AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Hei alle som leser detre innlegget! Jeg har klart det! Jeg, som så lenge jeg kan huske har kost meg med alt godt lenge og overspise med mange anledninger. Det har ikke vært godteri til lørdagen, men litt eller mer omtrent hver dag... Jeg snuste og drakk oftere enn jeg burde en hvot mokka... Men så skjedde det noe med meg. Ja, det har bare gått to uker, men likevel: I dag: Spiser sunt, med grønnsaker til hvert måltid. Går/jogger en time hver dag. Sover 8+ timer hver natt og drikker gode mengder med vann hver dag. Tar trappen, sykkelen eller går til steder jeg skal. Gjør ekstra husarbeid eller annet som jeg vanligvis ville utsatt. I løpet av to uker har jeg strammet opp kroppen, og leggene spesielt er wow allerede. Jeg har mye mer energi og overskudd i hverdagen og er så glad hver dag. Før var jeg dvask og tiltaksløs. Det meste var et ork og energien deretter. Favorittdagen min bestod av godteri og ferdigmat på sofaen. Jeg var til dels aktiv i løpet av dagen, men likte godt å slappe av. Kjenner du deg igjen? Indre motivasjon og troen på at jeg kunne gjøre dette er det som trigget noe. Jeg kjøpte inn treningstøy (eide ikke stort av det...) og tok det på. I hjemmet bruker jeg dette når jeg står opp, noe som gjør det enklere å komme seg ut en treningstur på morgenen. Det samme på ettermiddagen og i helgene. Å ha på fint treningstøy hjelper motivasjonen, hvor jeg allerede merker at buksene og trusene sitter finere på. Jeg anbefaler alle som har vært der jeg var for bare to uker siden til å gjøre det samme. Kom deg opp av sofaen og prøv. Jeg elsker min nye hverdag! 😄😄😄Anonymous poster hash: 34040...7d1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Flinkis!!! :D Det sies at det tar tre uker å endre en vane, og du har nå bare ei uke igjen før det sitter! Dette klarer du :D Anonymous poster hash: eb655...328
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 2 uker? Jeg gir alltid opp treningen etter 5-6, orker ikke mer gangsperr. Dessuten har jeg aldri merket noe til alt dette positive det blir gnålt om, var alltid like trett, bare nå verket kroppen i tillegg! Anonymous poster hash: c9217...2c1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 2 uker? Jeg gir alltid opp treningen etter 5-6, orker ikke mer gangsperr. Dessuten har jeg aldri merket noe til alt dette positive det blir gnålt om, var alltid like trett, bare nå verket kroppen i tillegg!Anonymous poster hash: c9217...2c1 Hvilken form for trening kjørte du på med? Jeg har gått turer i en lokal løype, hvor jeg har økt tempo for hver gang jeg føler meg klar for det. Støl i to dager, så gikk det bra for min del. Det virker som om du kan ha kjørt litt hardt på? tsAnonymous poster hash: 34040...7d1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Flinkis!!! :D Det sies at det tar tre uker å endre en vane, og du har nå bare ei uke igjen før det sitter! Dette klarer du :D Anonymous poster hash: eb655...328 Ser allerede tilbake på uvanene og hva jeg har dyttet i meg de siste årene. Blir kvalm av tanken på ostepop i dag, som jeg spiste minimum en gang i uken en periode Anonymous poster hash: 34040...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå