Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrudde av før The apprentice var ferdig. Så at Bill vant også så jeg at han fikk to jobbtilbud presantert for seg...hva skjedde etter dette? Hvilken jobb valgte han og var det noe annet spennende?

Jeg vil gjette at han valgt den i CHicago for jeg har hørt rykter om at han en stund datet Jen fra Bachelor4 i USA (Hun som ble valgt av Firestone Andrew men ditchet etterpå). og jeg vet at hun bodde i Chicago....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er selv fra Chicago..

Så jepp han valgte Chicago.

Ellers så var det et talentløst show der Donald helt tydelig leste opp fra skjermen under kamera og avbrøt deltakerene. Fikk ikke vite noe nytt egentlig.

Skrevet

Takk for svaret :)

Det så jo ut som et kjempe prosjet da så han får vel nok å henge fingrene i antar jeg :)

Skrevet

Lurer på om noen av problemene underveis i finalen var konstruerte jeg. Sånn bare for å teste deltakerene litt ekstra. Det sa de ingenting om...hadde egentlig håpa å få høre litt mer om det. Skulle nesten tro at Omarosa hadde fått beskjed om å lage trøbbel. Og at noen hadde kastet reklameskiltene med vilje.

Gjest Purple i.i.
Skrevet
Lurer på om noen av problemene underveis i finalen var konstruerte jeg. Sånn bare for å teste deltakerene litt ekstra. Det sa de ingenting om...hadde egentlig håpa å få høre litt mer om det. Skulle nesten tro at Omarosa hadde fått beskjed om å lage trøbbel. Og at noen hadde kastet reklameskiltene med vilje.

Samme tenkte jeg også. Venta også på avsløringer om "boikott". Kan liksom ikke skjønne at Omarosa oppfører seg sånn for ordentlig...

Skrevet

Samme tenkte jeg også. Venta også på avsløringer om "boikott". Kan liksom ikke skjønne at Omarosa oppfører seg sånn for ordentlig...

Troy rotet jo også skikkelig, lot være å gi beskjed flere ganger, og i det hele tatt...

Skrevet

Hadde det vært avtalt at Omarosa skulle ødelegge, så ville det vel kommet frem? Jeg mener jeg ville i hvertfall ikke ansatt henne slik hun fremsto i denne siste episoden!

Gjest Purple i.i.
Skrevet

Enig med Fakse og Jellyfish over her.

Troy, som alltid har vært så flink, gjorde noen merkelige brølere. Og Omarosa er jo et kapittel for seg selv.

Men hadde det vært konstruert, burde de jo fortalt det på slutten, for det inntrykket Omarosa har gitt nå, ødelegger jo veldig for henne. Og Troy fikk jo også ødelagt for seg selv med tabbene sine.

Skrevet

Er ganske sikker på at det var gjort med vilje ja.... Skal jo lage "god underholdning" til oss. Synes tabbene virket veldig kunstige og jeg synes det ble tåpelig.... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...