Marcia Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Hei. Er det noen her som har opplevd eller hørt om at blødningen som kommer mellom to p-pillebrett ikke har kommet? Jeg begynte på en ny type piller i ferien, og gikk da rett fra det gamle merket og over på det nye for å slippe å blø i ferien. Regnet da med å få en syndflod da det første nye brettet var brukt opp (pleier å blø mye hvis jeg har hoppet over forrige blødning), men blødde bare bittelitt. Var ferdig med brett nr 2 på søndag, og nå fredag har jeg enda ikke begynt å blø. Er ikke gravid, sylslank, treningsnarkoman eller noen av de andre tingene som gjør at man kan miste den ordentlige mensen. Egentlig synes jeg det er kjempedeilig å slippe den ekle blødningen, men lurer jo litt på om det betyr at pillene ikke fungerer som de skal? Marcia.
Fakse Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Det kan skje inni mellom. Ta en test om et par ukers tid sånn at du er helt sikker på at du ikke er gravid. Men sansynligvis er det ikke noe å bekymre seg for. Om mensen ikke kommer ved neste pillepause heller bør du ta en tur til legen for sikker hets skyld.
Pussicat Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 Enkelte p-pille slag mister man mensen helt av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå