund til... Men jeg finner det aldri helt naturlig å bli med en fremmed hjem? Eller ta med seg en fremmed hjem?  :sukk: Ikke ment som kritikk eller noenting, jeg bare lurer oppriktig på hvordan dere går frem? 

Anonymous poster hash: 53d79...ae3

I min glade studietid skjedde det ganske mye oftere enn nå. Da var man ikke bundet til jobb og gikk gjerne ut 2-3 ganger i uka i min krets. For meg var det så enkelt som at jeg snakket ganske lenge med en fyr, vi kline, og jeg ble med han hjem. Stort sett spurte jeg, og ingen gutter sier nei til det med mindre de er sterkt i mot sex før ekteskapet. 

Skal legge til at jeg stort sett var temmelig beruset.

Anonymous poster hash: d7b3b...b60

AnonymBruker
Skrevet

Vært ute på byen ca 500 ganger, hatt ONS 1 av de gangene.

Anonymous poster hash: 2e2bb...13f
AnonymBruker
Skrevet

Det siste året har jeg vært på byen omtrent 10 ganger. Ingen av de gangene har jeg hatt ONS. Jeg har vært på hjemmefest sikkert dobbelt så mange ganger. To av de hjemmefestene endte med ONS. Jeg er aldri interessert i fremmede jeg treffer på byen, men fremmede jeg treffer på hjemmefest hos venner er ofte mye mer interessante. På hjemmefest har jeg tid til å prate med fyren i løpet av en hel kveld/natt før jeg bestemmer meg for om han er noe å satse på. På byen er det ofte altfor høy musikk og altfor kort tid til å gjøre meg opp noe inntrykk av typen. Det at han er venn av mine venner er også et slags "kvalitetsstempel" som gjør at jeg stoler mer på fyren enn en vilt fremmed på byen.

Anonymous poster hash: df952...8e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...