småsei Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Hei. Har fått innvilget dagpenger fra 1 juni da arbeidsplassen min nedbemanner. Men nå har jeg vært så heldig å få jobbe 100% ut juni. Sendte inn mldkort på lørdag og registrerte alle timene jeg har jobbet. Logget inn nå på nav og da står det at "du er registrert som arbeidssøker". Mener bestemt å huske at det sto "og er mottaker av dagpenger" før. Hva har skjedd? Må jeg søke dagpenger på nytt eller hva? Hva står det med dere?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Du er en jobbsøker når du går på dagpenger. Du skal aktivt søke jobb i denne perioden Anonymous poster hash: d174f...888 1
småsei Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2015 Du er en jobbsøker når du går på dagpenger. Du skal aktivt søke jobb i denne perioden Anonymous poster hash: d174f...888 Du svarte ikke på det jeg spurte om. 3
småsei Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2015 Leste på nav at: NAV stanser også dagpengene hvis du jobber så mye at du ikke har hatt krav på og dermed ikke utbetalt dagpenger de siste seks ukene. Du vil ikke få beskjed om at dagpengene blir stanset, fordi vi antar at du ikke lenger er arbeidsledig. For å få dagpenger igjen må du søke gjenopptak. Så siden jeg har jobbet de siste 6 ukene sammenhengende så må jeg sannsynligvis søke gjenopptak når juni er over? Jeg jobbet jo i fast jobb frem til 31 mai. Så fortsatte jeg å jobbe etter oppsigelsestiden var utgått og skal gjøre det ut juni.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Hei. Har fått innvilget dagpenger fra 1 juni da arbeidsplassen min nedbemanner. Men nå har jeg vært så heldig å få jobbe 100% ut juni. Sendte inn mldkort på lørdag og registrerte alle timene jeg har jobbet. Logget inn nå på nav og da står det at "du er registrert som arbeidssøker". Mener bestemt å huske at det sto "og er mottaker av dagpenger" før. Hva har skjedd? Må jeg søke dagpenger på nytt eller hva? Hva står det med dere? Hva har skjedd ??? Anonymous poster hash: 282e3...ecd
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Du har jobbet, og har da ikke rett på dagpenger. Du må søke gjenopptak. Anonymous poster hash: b7628...461 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå