AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Jeg er ganske trist i dag, fordi en venninne nettopp la ut masse bilder på facebook, og jeg ser ut som en heks på hvert eneste bilde. Jeg har ganske harde ansiktstrekk, og diger hake med kløft i, og når jeg smiler ser jeg direkte ond ut. Jeg ser ut som et menneske som ler ved tanken på krybbedød. Sykt ekkel og stygg. Særlig på bilder der andre normale mennesker er med, ser jeg helt vemmelig ut i forhold. Se for dere en krysning mellom Siv Jensen og Sjøheksa. Hva kan jeg gjøre for å se mindre hekse-aktig ut? Skal jeg slutte å smile? Slutte å bli tatt bilde av? Slutte å gå ut av huset? Anonymous poster hash: 680e2...60b
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Kan du legge ut et bilde her? Er vanskelig å gi råd når vi ikke vet hvordan du ser ut... Anonymous poster hash: 32af3...ecc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Prøve å unngå kamera. Noen ser bedre ut på kamera enn i virkeligheten, andre motsatt. Kjenner en dame som ser helt ok ut, men av en eller annen grunn ser hun helt jvlig ut på alle bilder.Anonymous poster hash: 575a1...69a
Wildstar Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Noen kan være kjempe pen i virkeligheten, men se helt sær ut på bilder. Ser det er mange som trener på hvilke vinkler og ansiktsuttrykk de må gjøre for å få best mulig bilde. Men til gjengjeld så har de det samme uttrykket og samme positur i hvert bilde, der ser, i min mening, dummere ut enn at man ikke er så jævla fotogen. Er bare bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Kanskje du kan se noen make up videoer ang contouring, og lære deg å legge skygge for å minske haken? Anonymous poster hash: 5bf48...b68
Sandie Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 En frisyre med bølger eller krøller kan myke opp harde trekk.Contouring,som nevnt over her,kan også hjelpe. Når det er sagt,så er det ikke sikkert ting er så ille som du tror.De fleste finner feil med bilder av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Det høres ut som du har en litt dårlig dag og er spesielt selvkritisk, og så har du vært uheldig med noen bilder. Anonymous poster hash: c111a...352
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Jeg ser også ut som en heks. Dobbelhake + mage som ser gravid ut selv om jeg ikke er det. Øyenbryn som ikke er formet på noen som helst måte, de vokser bare fritt. Vi får danne en privat hekseklubb. Men generelt sett bør du prøve å smile likevel. Alle ser bedre ut når man smiler enn når man ikke gjør det! Anonymous poster hash: bc2c5...1ec
Perelandra Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 Hekser kan jo være vakre og stilige også! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå