AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Jeg bor sentralt i Oslo, har medlemsskap i Evo men er så fryktelig lei av å trene for meg selv, løper som regel en liten stund på mølla før jeg trener styrke. Har ingen problemer med å komme meg dit men rett og slett kjeder meg og ser på klokka etter hver øvelse. Tips til noen mer gøyale treningsformer? Er glad i å trene i team, samt at det er litt action. Vurderer crossfit, men synes det virker dyrt.. kan jo være verdt det. Jobber som frisør, så vil helst ha noe som innebærer styrke av kjernemuskulaturen samt armer og skuldre. Anonymous poster hash: b8af6...963
himmeloghav Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Jeg bor sentralt i Oslo, har medlemsskap i Evo men er så fryktelig lei av å trene for meg selv, løper som regel en liten stund på mølla før jeg trener styrke. Har ingen problemer med å komme meg dit men rett og slett kjeder meg og ser på klokka etter hver øvelse. Tips til noen mer gøyale treningsformer? Er glad i å trene i team, samt at det er litt action. Vurderer crossfit, men synes det virker dyrt.. kan jo være verdt det. Jobber som frisør, så vil helst ha noe som innebærer styrke av kjernemuskulaturen samt armer og skuldre. Anonymous poster hash: b8af6...963 Gå over til freshfitness. Der har de virtuelle gruppetimer hele dagen og live gruppetimer hvis du betaler 100 kr mer i måneden. Der får du kondisjon, styrke, yoga, pilates, spinning og zumba. Det koster 199 kr måned uten live gruppetimer.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Anbefaler utetrening sammen med andre. Intervall og styrke. www.meirtrening.no http://www.skiforeningen.no/kursogarrangement/trening-uten-tak/ Anonymous poster hash: 5cf9a...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå