AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Jaja jeg har, etter noen år i tørke, begynte å ta opp dating igjen. Og det er jaggu ikke bare-bare. Jeg er en veldig ærlig, sensitiv og åpen person. Så når jeg da møter noen, så blir jeg fort betatt (uten å miste bakkekontakten helt - er jo litt realist). Men jeg tør i ta sats. Jeg tør å prøve. Jeg tør å kjenner på mine følelser og å uttrykke disse. Har møtt flere fantastiske menn. Med noen blir det litt mer enn bare noen dater. Men det blir ofte kort og ganske heftig. Jeg vet at tre menn har vært forelsket i meg det siste året. Jeg har selv forelsket meg i disse tre. Men det ender med kræsjlanding allikevel Og det gjør vondt. Hver gang. Men jeg angrer ikke på at jeg prøvde. Og jeg angrer ikke et sekund på at jeg turte å åpne meg og å være motakelig. Så nå er min strategi "ha det gøy og fint så lenge det varer" så jeg har vel blitt litt avstumpa i mitt forhold til menn og mistra troen på at menn er skapt for lange relasjoner Lurer på om jeg bare skal fortsette å ha denne holdningen for resten av mitt liv, eller om dette vil ødelegge meg og gjøre meg til en slags kvinnelig player? Hva definerer en kvinnelig player? Anonymous poster hash: e99c2...3b9
Gjest krokodillen Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Vurdere å bli player? HAHHHAHHAH! Hvor Gammel er du egentlig?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Inntrykket jeg får av dette innlegget er av sorten "hvis jeg sier til meg selv at jeg har overtaket så har jeg det". Det fungerer ikke slik. Hvis du virkelig ikke brydde deg og bare "hadde det moro" og ikke var redd for å åpne deg så hadde du ikke blitt "avstumpet". Beklager, men kvinner som refererer til seg selv som "playere" har jeg null tro på - det er alltid noe krampaktig ved det hele. De blir brukt av menn og vil innta posisjonen til mennene som ikke bryr seg om dem, men det er fånyttes. Er en mann attraktiv nok til å ha sex med, er han attraktiv nok til å forelske seg i. Adapterer du en "bruk og kast" mentalitet med menn vil du antakelig ligge nedover, og få lite ut av sexen og. Det er ingenting som heter "kvinnelig player". Menn angrer sjelden på sex de har hatt selv om det ender der, så du vil ikke "bruke" dem slik de bruker deg. Beklager. En slags variant blir vel en luremus eller en som multidater rike menn. Da får man ressursene fra en mann uten noe i retur. Det er den beste ekvivalenten av mannlige playere. Anonymous poster hash: ca803...130 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Det var derfor jeg spurte. Aldri hørt om kvinnelige playere og ønsket en definisjon på dette. Vel da forsetter jeg å legge hjertet mitt på huggestabben og håper på klaff en vakker dag Anonymous poster hash: e99c2...3b9
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Kan ikke kvinner være playere? Hva om man ser bra ut, tiltrekker seg lett menn, de blir interessert og man blir nysgjerrig på sexen, har sex med de og så mister interessen etter sex mens de er interessert i noe mer? Er man ikke player da? Hvis man bare vil ha sex og så dumper dem etterpå? Jeg har blitt litt sånn de siste årene. Flørter, de blir interessert, men jeg er bare interessert i å ha sex og de vil noe mer, men jeg vil ikke. Vil ikke ha maset eller noe forpliktelse, bare flørting og er interessert helt til vi har hatt sex og jeg har de på kroken. Da mister jeg interessen og de er kjedelige. Anonymous poster hash: 5276b...beb 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Inntrykket jeg får av dette innlegget er av sorten "hvis jeg sier til meg selv at jeg har overtaket så har jeg det". Det fungerer ikke slik. Hvis du virkelig ikke brydde deg og bare "hadde det moro" og ikke var redd for å åpne deg så hadde du ikke blitt "avstumpet". Beklager, men kvinner som refererer til seg selv som "playere" har jeg null tro på - det er alltid noe krampaktig ved det hele. De blir brukt av menn og vil innta posisjonen til mennene som ikke bryr seg om dem, men det er fånyttes. Er en mann attraktiv nok til å ha sex med, er han attraktiv nok til å forelske seg i. Adapterer du en "bruk og kast" mentalitet med menn vil du antakelig ligge nedover, og få lite ut av sexen og. Det er ingenting som heter "kvinnelig player". Menn angrer sjelden på sex de har hatt selv om det ender der, så du vil ikke "bruke" dem slik de bruker deg. Beklager. En slags variant blir vel en luremus eller en som multidater rike menn. Da får man ressursene fra en mann uten noe i retur. Det er den beste ekvivalenten av mannlige playere. Anonymous poster hash: ca803...130 Hele innlegget ditt lukter av gammeldagse holdninger om at kvinner ikke liker sex, at en mann en kvinne kan ha sex med kan hun også forelske seg i, og at ved all sex kvinner har utenfor forhold da blir kvinnen brukt. Ta deg en bolle. En player er en som leker med andres følelser for å få noe ut av det selv, og en gutt kan selvsagt ha følelser og kjærlighetssorg akkurat som en jente. Anonymous poster hash: 5a902...dfa
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Inntrykket jeg får av dette innlegget er av sorten "hvis jeg sier til meg selv at jeg har overtaket så har jeg det". Det fungerer ikke slik. Hvis du virkelig ikke brydde deg og bare "hadde det moro" og ikke var redd for å åpne deg så hadde du ikke blitt "avstumpet". Beklager, men kvinner som refererer til seg selv som "playere" har jeg null tro på - det er alltid noe krampaktig ved det hele. De blir brukt av menn og vil innta posisjonen til mennene som ikke bryr seg om dem, men det er fånyttes. Er en mann attraktiv nok til å ha sex med, er han attraktiv nok til å forelske seg i. Adapterer du en "bruk og kast" mentalitet med menn vil du antakelig ligge nedover, og få lite ut av sexen og. Det er ingenting som heter "kvinnelig player". Menn angrer sjelden på sex de har hatt selv om det ender der, så du vil ikke "bruke" dem slik de bruker deg. Beklager. En slags variant blir vel en luremus eller en som multidater rike menn. Da får man ressursene fra en mann uten noe i retur. Det er den beste ekvivalenten av mannlige playere. Anonymous poster hash: ca803...130 Min FF var da atraktiv nok til å ha sex med men jeg ville aldri i livet blitt sammen med fyrenAnonymous poster hash: 74b6b...3b2
Sweet77 Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Inntrykket jeg får av dette innlegget er av sorten "hvis jeg sier til meg selv at jeg har overtaket så har jeg det". Det fungerer ikke slik. Hvis du virkelig ikke brydde deg og bare "hadde det moro" og ikke var redd for å åpne deg så hadde du ikke blitt "avstumpet". Beklager, men kvinner som refererer til seg selv som "playere" har jeg null tro på - det er alltid noe krampaktig ved det hele. De blir brukt av menn og vil innta posisjonen til mennene som ikke bryr seg om dem, men det er fånyttes. Er en mann attraktiv nok til å ha sex med, er han attraktiv nok til å forelske seg i. Adapterer du en "bruk og kast" mentalitet med menn vil du antakelig ligge nedover, og få lite ut av sexen og. Det er ingenting som heter "kvinnelig player". Menn angrer sjelden på sex de har hatt selv om det ender der, så du vil ikke "bruke" dem slik de bruker deg. Beklager. En slags variant blir vel en luremus eller en som multidater rike menn. Da får man ressursene fra en mann uten noe i retur. Det er den beste ekvivalenten av mannlige playere. Anonymous poster hash: ca803...130 Fader til nedlatende holdning da! Du er vel av de som føler seg kastrert av feminismen og nedrangerer alt som har med kvinnelig seksuell frigjorthet å gjøre. De skal faen ikke inn her også og tro de kan være playere lissom! Natur er natur, og blir ikke mindre natur av at du prøver å snakke ned deler av den. Selvsagt finnes det kvinner som leker med menns følelser, akkurat som det finnes menn som gjør det. KG er full av menn som griner over å ha blitt lekt med i fall du ikke har notert deg det, enten du liker det eller ikke. Hvilket ikke gjør det noe bedre. Å leke med andres følelser er en stygg ting å gjøre, uansett kjønn.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #9 Skrevet 16. juni 2015 Hele innlegget ditt lukter av gammeldagse holdninger om at kvinner ikke liker sex, at en mann en kvinne kan ha sex med kan hun også forelske seg i, og at ved all sex kvinner har utenfor forhold da blir kvinnen brukt. Ta deg en bolle. En player er en som leker med andres følelser for å få noe ut av det selv, og en gutt kan selvsagt ha følelser og kjærlighetssorg akkurat som en jente. Anonymous poster hash: 5a902...dfa På individnivå, klart. Som gruppe er menn LANGT mer interessert i tilfeldig sex enn det kvinner er. Anonymous poster hash: 62b1a...39f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #10 Skrevet 16. juni 2015 Inntrykket jeg får av dette innlegget er av sorten "hvis jeg sier til meg selv at jeg har overtaket så har jeg det". Det fungerer ikke slik. Hvis du virkelig ikke brydde deg og bare "hadde det moro" og ikke var redd for å åpne deg så hadde du ikke blitt "avstumpet". Beklager, men kvinner som refererer til seg selv som "playere" har jeg null tro på - det er alltid noe krampaktig ved det hele. De blir brukt av menn og vil innta posisjonen til mennene som ikke bryr seg om dem, men det er fånyttes. Er en mann attraktiv nok til å ha sex med, er han attraktiv nok til å forelske seg i. Adapterer du en "bruk og kast" mentalitet med menn vil du antakelig ligge nedover, og få lite ut av sexen og. Det er ingenting som heter "kvinnelig player". Menn angrer sjelden på sex de har hatt selv om det ender der, så du vil ikke "bruke" dem slik de bruker deg. Beklager. En slags variant blir vel en luremus eller en som multidater rike menn. Da får man ressursene fra en mann uten noe i retur. Det er den beste ekvivalenten av mannlige playere. Anonymous poster hash: ca803...130 Hmm, merkelig innlegg. Du har ikke så mye erfaring med damer? Jeg klarer ikke forstå noe annet, for du er virkelig ute å kjører her. Jeg er enig i at man det ofte er sånn at damer er mer på følelser og menn mer på sex, men det er flere milliarder kvinner og menn på jorden, så det du skriver blir litt sånn.. "alle jenter liker å leke med barbie og vil være prinsesser på kostymefest". Jeg er også en sånn jente som kan finne en fyr bra nok for sex, men ikke noe mer. For min del handler det om at jeg ikke orker alt maset og kjaset med å være i et forhold, men jeg har jo fortsatt behov. Jeg kan ærlig si at jeg har hatt gutter gråtende på telefonen over at jeg forklarer at jeg ikke ønsker å treffe dem mer, når jeg merker at de begynner å bli litt "needy", dvs at de tenker at det kommer til å utvikle seg til noe mer.. Jeg tror ikke jeg er en player akkurat, for jeg gjør det ikke for å kunne skryte av "se hvor mange jeg klarer å nedlegge på ett år" liksom.. Men jeg bryr meg faktisk ikke om at de blir såret, jeg går videre i sekundet vi legger på røret. Så ja, TS, du kan ende opp sånn, men vet ikke om det funker hvis du planlegger å gjøre det, det må på en måte komme naturlig om du skjønner? Tror det har mye med personlighet å gjøre. Og det er ikke akkurat en positiv ting vil jeg si, å ha det slik som meg. Anonymous poster hash: f71f6...8a3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #11 Skrevet 17. juni 2015 Inntrykket jeg får av dette innlegget er av sorten "hvis jeg sier til meg selv at jeg har overtaket så har jeg det". Det fungerer ikke slik. Hvis du virkelig ikke brydde deg og bare "hadde det moro" og ikke var redd for å åpne deg så hadde du ikke blitt "avstumpet". Beklager, men kvinner som refererer til seg selv som "playere" har jeg null tro på - det er alltid noe krampaktig ved det hele. De blir brukt av menn og vil innta posisjonen til mennene som ikke bryr seg om dem, men det er fånyttes. Er en mann attraktiv nok til å ha sex med, er han attraktiv nok til å forelske seg i. Adapterer du en "bruk og kast" mentalitet med menn vil du antakelig ligge nedover, og få lite ut av sexen og. Det er ingenting som heter "kvinnelig player". Menn angrer sjelden på sex de har hatt selv om det ender der, så du vil ikke "bruke" dem slik de bruker deg. Beklager. En slags variant blir vel en luremus eller en som multidater rike menn. Da får man ressursene fra en mann uten noe i retur. Det er den beste ekvivalenten av mannlige playere. Anonymous poster hash: ca803...130 Det er noe som heter "maneater". Anonymous poster hash: 9aa40...53b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #12 Skrevet 17. juni 2015 Vurdere å bli player? HAHHHAHHAH! Hvor Gammel er du egentlig? Sjæææææl ass!!!Anonymous poster hash: e99c2...3b9
Gjest Hofmann Skrevet 17. juni 2015 #13 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Jasså, skal du verte ein leikar? Ein kvinneleg leikar er på mange måtar det motsette av ein mannleg leikar. Ein mannleg leikar er ein som kun er ute etter sex, mens ein kvinneleg leikar er ei som er ute etter alt anna enn sex, ei som omgir seg med eit harem av venesona menn, såkalla "lyttarar", som også står parat til å hjelpe henne med ei heil rekkje praktiske gjeremål. Det er ein kvinneleg leikar. Ordet eg trur du leitar etter er "tøs". Endret 17. juni 2015 av Veslefrikk
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #14 Skrevet 17. juni 2015 Jaja jeg har, etter noen år i tørke, begynte å ta opp dating igjen. Og det er jaggu ikke bare-bare. Jeg er en veldig ærlig, sensitiv og åpen person. Så når jeg da møter noen, så blir jeg fort betatt (uten å miste bakkekontakten helt - er jo litt realist). Men jeg tør i ta sats. Jeg tør å prøve. Jeg tør å kjenner på mine følelser og å uttrykke disse. Har møtt flere fantastiske menn. Med noen blir det litt mer enn bare noen dater. Men det blir ofte kort og ganske heftig. Jeg vet at tre menn har vært forelsket i meg det siste året. Jeg har selv forelsket meg i disse tre. Men det ender med kræsjlanding allikevel Og det gjør vondt. Hver gang. Men jeg angrer ikke på at jeg prøvde. Og jeg angrer ikke et sekund på at jeg turte å åpne meg og å være motakelig. Så nå er min strategi "ha det gøy og fint så lenge det varer" så jeg har vel blitt litt avstumpa i mitt forhold til menn og mistra troen på at menn er skapt for lange relasjoner Lurer på om jeg bare skal fortsette å ha denne holdningen for resten av mitt liv, eller om dette vil ødelegge meg og gjøre meg til en slags kvinnelig player? Hva definerer en kvinnelig player? Anonymous poster hash: e99c2...3b9 Jenter vil aldri greie å bli "playere" som du reffererer til. Les innlegget ditt en gang til. En som har roen på det mottsatte kjønn ville aldri skrevet noe slikt. Anonymous poster hash: 11a90...3fc
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #15 Skrevet 17. juni 2015 Ja det her lover jo bra for ditt neste forhold og partner.. Anonymous poster hash: 0a35a...00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå